Larsemão Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Skulle likt og sett en Park på banen idag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Skulle likt og sett en Park på banen idag. Han har ikke vært i god form i det siste, så greit at han får hvile. Håper at Tevez og Kiko kommer inn når det er spilt 65-70 minutter. Hadde vært herlig med en scoring fra Macheda, men det skjer vel ikke. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Tok a av banen, satte a på benken og ga a pølse! Du kan jo ikke vinne en kamp med å sitte å spise pølse på benken! Nei dette blir gøy. Fikk trua igjen når jeg så lagoppstillinga. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Alrighty folkens, lykke til i kveld. Husk, ikke krise om vi ryker i kvarten etter vi har vunnet CL nylig i fjor. Men vil se 100% innsats fra guttene, det er det viktigste. One United. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg liker laget. Roon og Ron må jobbe defensivt i dag, ingen tvil om det. Men selv om jeg liker laget så blir går nok ikke dette, tipper det blir 1-1. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ingen engelske lag har vunnet på 11 forsøk i Porto Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Om Macheda scorer igjen i dag og vi kommer videre skal jeg bytte nick til MachedaLovah og ha han som avatar, pluss en signatur som forguder han såpass at man kan begynne å bli tvilsom på legningen min. Dette sverger jeg på. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Tok a av banen, satte a på benken og ga a pølse! Du kan jo ikke vinne en kamp med å sitte å spise pølse på benken! Haha, genial reklame. :!: Blir en jevn kamp, men Porto stikker av med semifinaleplassen. Håper United spiller som Pool gjorde i går, for da er vi sikra en plass i semien. Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Dette blir bra ! United må score og Porto kommer aldri til å vinne kampen med defangsivt spill 2-1 eller mer tror jeg det blir iallefall jevnt ! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Har VDS spilt i den drakta før? Kan ikke huske å ha sett han med en slik drakt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Tok a av banen, satte a på benken og ga a pølse! Du kan jo ikke vinne en kamp med å sitte å spise pølse på benken! Hahahaha Genial! Stonemeister: Jeg vurderer det samme! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Etter å sett og hørt livet på tribunen mista jeg fullstendig trua. Vet jo hvor ræva spillerne tåler litt motgang. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Stonemeister: Jeg vurderer det samme! Jeg også! Vi kan lage en gruppe slik Berbatov-folka gjorde det tidlig i sesongen. :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Berbatov langt tilbake... Han var 35m fra Portos mål :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Skal de vise hele kampen med den kameravinkelen? Fy faen, irriterende... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 CRISTIANO RONALDO!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå