Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

En generell notis ang stikk: Skal man stikke, gjør det i sitt eget lags tråd, ikke i andre lags tråder. Og rapporter evt stikk (provokasjoner, usakligheter osv..) som havner i ditt eget lags tråd fra andre lags supportere.

 

Og nå ser vi 2. omgang, send meg PM om det skulle være noe - ikke kommenter dette videre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helvete så mange nestenskader vi hadde i førsteomgang. Berbatov x2, og Carrick og Rooney en hver. Vet ikke om vi kan telle med Ronaldo, men han holdt seg til beinet to-tre ganger han også. Med skadehistorikken til Rooney, og Berbatov som nettopp har kommet tilbake fra skade, kan det bli stygt hvis det fortsetter slik.

 

Strålende omgang med tanke på formen vår i det siste. Anderson, Rooney og Giggs er vel de som utmerker seg mest, men forsvaret har full kontroll og Ronaldo scorer igjen. Carrick har virket litt famlete til tider, men satser på det ordner seg i andreomgang. Genialt av Fergie å la Ronaldo og Rooney bytte plass. Venstresiden til Porto har nesten vært helt usynlig pga Wazza.

 

Fortsetter det sånn har vi en fin omgang i vente :)

Lenke til kommentar
Fortsetter Ronaldo å spise gress, slår han Drogba sin filmerekord fra i går. Nydelig mål var det uansett.

Ronaldo har ikke filmet en eneste gang i dag, og det gjør han egentlig veldig sjeldent. Han gjorde det en del i 06/07 sesongen, men etter det har det vært svært lite filming fra den kanten. Noen ganger faller han kanskje lett, og ofte ligger han og klager unødvendig når han ikke får frispark, men rein filming har han mer eller mindre sluttet helt med. Divard er mye værre f.eks.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
AnewZ/Raste:

Var et ironisk stikkinlegg til de av dere som slengte dere på sytingen rundt Drogba i går... Selv synes jeg han faller for lett, dere vet, kontakt er ikke synonymt med frispark/straffe.

 

Uansett: United har en fortjent ledelse etter første omgang. Vidic/Ferdinand og VDS har hatt stålkontroll bak, og Anderson er ikke mer eller mindre fantastisk i dag.

Vi har vel aldri slengt det i deres tråd?

Var noen Unitedfolk i Liverpool-tråden der diskusjonen startet...

 

Uansett dumt av meg å dra det frem. I dag handler det om United. Selv hadde jeg ikke troen siden Porto spilte så bra på OT og fikk med seg et godt resultat der, men jeg er imponert over det United har vist så langt.

Lenke til kommentar
Helvete så mange nestenskader vi hadde i førsteomgang. Berbatov x2, og Carrick og Rooney en hver. Vet ikke om vi kan telle med Ronaldo, men han holdt seg til beinet to-tre ganger han også. Med skadehistorikken til Rooney, og Berbatov som nettopp har kommet tilbake fra skade, kan det bli stygt hvis det fortsetter slik.

 

Strålende omgang med tanke på formen vår i det siste. Anderson, Rooney og Giggs er vel de som utmerker seg mest, men forsvaret har full kontroll og Ronaldo scorer igjen. Carrick har virket litt famlete til tider, men satser på det ordner seg i andreomgang. Genialt av Fergie å la Ronaldo og Rooney bytte plass. Venstresiden til Porto har nesten vært helt usynlig pga Wazza.

 

Fortsetter det sånn har vi en fin omgang i vente :)

 

Ronaldo har da utmerket seg ;p ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...