Movieheart Skrevet 21. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2007 Er vel ca siden Glazer tok over, da han overførte all sin gjeld til United? 8664901[/snapback] Jo. Var vell noe sånt ja. At jeg har glemt det da... Er vell noe man helst vil glemme dette da, selv om det er vanskelig. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 21. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2007 Har vi ikke bra med penger da? Joda, vi har sikkert nok penger. Men det spørs kor aktuelt det vil vere å kjøpe to dyre og profilerte spelarar på så kort tid. edit: Men eg vil ikkje klage om Torres kjem til klubben. 8663203[/snapback] Har mer tro på Berbatov egentlig, han kjenner den engelske spillerstilen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2007 Har også sansen for Berbatov, smart og dyktig spiller. Problemet er bare at han scorer for lite mål, å rollen hans innehar Rooney mye av. Så jeg vil egentlig ha en goalgetter. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 21. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2007 Har også sansen for Berbatov, smart og dyktig spiller. Problemet er bare at han scorer for lite mål, å rollen hans innehar Rooney mye av. Så jeg vil egentlig ha en goalgetter. 8665524[/snapback] Ønsker også en slik spiller, en slik som nistelrooy var. Jeg skulle gjerne sett at Torres kom til oss i sommer Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2007 Torres er en spiller jeg gjerne hadde sett i United drakta, men jeg tror han blir for dyr dessverre. En spiller som vil være mye billigere og innehar de samme kvalitetene som Van Nistelrooy er Klaas Jan Huntelaar som spiller i Ajax, tror det ville ha vært et glimmrende valg. Vi har såpass mye dekning på midten hvis Hargreaves kommer at det vi trenger er en 20++ målgjørere i ligaen og der tror jeg Huntelaar er mannen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg vil ikke ha en ny Ruud, det er som og spille med 10 mann med unntak av når ballen er innenfor 16. Med dagens spillestil må den vi kjøper kunne gjøre noe på egenhånd også, en Saha uten skader altså Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 21. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg lar statistikken tale for seg selv jeg: United suverent i tet United er og forblir det beste laget i PL! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2007 Heize drar? Faen jeg håper ikke det, han er den type spiller jeg forbinder med United. Tøff som faen, og knuser alt og alle i dueller. Han og Vidic eide Drogba i finalen, med unntaket av det lille øyeblikket med magi/gull fra Chelsea sin side. Nei hold på alle forsvarerene, og bygg litt ut på midtbanen samt en spiss. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Selv om Heinze ikke er min favoritt spiller på United, så synes jeg vi kan beholde ham. Han har spilt ok (i min mening) når han har fått sjansen. Men jeg foretrekker Evra. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Heize drar? Faen jeg håper ikke det, han er den type spiller jeg forbinder med United. Tøff som faen, og knuser alt og alle i dueller. Han og Vidic eide Drogba i finalen, med unntaket av det lille øyeblikket med magi/gull fra Chelsea sin side. Nei hold på alle forsvarerene, og bygg litt ut på midtbanen samt en spiss. 8668921[/snapback] Kloke ord. Har grei dekning i forsvar, kanskje ein ny høgreback? Men vi har jo eit par frå reservelaget som kan vikariere der i tilfelle. Fått Hargreaves, mangler ein ving som dekning for Giggs. Hadde ikkje sagt nei til Torres, men har vel grei dekning på spisser. Rossi kjem vel tilbake snart. Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Det blir spennende med Owen H i hjemlandet hvertfall! Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Er vel ca siden Glazer tok over, da han overførte all sin gjeld til United? 8664901[/snapback] Jo. Var vell noe sånt ja. At jeg har glemt det da... Er vell noe man helst vil glemme dette da, selv om det er vanskelig. 8664933[/snapback] Glazer tok opp et lån på 6 milliarder for å kjøpe opp United. Skyt meg hvis det er feil, men jeg tror reglene i england tillot han å overføre 3 milliarder av den gjelden til United. Edit: Varmet forresten å lese at Alan Smith fikk dispensasjon fra FA, selv om han hadde en kamp for lite. Endret 22. mai 2007 av Multekrem Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Ikveld er jeg Liverpool fan Lenke til kommentar
Stunny Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Foster (Van der Sar) G.Neville - Ferdinand - Vidic - Silvestre Ronaldo - Hargreaves(Carrick) - Scholes - Giggs ? - Rooney Torres (dyr og lojal) Eto'o (veldig dyr - tviler) Ny spiss må kjøpest.. Men hvem? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Jeg vil ha Torres, han er ung og god. Men er redd for at han blir for dyr. Men vil ha Gattuso, han er en av mine drømmespillere som jeg hadde likt og sett på Old Trafford. Men er liten sjans for at jeg får se han spille for de røde Men nå meldes det at Richardson er på vei bort. Kilde: United.no Endret 23. mai 2007 av Raste Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Er Hargreaves bedre enn Carrick? Kan ikke si jeg har sett mye til Hargreaves, bortsett fra å hørt navnet hans i overgangsmas i media. Håper ikke United har sløst bort 200 millioner på enda en Carrick. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Er ikke så sikkert at United har behov for enda en superspiss til mange, mange millioner pund. Både Giggs og Ronaldo er jo mellomting mellom spisser og midtbanespillere og kan dyttes langt fremover på banen. Med Scholes, Hargreaves og Carrick sentralt på midtbanen kan dette bli veldig interessant, en slags 4-3-3, 4-5-1 eller 4-3-2-1 om du vil. Edit: Hva er det du snakker om? Har du sett United spille i år? Carrick har vært veldig god og vært utrolig stabil på midtbanen. Han gjør ikke noe spektakulært (akkurat som Scholes), men slår sikre pasninger generelt og glimter av og til med gjennombruddspasninger i verdensklasse. Han har vært veldig god denne sesongen, i min mening bedre enn mange andre i startelleveren. Endret 23. mai 2007 av @daniel89j Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Ikveld er jeg Liverpool fan 8682068[/snapback] Liverpool fan Nei, nei... I kveld skal det bli seier til Milan. Blir så mye morsomere på skolen i morgen da! Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 @daniel89j: Men du ser jo at både Scholes og Giggs begynner å dra på årene, så en fullblods spiss hadde nok ikke vært å forakte. Lenke til kommentar
Stunny Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Torres hadde vært digg... Jo Scholes og Giggs begynner begge å dra på årene.. Solskjær har en sesong igjen. Vi trenger både hargreaves og en ny spiss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå