Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som dere sikkert har fått med dere, blir porto sin trener sittende på tribunen under kampen i morgen.. Nå føler jeg meg enda mer trygg på seier i morgen.. Gleder meg noe sykt!

Nei det hadde jeg ikke fått med meg? Hvorfor?

 

Porto må klare seg uten trener Ferreira under morgendagens kamp mot United.

 

UEFA har utestengt Porto trener Jesualdo Ferreira fra kampen mot United.

 

Ferreira gestikulerte heftig mot dommeren i kvartfinalen mot Atletico Madrid, og må nå altså se kampen mot United fra tribunen.

 

 

 

Han har dermed ikke lov til å ha kontakt med spillerene før, eller under morgendagens kamp

 

Personlig tror jeg ikke det har all verden å si hvis vi fortsetter med det samme spillet.

Lenke til kommentar

Det som jeg tror har enda mer å si er at Rio er tilbake. Evans har virket fryktelig usikker i det siste (så rikignok ikke Sunderland-kampen). *** - Rio - Vidic - Evra kommer til å bli knall. O'Shea eller Neville tar vel høyre backplass, men jeg setter en knapp på sistnevnte. Ellers tror jeg Carrick, Rooney, Ronaldo, Park og Berbatov er på banen. Hvem makkeren til Carrick blir er jeg usikker på, men jeg håper på Giggs.

 

Altså noe slikt:

van der Sar

Neville - Ferdinand - Vidic - Evra

Park - Carrick - Giggs - Ronaldo

Rooney - Berbatov

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Som dere sikkert har fått med dere, blir porto sin trener sittende på tribunen under kampen i morgen.. Nå føler jeg meg enda mer trygg på seier i morgen.. Gleder meg noe sykt!

Nei det hadde jeg ikke fått med meg? Hvorfor?

 

http://www.united.no/united/nyheter/nyhete...rener_utestengt

 

Kjeftet for mye på dommeren under kvartfinalen mot A.Madrid..

Aha, er ikke ofte innom United.no lenger. Går mest i Skysports og BBC, selv ManUtd.com er kommet i bakleksa grunnet deres grusomme layout.

 

Men herlig, selv om alt er opp til oss selv. Vi trenger å få skikk på alt til i morgen.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Evans har virket fryktelig usikker i det siste (så rikignok ikke Sunderland-kampen).

 

 

Mye det samme, men dog bedre enn kampene før.

 

Skal bli godt å se Rio og Vidic igjen. Og VDS i mål. Holder United nullen i morra tror eg de klarer det, tviler på de spiller 0-0 for å si det slik.

Lenke til kommentar

Ah, herlig med Liverpool ute, og la oss håpe på at vi sikrer serien sånn at det blir en sesong der Liverpool hadde så mye håp om pokal men at de ender med 0. Brutalt, I know, men det er virkelig det jeg ønsker.

 

Ellers må jeg si at jeg gleder meg utrolig til kampen i kveld. Fordi det skal bli gøy, det er det eneste. Det har vært fryktelig dårlig spill av oss i det siste, og derfor vil jeg så gjerne fokusere på PL og ta gullet der, og heller gi vårt beste i CL og se hva som skjer. Er ikke noen som helst krise hvis vi ryker i morgen, håper bare ikke det skjer på en "ekkel" måte som f.eks dommertabber/megabom osv. Vi vant CL i fjor, er ikke noe man skal vinne 2 år på rad, tar gjerne PL gullet nå hvis det betyr at vi må ryke i kveld. FAC har jeg derimot veldig lyst å ta, er bare 2 kamper som må til og en er mot Everton så...

 

Er det virkelig sant at Fletcher ikke er med i troppen vår for kampen i kveld? Det syns jeg er ganske merkelig. Uansett, håper vi starter med en miks av rutine og arbeidsvilje/hurtighet. Herlig å ha Rio tilbake, det er sikkert. Jeg vil se:

 

VDS

O'Shea - Ferdinand - Vidic - Evra

Ronaldo - Carrick - Scholes - Park

Rooney - Tevez

 

Også Berba inn i andre omgang hvis det trengs, mye pga. at han er halvskadet (ihvertfall ikke 100% mtp. ankelskaden i helgen) og fordi jeg vil at vi skal ha en med 100% arbeidsmoral i morgen ute på banen i Tevez. Rooney er i kjempeform, tror han kan ha mye å si i denne kampen. Tror faktisk vi kan klare dette, men er ikke den viktigste kampen i situasjonen vi er pdd. mtp. ligaen og mengde kamper igjen i den lille tiden framover. Frykter for at de to semi-finale kampene i CL kan ødelegge for en ny historisk PL tittel som vil gjøre det 18-18 med Liverpool i år. Det må ikke skje, vi MÅ vinne PL i år etter posisjonen vi befinner oss i, kan ikke la det slippe; IHVERTFALL ikke til Scouserne.

 

Sist men ikke minst, ingen skader i morgen vær så snill, det viktigste for meg.

Lenke til kommentar

Bare å druse på det, så går det bra. Nøkkelspillere tilbake, men formen er crap, viljen er borte og gutta er høyst uinteresserte. Men vi får se an hvilken taktiker Portos assistent manager er og i hvilket scoringshumør United er. Jeg mener vi bør "gi faen" i det defensive og gå for de 2 målene raskest mulig.

 

:)

 

Mangla et lite tall. Mangler alltid et tall.

Endret av Points
Lenke til kommentar
Vi skal vel ikke være så høye i hatten her gutter :) Vi kommer til å ryke i morgen.

 

Hehe, jepp. Det tror jeg, jeg også selvom vi egentlig ikke bør gjøre det mtp. spillerne som er tilbake og alt det. Men formen tilsier noe annet, så ja, vi får se. Er ihvertfall 100% klar for en ekkel 0-0, 1-0, 1-1 eller 2-1 kamp i morgen.

 

Thanks niko.

Lenke til kommentar
Ah, herlig med Liverpool ute, og la oss håpe på at vi sikrer serien sånn at det blir en sesong der Liverpool hadde så mye håp om pokal men at de ender med 0. Brutalt, I know, men det er virkelig det jeg ønsker.

Enig. Ingenting smaker bedre enn bitre poolsupporter-tårer brygget på knust håp. Vel seierspils etter United seier smaker bedre, men det er også det eneste :)

 

 

Og vi går videre i CL. Det er Porto det er snakk om. Vi vinner i morgen. Rio er tilbake og greier.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...