Manx Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Da kommer jeg billigere ut enn deg, kasse med øl for den som kommer lengst av United og Liverpool. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Da kommer jeg billigere ut enn deg, kasse med øl for den som kommer lengst av United og Liverpool. Vil det si at du vant? siden United spiller imorgen.(om de taper da) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Er det jeg skal prøve meg på hvis vi ryker Tviler på at han går på den Endret 14. april 2009 av Manx Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Er det jeg skal prøve meg på hvis vi ryker Tviler på at han går på den Ryker Manutd ut imorra, er dere likt Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Ikke i det hele tatt, Liverpool røk på tirsdag og hvis vi ryker i morgen så ryker United på en onsdag, allså så var vi en dag lengre i turneringen. Enkel matte onsdag kommer alttid etter tirsdag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Var vel det jeg sa? Men man må være en bestemt type drittsekk å kreve seier på dette premise da. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Som dere sikkert har fått med dere, blir porto sin trener sittende på tribunen under kampen i morgen.. Nå føler jeg meg enda mer trygg på seier i morgen.. Gleder meg noe sykt! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Som dere sikkert har fått med dere, blir porto sin trener sittende på tribunen under kampen i morgen.. Nå føler jeg meg enda mer trygg på seier i morgen.. Gleder meg noe sykt! Nei det hadde jeg ikke fått med meg? Hvorfor? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Som dere sikkert har fått med dere, blir porto sin trener sittende på tribunen under kampen i morgen.. Nå føler jeg meg enda mer trygg på seier i morgen.. Gleder meg noe sykt! Nei det hadde jeg ikke fått med meg? Hvorfor? http://www.united.no/united/nyheter/nyhete...rener_utestengt Kjeftet for mye på dommeren under kvartfinalen mot A.Madrid.. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Som dere sikkert har fått med dere, blir porto sin trener sittende på tribunen under kampen i morgen.. Nå føler jeg meg enda mer trygg på seier i morgen.. Gleder meg noe sykt! Nei det hadde jeg ikke fått med meg? Hvorfor? Porto må klare seg uten trener Ferreira under morgendagens kamp mot United. UEFA har utestengt Porto trener Jesualdo Ferreira fra kampen mot United. Ferreira gestikulerte heftig mot dommeren i kvartfinalen mot Atletico Madrid, og må nå altså se kampen mot United fra tribunen. Han har dermed ikke lov til å ha kontakt med spillerene før, eller under morgendagens kamp Personlig tror jeg ikke det har all verden å si hvis vi fortsetter med det samme spillet. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Det som jeg tror har enda mer å si er at Rio er tilbake. Evans har virket fryktelig usikker i det siste (så rikignok ikke Sunderland-kampen). *** - Rio - Vidic - Evra kommer til å bli knall. O'Shea eller Neville tar vel høyre backplass, men jeg setter en knapp på sistnevnte. Ellers tror jeg Carrick, Rooney, Ronaldo, Park og Berbatov er på banen. Hvem makkeren til Carrick blir er jeg usikker på, men jeg håper på Giggs. Altså noe slikt: van der Sar Neville - Ferdinand - Vidic - Evra Park - Carrick - Giggs - Ronaldo Rooney - Berbatov Endret 14. april 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Som dere sikkert har fått med dere, blir porto sin trener sittende på tribunen under kampen i morgen.. Nå føler jeg meg enda mer trygg på seier i morgen.. Gleder meg noe sykt! Nei det hadde jeg ikke fått med meg? Hvorfor? http://www.united.no/united/nyheter/nyhete...rener_utestengt Kjeftet for mye på dommeren under kvartfinalen mot A.Madrid.. Aha, er ikke ofte innom United.no lenger. Går mest i Skysports og BBC, selv ManUtd.com er kommet i bakleksa grunnet deres grusomme layout. Men herlig, selv om alt er opp til oss selv. Vi trenger å få skikk på alt til i morgen. Endret 14. april 2009 av Hyrlen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Evans har virket fryktelig usikker i det siste (så rikignok ikke Sunderland-kampen). Mye det samme, men dog bedre enn kampene før. Skal bli godt å se Rio og Vidic igjen. Og VDS i mål. Holder United nullen i morra tror eg de klarer det, tviler på de spiller 0-0 for å si det slik. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Men man må være en bestemt type drittsekk å kreve seier på dette premise da. Litt moro må jeg ha med fyren Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Ah, herlig med Liverpool ute, og la oss håpe på at vi sikrer serien sånn at det blir en sesong der Liverpool hadde så mye håp om pokal men at de ender med 0. Brutalt, I know, men det er virkelig det jeg ønsker. Ellers må jeg si at jeg gleder meg utrolig til kampen i kveld. Fordi det skal bli gøy, det er det eneste. Det har vært fryktelig dårlig spill av oss i det siste, og derfor vil jeg så gjerne fokusere på PL og ta gullet der, og heller gi vårt beste i CL og se hva som skjer. Er ikke noen som helst krise hvis vi ryker i morgen, håper bare ikke det skjer på en "ekkel" måte som f.eks dommertabber/megabom osv. Vi vant CL i fjor, er ikke noe man skal vinne 2 år på rad, tar gjerne PL gullet nå hvis det betyr at vi må ryke i kveld. FAC har jeg derimot veldig lyst å ta, er bare 2 kamper som må til og en er mot Everton så... Er det virkelig sant at Fletcher ikke er med i troppen vår for kampen i kveld? Det syns jeg er ganske merkelig. Uansett, håper vi starter med en miks av rutine og arbeidsvilje/hurtighet. Herlig å ha Rio tilbake, det er sikkert. Jeg vil se: VDS O'Shea - Ferdinand - Vidic - Evra Ronaldo - Carrick - Scholes - Park Rooney - Tevez Også Berba inn i andre omgang hvis det trengs, mye pga. at han er halvskadet (ihvertfall ikke 100% mtp. ankelskaden i helgen) og fordi jeg vil at vi skal ha en med 100% arbeidsmoral i morgen ute på banen i Tevez. Rooney er i kjempeform, tror han kan ha mye å si i denne kampen. Tror faktisk vi kan klare dette, men er ikke den viktigste kampen i situasjonen vi er pdd. mtp. ligaen og mengde kamper igjen i den lille tiden framover. Frykter for at de to semi-finale kampene i CL kan ødelegge for en ny historisk PL tittel som vil gjøre det 18-18 med Liverpool i år. Det må ikke skje, vi MÅ vinne PL i år etter posisjonen vi befinner oss i, kan ikke la det slippe; IHVERTFALL ikke til Scouserne. Sist men ikke minst, ingen skader i morgen vær så snill, det viktigste for meg. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Faen meg herlig at Liverpool røyk i dag. Så kampen med 3 LFC-supportere. De hadde så sykt troa etter målet til Kuyt Haha! Amen til innlegget ditt tc. Endret 14. april 2009 av niko_90 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Vi skal vel ikke være så høye i hatten her gutter Vi kommer til å ryke i morgen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Bare å druse på det, så går det bra. Nøkkelspillere tilbake, men formen er crap, viljen er borte og gutta er høyst uinteresserte. Men vi får se an hvilken taktiker Portos assistent manager er og i hvilket scoringshumør United er. Jeg mener vi bør "gi faen" i det defensive og gå for de 2 målene raskest mulig. Mangla et lite tall. Mangler alltid et tall. Endret 14. april 2009 av Points Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Vi skal vel ikke være så høye i hatten her gutter Vi kommer til å ryke i morgen. Hehe, jepp. Det tror jeg, jeg også selvom vi egentlig ikke bør gjøre det mtp. spillerne som er tilbake og alt det. Men formen tilsier noe annet, så ja, vi får se. Er ihvertfall 100% klar for en ekkel 0-0, 1-0, 1-1 eller 2-1 kamp i morgen. Thanks niko. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Ah, herlig med Liverpool ute, og la oss håpe på at vi sikrer serien sånn at det blir en sesong der Liverpool hadde så mye håp om pokal men at de ender med 0. Brutalt, I know, men det er virkelig det jeg ønsker. Enig. Ingenting smaker bedre enn bitre poolsupporter-tårer brygget på knust håp. Vel seierspils etter United seier smaker bedre, men det er også det eneste Og vi går videre i CL. Det er Porto det er snakk om. Vi vinner i morgen. Rio er tilbake og greier. Endret 15. april 2009 av Geir M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå