Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg sitter her med pusteproblemer nå. Astma-anfall, og jeg har ikke engang astma. Skulle gitt mye for noe valium nå. Og da kan du føle smerten til oss stakkars astmatikere. Pustet gjennom maske på slutten, men det gjør jeg jo ofte så. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jippi! Gratulerer, folkens! VIVA RONALDO! Verdens beste spiller. Ikke denne sesongen nei. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Da møter vi dere da... jaja det var gøy så lenge det varte.. Litt av en optimist du er, haha. Vi får no se på hvordan det går.. alt kan skje Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 O'shea løp vanvittig mye i dag, spilte en knallkamp Godt å se Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jippi! Gratulerer, folkens! VIVA RONALDO! Verdens beste spiller. som jeg skulle sagt det selv Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Fy faen, vi trengte ikke å gjøre det så spennende mot slutten. Dritt å se at ett lag som oss drøye hver gang vi har innkast/corner. Skulle heller ha satset offensivt og scort det andre målet. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Fy faen Rooney, kan jeg ha barn med deg? Gidder du å jobbe sånn for klubben i en posisjon du egentlig IKKE liker og er best i, da elsker du klubben. True Red Devil, Wayne fucking Rooney. FY FAEN. Og Rio Ferdinand? Jeg vet Vida har hatt en syk sesong, men folk glemmer akkurat hvor god Rio er. Han hadde liten formslump og skadesesong tidligere, men han er Rio Ferdinand. Topp 5 forsvarerne i verden, og han viser det i dag. Han kommer ikke opp på cornere/frispark i kveld en gang, fordi jeg er sikker på at han ikke var 100% der. Ga alt for oss, og feiret det skikkelig på slutten. Fantastisk mann, fantastisk kamp. Vi er i semi finalen, dette er ikke det jeg forventet når jeg sto opp tidligere i dag. Dette er faen meg bonus på høyt nivå, og to kamper til mot Gunners i sesongen betyr underholdning, seriøst. Rooney og Rio, fucking get in. (Og hele laget, men de var mine standouts). Anderson rett bak. ONE UNITED. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jippi! Gratulerer, folkens! VIVA RONALDO! Verdens beste spiller. Ikke denne sesongen nei. Slår aldri feil. Vi får no se på hvordan det går.. alt kan skje Det stemmer. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Skulle ha vært moro å hatt på seg et blodtrykksapparat under en sånn kamp, er rimelig sikker på at jeg hadde blitt lagt inn med en gang når de hadde lest resultatet, de siste 15 minuttene satt jeg ikke et sekund... Lenke til kommentar
Blax Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Dette var DIGG!! Bra vi har "Runi" å "Patrik Evra" Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Rio er fantastisk idag, Rooney også. Faen som jeg elsker United når de spiller slik på bortebane. En skikkelig sjanse har Porto! Eneste som spiller under pari idag er Evra, resten står til 19.5 i stil. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Dette var DIGG!! Bra vi har "Runi" å "Patrik Evra" Bra vi har Rio, den beste spilleren i United (alltid ment). Gratulerer med semi alle sammen. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Herregud og deilig For ett helt sykt mål av Ronaldo.. Videre til semi og en tusen lapp ekstra på konto liker jeg.. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Grattis med avansement! Grugleder meg som faen til semi-kampene Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Dette var DIGG!! Bra vi har "Runi" å "Patrik Evra" Haha, morsomt hver gang :!: "Rrruni" Lenke til kommentar
Blax Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Prøvde å poengtere uttalelsene på United navna til gutta i kommentatorboksen. På jordet imo Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Gleder meg til analysen om "Hvorfor skuddet til Ronaldo var så hardt" i studioet til Viasat nå. Kan bli en klassiker. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 34 meter, 102 kilometer i timen, uten tilløp. De forsøker så godt de kan Night Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Veldig fornøyd med Anderson, Ronney og Vidic - Rio idag. Hadde en god følelse før kampen. Så var ingen overaskelse at vi vant. Men føler vi fortsatt ikke er der vi må. Får håpe det kommer seg! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Da møter vi dere da... jaja det var gøy så lenge det varte.. Litt av en optimist du er, haha. Vi får no se på hvordan det går.. alt kan skje Pøh. Kom til Old Trafford, så skal vi vise dere. Fy faen, Ronaldo. Scorer fra 34 meter og skuddet var på hele 102 km/t. Burde få bot for å bryte fartsgrensa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå