Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Er det mulig?

 

Vi har vært ruskete i første omgang, og jeg håper at vi reiser oss litt mer i andre. Har vært forbedring fra PL og 1. leg, men det er fremdeles en stykke å gå til toppformen. Spillerne er jo ikke trygge på hverandre, og slår feilpasning, misforstår og misser på detaljer som ellers sitter.

Lenke til kommentar
Ropte faen meg JAAA i tre sekunder før det gikk opp for meg at Vida hadde klart kunststykket å bomme på den.

Vidic ;)

Og vitsen med innlegget var?

 

 

Vi har forbedret oss fra de fem siste kampene (som TH sa), men mangler fortsatt det lille ekstra. Håper vi får et tidlig mål i andre omgang også. Er skummelt så lenge vi bare har det ene målet.

Lenke til kommentar
Er det mulig?

 

Vi har vært ruskete i første omgang, og jeg håper at vi reiser oss litt mer i andre. Har vært forbedring fra PL og 1. leg, men det er fremdeles en stykke å gå til toppformen. Spillerne er jo ikke trygge på hverandre, og slår feilpasning, misforstår og misser på detaljer som ellers sitter.

 

Kan ikke forvente noe mer så ræva som united har spilt i det siste..

Lenke til kommentar

Meget god første omgang. Hvor har dette laget vært i det siste? Godt at de har funnet tilbake gnisten. Anderson har vært rå, overalt på banen... bryter fint og setter meget godt igang. Ellers fornøyd med de fleste stort sett. Berba har vel vært litt svak, men ikke at det betyr så fryktelig mye. Fortsetter det slik i 2 omg. blir det kose semi mot arsenal...

Lenke til kommentar
Fortsetter Ronaldo å spise gress, slår han Drogba sin filmerekord fra i går. Nydelig mål var det uansett.

I dag har han ikke filmet, om du har sett det ber jeg deg gå til optiker. Ikke vondt ment, men i dag har han kun gått ned for telling ved taklinger som kan gjøre vondt.

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Fortsetter Ronaldo å spise gress, slår han Drogba sin filmerekord fra i går. Nydelig mål var det uansett.

 

Hvilke situasjoner er Ronaldo har filma i? Kan ikke huske han har filmet i første omgang.

edit: Raste sitt som omhandlet det samme var ikke der da jeg klikka quote.

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar

AnewZ/Raste:

Var et ironisk stikkinlegg til de av dere som slengte dere på sytingen rundt Drogba i går... Selv synes jeg han faller for lett, dere vet, kontakt er ikke synonymt med frispark/straffe.

 

Uansett: United har en fortjent ledelse etter første omgang. Vidic/Ferdinand og VDS har hatt stålkontroll bak, og Anderson er ikke mer eller mindre fantastisk i dag.

Lenke til kommentar

Anderson, welcome home son. Rooney har også vært herlig. Men fy faen, Rio har ALT å si for forsvaret vårt. Føler at alle er roligere der bak nå pga. han, han er en "cool customer". Rio Ferdinand er faen meg mannen som vi har savnet disse ukene, og nå med han tilbake ser det faktisk ut som vi KAN ha en clean sheet her, men ingenting er gjort enda. 45 store minutter nå. Har dessverre en dårlig følelse at det blir 1-1 snart.

Lenke til kommentar
AnewZ/Raste:

Var et ironisk stikkinlegg til de av dere som slengte dere på sytingen rundt Drogba i går... Selv synes jeg han faller for lett, dere vet, kontakt er ikke synonymt med frispark/straffe.

 

Uansett: United har en fortjent ledelse etter første omgang. Vidic/Ferdinand og VDS har hatt stålkontroll bak, og Anderson er ikke mer eller mindre fantastisk i dag.

Vi har vel aldri slengt det i deres tråd?

Lenke til kommentar
Fortsetter Ronaldo å spise gress, slår han Drogba sin filmerekord fra i går. Nydelig mål var det uansett.

I dag har han ikke filmet, om du har sett det ber jeg deg gå til optiker. Ikke vondt ment, men i dag har han kun gått ned for telling ved taklinger som kan gjøre vondt.

 

Enig ! Viss Ronaldo filmet hvorfor fikk han da vondt samme plassen hver gang, det er ingen som tenker over det når de filmer. Og har reiste seg relativt fort opp også, satt der ikke 2 min etter at spille har gått videre..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...