tc47 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/europe/7988272.stm Ganske moro å lese dette (spesielt Utd delen). Kleberson, Djemba-Djemba; alle har gått gjennom dårlige kjøp. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Noen som vet hvorfor Fletcher ikke er med til Portugal? *Endring* Pokker, enda en skade ser det ut til. Fra manutd.com: While the defensive ranks are strengthened by Rio's return, the midfield options have been depleted by the absence of Darren Fletcher, who did not fly out with the squad from Manchester. Sir Alex informed us the Scot sustained a hamstring injury in the first meeting with Porto at Old Trafford last Tuesday. Heldigvis er Rio tilbake. Endret 15. april 2009 av larsevenes Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Eric Djemba-Djemba Then: Rugged Cameroon midfielder who was seen as Keane's eventual successor when he joined for £3.5m from Nantes in July 2003. Now: Made just 27 starts for United before being sold to Aston Villa for £1.35m in January 2005. His form did not improve and, following a brief loan spell with Burnley, he left England for Qatar in 2007. Now playing in Denmark with Odense. Haha. Odense Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ro ned da. Skrev det med en gang etter straffen, før man fikk se reprisen. Det jeg mener. Du skriver uten å tenkte. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Da blir det nok 2-3 uker minst på Fletcher nå. Men vil si at vi ligger greit an ifht skader, ikke noe å gråte over nå for tiden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Da blir det nok 2-3 uker minst på Fletcher nå. Men vil si at vi ligger greit an ifht skader, ikke noe å gråte over nå for tiden. Joda, Hazza. Savner han noe voldsomt for tiden. Er sikker på at han hadde hevet laget om han hadde spilt kampen i kveld. Med han så hadde vi nok ikke sluppet inn 11 mål på fem kamper, samtidig hadde vi vært mye bedre offensivt. Savner de herlige innleggene hans også. Se filmen hos Youtube Giggs og Hazza som har det gøy: Endret 15. april 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Fiks linken, kunne likt å sett den. Husker godt det målet. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Kan ikke tenke sånn Latias, blir for "lettgjort". Men ja, det frisparket var fantastisk i likhet med den mot Fulham. Kunne hatt han bare for frisparkene hans jeg, lei at vi aldri får keeperen til jobbe med de lenger. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 CL er aldri viktig med mindre vi vinner PL. Jeg får ofte mye skryt for mine metaforer så her er en: La oss si at PL er et Freia påskeegg, mens CL er plastskjeen. Man vil selvfølgelig ha begge. Får man påskeegget uten skje, er det knall, for det kan jo spises uten skje. Men å få en plastsskje uten et freia påskeegg, det er høl i huet. Å få begge er jo tøft, men det viktigste er nemlig å få påskeegget. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hadde gjort seg om Anderson hadde senket gamle lagkamerater i Porto i kveld Lenke til kommentar
i93 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Godt å se at ingen United fjortiser har komt med kommentarer som "96 var ikke nok" osv.. Dere får ha lykke til i kveld vertfall Til en forandring, så håper jeg dere slår Porto. YNWA JFT96 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) 1 Edwin van der Sar 3 Patrice Evra 5 Rio Ferdinand 7 Cristiano Ronaldo 8 Anderson 9 Dimitar Berbatov 10 Wayne Rooney 11 Ryan Giggs 15 Nemanja Vidić 16 Michael Carrick 22 John O'Shea ANDERSON!! SUBS: 12 Ben Foster 2 Gary Neville 17 Nani 18 Paul Scholes 23 Jonny Evans 32 Carlos Tévez 41 Federico Macheda Blir vel: VDS O'Shea - Ferdinand - Vidic - Evra Carrick - Giggs - Anderson Ronaldo - Berbatov - Rooney Endret 15. april 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Goggs skal vel ikke spille ving? Ellers et greit lag, spesielt Andy. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Som sagt, tror det blir en type 4-3-3 eller 4-2-3-1. EDIT: Synes forresten det er merkelig at Park ikke er på benken en gang, men. Endret 15. april 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Steike jeg gleder meg nå.. Blir sinnsykt spennende.. Plasserte likegodt en 1000 lapp på at United går videre.. Så enten blir det helt jævlig og tape, ellers blir det en helt fantastisk seier Likte laget jeg, godt og se Rio og Vidic i forsvar sammen igjen.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Godt å se at ingen United fjortiser har komt med kommentarer som "96 var ikke nok" osv..Dere får ha lykke til i kveld vertfall Til en forandring, så håper jeg dere slår Porto. YNWA JFT96 Om noen hadde gjort det håper jeg de får seg en pause fra forumet. Ellers både gleder jeg meg og gruer meg til kampen. Og jeg lo av Points' metafor Eeey! Passert 1000 poster i tråden jo! Endret 15. april 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Huff, er totalt nervevrak nå! Har sett frem til kampen i hele dag, har gitt totalt faen i Spansk halvdag imårra, ingen motivasjon til å jobbe. Alt jeg har i hodet er denne kampen, håper så inderlig at dette blir en opptur! Herlig med Rio tilbake, og er relativt fornøyd med startoppstillinga. Håper at vi går ut offansivt i dag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Macheda som sub igjen ja. Kanskje han kommer inn og avgjør i dag og? Akkurat det skjer ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå