Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvorfor Fletcher ikke er med til Portugal?

 

*Endring*

Pokker, enda en skade ser det ut til.

 

Fra manutd.com:

While the defensive ranks are strengthened by Rio's return, the midfield options have been depleted by the absence of Darren Fletcher, who did not fly out with the squad from Manchester. Sir Alex informed us the Scot sustained a hamstring injury in the first meeting with Porto at Old Trafford last Tuesday.

 

Heldigvis er Rio tilbake.

Endret av larsevenes
Lenke til kommentar
Eric Djemba-Djemba

 

Then: Rugged Cameroon midfielder who was seen as Keane's eventual successor when he joined for £3.5m from Nantes in July 2003.

 

Now: Made just 27 starts for United before being sold to Aston Villa for £1.35m in January 2005. His form did not improve and, following a brief loan spell with Burnley, he left England for Qatar in 2007. Now playing in Denmark with Odense.

 

Haha. Odense :p

Lenke til kommentar
Da blir det nok 2-3 uker minst på Fletcher nå. Men vil si at vi ligger greit an ifht skader, ikke noe å gråte over nå for tiden.

Joda, Hazza. :cry: Savner han noe voldsomt for tiden. Er sikker på at han hadde hevet laget om han hadde spilt kampen i kveld. Med han så hadde vi nok ikke sluppet inn 11 mål på fem kamper, samtidig hadde vi vært mye bedre offensivt. Savner de herlige innleggene hans også. :(

 

Se filmen hos Youtube

 

Giggs og Hazza som har det gøy:

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

CL er aldri viktig med mindre vi vinner PL. Jeg får ofte mye skryt for mine metaforer så her er en:

 

La oss si at PL er et Freia påskeegg, mens CL er plastskjeen. Man vil selvfølgelig ha begge. Får man påskeegget uten skje, er det knall, for det kan jo spises uten skje. Men å få en plastsskje uten et freia påskeegg, det er høl i huet. Å få begge er jo tøft, men det viktigste er nemlig å få påskeegget.

 

påskeegg.gif

 

bow.jpg

Lenke til kommentar

1 Edwin van der Sar

3 Patrice Evra

5 Rio Ferdinand

7 Cristiano Ronaldo

8 Anderson

9 Dimitar Berbatov

10 Wayne Rooney

11 Ryan Giggs

15 Nemanja Vidić

16 Michael Carrick

22 John O'Shea

 

ANDERSON!!

 

SUBS:

 

12 Ben Foster

2 Gary Neville

17 Nani

18 Paul Scholes

23 Jonny Evans

32 Carlos Tévez

41 Federico Macheda

 

Blir vel:

 

VDS

O'Shea - Ferdinand - Vidic - Evra

Carrick - Giggs - Anderson

Ronaldo - Berbatov - Rooney

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Godt å se at ingen United fjortiser har komt med kommentarer som "96 var ikke nok" osv..

Dere får ha lykke til i kveld vertfall :) Til en forandring, så håper jeg dere slår Porto.

 

YNWA JFT96

Om noen hadde gjort det håper jeg de får seg en pause fra forumet.

 

 

Ellers både gleder jeg meg og gruer meg til kampen.

 

Og jeg lo av Points' metafor :p

 

 

Eeey! Passert 1000 poster i tråden jo!

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Huff, er totalt nervevrak nå! Har sett frem til kampen i hele dag, har gitt totalt faen i Spansk halvdag imårra, ingen motivasjon til å jobbe. Alt jeg har i hodet er denne kampen, håper så inderlig at dette blir en opptur! Herlig med Rio tilbake, og er relativt fornøyd med startoppstillinga. Håper at vi går ut offansivt i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...