Manx Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Ikveld er jeg Liverpool fan 8682068[/snapback] Blir ikke liverpool fan før det snør i helvete, regner oppover og griser flyer. I kveld er jeg så nøytral som det går ann å få det, selv om jeg har holdt med milan sånn ca. 0,5% i alle år siden en av mine store helter når jeg var mindre spilte der (Marco Van Basten). Men jeg skal holde med Gattuso i kveld, så er det samme hvem som vinner Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Joda, hadde ikke hatt noe som helst imot en ny spiss, snarere tvert imot. Jeg irriterer meg bare over at flere fremstiller det som en "spisskrise" i United, noe som det absolutt ikke er... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Er vel så langt unna spiss krise som det er mulig å komme, greit at vi ikke har en 30 måls mann på topp. Men United er vel et av de lagene som har scoret mest mål i europa i år når man legger sammen alle turneringen de har vært med i, så vi sliter jo ikke med å finne kassa... Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 I kveld holder jeg med Liverpool, av den enkle grunn at Milan er grunnen til at Man Utd ikke er med i kveld Lenke til kommentar
Camron Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Hvis Milan vinner kan vi si vi ble slått ut av de beste. :/ Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Hvis Milan vinner kan vi si vi ble slått ut av de beste. :/ 8683160[/snapback] vet ikke hvem jeg skal holde med.. 1. en kompis om heier med liverpool heiet med united mot chelsea. 2. milan gjorde så united ikke kunne spille finale... 3. vinner milan kan vi si til liverpoolsupportera som nevner finale som unnskyldning hele tida at vi ble slått ut av ett lag som de tapte mot.. 4. vinner liverpool i kveld får vi iallefall høre det fra pool suportera :-/ vet sannelig ikke..holder en liten knapp på Milan på grunn av at de er ett underholdende lag og har spilt fantastisk. Kan vere så ærlig EDIT: la til punkt 4. Endret 23. mai 2007 av zaltmann Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Jeg skal heie på Liverpool, men håper Milan vinner @daniel89j: Men du ser jo at både Scholes og Giggs begynner å dra på årene, så en fullblods spiss hadde nok ikke vært å forakte. 8682469[/snapback] Men da kunne vel Nani (var det han het sant?) på venstekanten vært perfekt for United, så holder vi oppe offansiviteten. Edit: zaltman, det der var 4 punkt for å heie på Liverpool, av 4. Vil foreslå du gjør som meg siden kompisen din heite på ManU mot Chelsea:) Endret 23. mai 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg skal heie på Liverpool, men håper Milan vinner @daniel89j: Men du ser jo at både Scholes og Giggs begynner å dra på årene, så en fullblods spiss hadde nok ikke vært å forakte. 8682469[/snapback] Men da kunne vel Nani (var det han het sant?) på venstekanten vært perfekt for United, så holder vi oppe offansiviteten. Edit: zaltman, det der var 4 punkt for å heie på Liverpool, av 4. Vil foreslå du gjør som meg siden kompisen din heite på ManU mot Chelsea:) 8683409[/snapback] 1. og 2. var for å heie med pool, og 3. og 4. var for Milan Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 JA! 8684584[/snapback] YESS! Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 If you all hate scousers clap your hands! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 *Klappe-klappe* zaltman: ups, så og tenkte litt feil der ja Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 IF YOU REALLY FUCKING HATE THEM CLAP YOUR HANDS! Jeg må si at for meg var dette det beste som kunne komt ut av finalen. Endelig skal jeg ta igjen for alt det forferdelige skolekameratene mine har latt meg gå gjennom.. Gleder meg til å spørre "Hva vant dere i år da?" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 IF YOU REALLY FUCKING HATE THEM CLAP YOUR HANDS! Jeg må si at for meg var dette det beste som kunne komt ut av finalen. Endelig skal jeg ta igjen for alt det forferdelige skolekameratene mine har latt meg gå gjennom.. Gleder meg til å spørre "Hva vant dere i år da?" 8685687[/snapback] F U Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 IF YOU REALLY FUCKING HATE THEM CLAP YOUR HANDS! Jeg må si at for meg var dette det beste som kunne komt ut av finalen. Endelig skal jeg ta igjen for alt det forferdelige skolekameratene mine har latt meg gå gjennom.. Gleder meg til å spørre "Hva vant dere i år da?" 8685687[/snapback] Nei, det skal du ikke. Du skal være snill og la enkelte av oss (meg) lide straffen sin... Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 IF YOU REALLY FUCKING HATE THEM CLAP YOUR HANDS! Jeg må si at for meg var dette det beste som kunne komt ut av finalen. Endelig skal jeg ta igjen for alt det forferdelige skolekameratene mine har latt meg gå gjennom.. Gleder meg til å spørre "Hva vant dere i år da?" 8685687[/snapback] Nei, det skal du ikke. Du skal være snill og la enkelte av oss (meg) lide straffen sin... 8685710[/snapback] Yeah, right. Scousere fortjener ikke annet enn nederlag. Jeg misliker de så utrolig sterkt, herreguuud. Men jeg skal ikke godte meg for lenge. Bare akkurat sånn at måten vi supportere ble behandlet da vi tapte FAcupen eller røk ut av CL slår til bake på dem selv. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Noen som vet hvordan seedinga blir neste sesong av CL? Ble vel sagt at vi måtte nå seminifalen for å ha sjangs til å bli første seedet. Vi nådde semien Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Yeah, right. Scousere fortjener ikke annet enn nederlag. Jeg misliker de så utrolig sterkt, herreguuud. Men jeg skal ikke godte meg for lenge. Bare akkurat sånn at måten vi supportere ble behandlet da vi tapte FAcupen eller røk ut av CL slår til bake på dem selv. 8685756[/snapback] Jeg er ikke sånn... Jeg gratulerte dere Premier Leauge. Jeg har aldri sagt et ord om FA-Cup finalen. Ekte supportere opptrer med en viss ære... Jeg beklager at du opplever sånt, men noen folk er drittsekker... Endret 23. mai 2007 av SasaB Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Men det er dessverre få av deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå