Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

CL er også viktig, er det en cup vi kan drite i foreløpig er det FA-cupen. Jeg tipper at SAF kommer til å stille med et tilnærmet reservelag mot Everton i helga (kanskje spillere som Fabio, Gibson og Macheda fra start?) slik at de fleste førstelagsspillerne får seg en hel ukes hvile for første gang på lenge.

Lenke til kommentar

Eg trur ikkje United tar PL seieren dersom dei ikkje ryker i CL, fordi kampprogrammet er så jææævla tett framover... har jo 2-3 dagar mellomrom mellom kvar kamp, og spillera småskada og denslags.. det som hadde gjort seg, hadde vore ein 10-dagers pause, då kunne vi nok ha vunne både det eine og det andre, men eg tvilar på at det går slik som det ser ut no. Trur vi slår Porto i dag, men håpar vi ryker uansett, fordi vi venter skamhard motstand i det som evt. blir en finale, viss vi når den, i tilleg til den tette tittelkampen i PL, og vi klarar neppe begge deler når det er så tett.

 

Det eg håper blir troppen (er ikkje heilt skadeoppdatert):

 

VdS

Neville - Ferdinand - Vidic - Evra

Park - Carrick - Scholes - Ronaldo

Rooney - Berbatov

Lenke til kommentar
CL er også viktig, er det en cup vi kan drite i foreløpig er det FA-cupen. Jeg tipper at SAF kommer til å stille med et tilnærmet reservelag mot Everton i helga (kanskje spillere som Fabio, Gibson og Macheda fra start?) slik at de fleste førstelagsspillerne får seg en hel ukes hvile for første gang på lenge.

 

Tror eg ingenting på kommer til å skje. FA-Cupen er viktig for engelske lag. Og eg tror innerst inne går de for gull i alt.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

FA Cupen er noe helt spesielt, og den står veldig sterkt for alle Briter. Og det burde den for alle fotballsupporterene, historien og legenden om FA Cupen kan ikke verdsettes høyt nok.

For meg er det 1. Serien, 2. FA Cupen 3. CL som blir prioritert. Men jeg forstår de som mener noe annet

Lenke til kommentar
Selvsagt går VM for klubblag under 08/09. Man kvalifiserer seg jo til denne ved å finne forrige sesongs CL.

 

Årets CL som man kvalifiserte seg til vha PL 07/08 går vel ikke under fjorårets sesong? ;)

 

Ahaa, takk for svar både du og Pebino.. Vedda 1000 kroner med en liverpool supporter på vorspiel på lørdag om at United kom til og vinne alle 5, så sa han kjapt ja også lo han og mente på at da måtte de vinne VM for klubblag neste gang også... Men sweet.. Da er det i det minste 2/5 som er gjennomført.. Go Go United i kveld ;)

Endret av Lionel_Luthor
Lenke til kommentar
Må nok skuffe deg, tror du taper 1000 kroner. Tror vi ender opp med serien, er veldig usikker på cupene

 

Jeg tror egentlig også at dette er 1000 kroner som går rett i feil lomme.. Blir en hard slutt på sesongen for united dette her, klarer de bare og komme seg i litt bedre form enn de siste 5 kampene så er det overhode ikke umulig at de klarer og bli historiske!

Lenke til kommentar

Du vedda 1000 kroner med 2.00 i odds? Hvor mye hadde du drukket :p? Det skal nok mye til for å vinne alt i år, men hvis vi gjør det vil det i så tilfelle være historisk, og en bragd noen neppe får til etter oss. Det er godt mulig at vi kan vinne over Everton med Macheda eller Welbeck på topp, men at vi stiller med et tilnærmet reservelag tviler jeg som Jotun meget sterkt på. Det er Premier League som er viktigst for meg, men jeg vet ikke helt hva jeg vil ha mest av FA - cupen og CL. FA - Cupen har en sterk historie, og betyr mye i England, men samtidig må man jo ønske at vi vinner Europas gjeveste konkurranse to år på rad som første lag. Kampprogrammet begynner desverre å bli svært tett ja, og jeg tror nok at Ferguson skjønner at han snart må begynne å gi spillere som Welbeck, Macheda, Fabio og Rafael mer tillit hvis vi skal gå for gull i samtlige turneringer.

Lenke til kommentar
FA Cupen er noe helt spesielt, og den står veldig sterkt for alle Briter. Og det burde den for alle fotballsupporterene, historien og legenden om FA Cupen kan ikke verdsettes høyt nok.

For meg er det 1. Serien, 2. FA Cupen 3. CL som blir prioritert. Men jeg forstår de som mener noe annet

 

100% enig. FA Cupen er noe historisk og det er ikke bra at vi ikke har vunnet den på så lenge. Har sagt dette nærmest hele sesongen; vil veldig gjerne vinne FA Cupen i år, også er PL nesten bare bonus siden vi har vunnet det to år på rad; men nå som vi er i den posisjonen vi er i og at det er Liverpool som kan ta den om vi ikke gjør det, da må vi ta PL nå. CL har så lite å si for meg akkurat nå at det er faktisk en herlig følelse at det er en kamp i kveld som har så "lite å si".

Lenke til kommentar
Må ærlig innrømme at jeg vil ha serien før FA Cupen, ettersom serien beviser at vi har vært best over 38 kamper. Men, FA Cupen er som du sier utrolig viktig

 

Jeg og, pga. situasjonen som vi er i nå. Er i god plass og "stand" for å ta PL, og nå blir det det viktigste for meg også.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

FA og CL tenker eg igrunn slik om at:

 

PL er viktigste. En sesong uten seier i PL med kun FA eller CL ville eg blitt litt "skuffet" over. Man kan selvsagt ikke vinne PL hvert år, men det bør være første pri.

 

Etter det er FA og CL litt likestilte. FA pga historien og prestisjen den har i England, CL pga det er de beste klubblagene i Europa.

Lenke til kommentar

Gjør ikke meg noe om vi vinner CL, men det er all "dritten" som kommer sammen med det som er irriterende. Først er det Supercupen, og så VM for klubblag. Dette kan gjøre at man ligger 2-3 kamper bak de andre i PL. Og når man i tillegg er med i alle turneringer, så kan det fort hende at man må spille tre kamper hver uke fra januar og til sesongslutt. Som jeg har sagt før, så er det gøy for supporterne med mange kamper, men det blir litt for mye for spillerne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...