Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Ikveld er jeg Liverpool fan :)

8682068[/snapback]

Blir ikke liverpool fan før det snør i helvete, regner oppover og griser flyer. I kveld er jeg så nøytral som det går ann å få det, selv om jeg har holdt med milan sånn ca. 0,5% i alle år siden en av mine store helter når jeg var mindre spilte der (Marco Van Basten).

Men jeg skal holde med Gattuso i kveld, så er det samme hvem som vinner :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel så langt unna spiss krise som det er mulig å komme, greit at vi ikke har en 30 måls mann på topp. Men United er vel et av de lagene som har scoret mest mål i europa i år når man legger sammen alle turneringen de har vært med i, så vi sliter jo ikke med å finne kassa...

Lenke til kommentar
Hvis Milan vinner kan vi si vi ble slått ut av de beste. :/

8683160[/snapback]

vet ikke hvem jeg skal holde med..

1. en kompis om heier med liverpool heiet med united mot chelsea.

2. milan gjorde så united ikke kunne spille finale...

3. vinner milan kan vi si til liverpoolsupportera som nevner finale som unnskyldning hele tida at vi ble slått ut av ett lag som de tapte mot..

4. vinner liverpool i kveld får vi iallefall høre det fra pool suportera :-/

vet sannelig ikke..holder en liten knapp på Milan på grunn av at de er ett underholdende lag og har spilt fantastisk. Kan vere så ærlig :)

EDIT: la til punkt 4. :tease:

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar

Jeg skal heie på Liverpool, men håper Milan vinner :)

@daniel89j: Men du ser jo at både Scholes og Giggs begynner å dra på årene, så en fullblods spiss hadde nok ikke vært å forakte.

8682469[/snapback]

Men da kunne vel Nani (var det han het sant?) på venstekanten vært perfekt for United, så holder vi oppe offansiviteten. :)

Edit: zaltman, det der var 4 punkt for å heie på Liverpool, av 4. :tease:

Vil foreslå du gjør som meg siden kompisen din heite på ManU mot Chelsea:)

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
Jeg skal heie på Liverpool, men håper Milan vinner :)
@daniel89j: Men du ser jo at både Scholes og Giggs begynner å dra på årene, så en fullblods spiss hadde nok ikke vært å forakte.

8682469[/snapback]

Men da kunne vel Nani (var det han het sant?) på venstekanten vært perfekt for United, så holder vi oppe offansiviteten. :)

Edit: zaltman, det der var 4 punkt for å heie på Liverpool, av 4. :tease:

Vil foreslå du gjør som meg siden kompisen din heite på ManU mot Chelsea:)

8683409[/snapback]

1. og 2. var for å heie med pool, og 3. og 4. var for Milan :p

Lenke til kommentar

IF YOU REALLY FUCKING HATE THEM CLAP YOUR HANDS! ;)

Jeg må si at for meg var dette det beste som kunne komt ut av finalen. Endelig skal jeg ta igjen for alt det forferdelige skolekameratene mine har latt meg gå gjennom.. Gleder meg til å spørre "Hva vant dere i år da?" :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jeg må si at for meg var dette det beste som kunne komt ut av finalen. Endelig skal jeg ta igjen for alt det forferdelige skolekameratene mine har latt meg gå gjennom.. Gleder meg til å spørre "Hva vant dere i år da?" :p

8685687[/snapback]

F U

Lenke til kommentar

8685687[/snapback]

Nei, det skal du ikke. Du skal være snill og la enkelte av oss (meg) lide straffen sin...

Lenke til kommentar

8685687[/snapback]

Nei, det skal du ikke. Du skal være snill og la enkelte av oss (meg) lide straffen sin...

8685710[/snapback]

Yeah, right.

Scousere fortjener ikke annet enn nederlag. Jeg misliker de så utrolig sterkt, herreguuud.

Men jeg skal ikke godte meg for lenge. Bare akkurat sånn at måten vi supportere ble behandlet da vi tapte FAcupen eller røk ut av CL slår til bake på dem selv.

Lenke til kommentar
Yeah, right.

Scousere fortjener ikke annet enn nederlag. Jeg misliker de så utrolig sterkt, herreguuud.

Men jeg skal ikke godte meg for lenge. Bare akkurat sånn at måten vi supportere ble behandlet da vi tapte FAcupen eller røk ut av CL slår til bake på dem selv.

8685756[/snapback]

Jeg er ikke sånn... Jeg gratulerte dere Premier Leauge. Jeg har aldri sagt et ord om FA-Cup finalen. Ekte supportere opptrer med en viss ære...

Jeg beklager at du opplever sånt, men noen folk er drittsekker...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...