MacBoy Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Hargreaves og Scholes/Carrick passer bedre sammen enn de to sistnevnte. Hargreaves er en mere fighter og han er en bedre takler enn Carrick og Scholes. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Tror Hargreaves kan være et godt kjøp. Har ikke sett han alt for mange ganger, men synes han var den beste spilleren på et ellers blekt engelsk lag i VM. Og i kvartfinalen mot Portugal var han outstanding. Var overalt på banen og viste en moral som jeg håper vi får se mye av i United. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Noen som vet om Hargreaves er en sånn primadonna-type? En som alltid skal spille, og ødelleger moralen i laget... Vet ikke mye om Hargreaves og vil bare forsikre meg om at United ikke skaffer seg en potensiell "I'm bigger than the club" spiller. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Av det jeg har sett av Owen virker det ikke som om han er slik. Når han har spilt for det engelske landslaget har han vært en av de få som virkelig har tatt tak og jobbet, selv om han har blitt benket og ikke fått riktig tillit av manager. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Hargreaves og Torres var jo spillere SAF kunne tenke seg til t Old Trafford allerede forrige sommer. Er Torres nestemann på handlelisten? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Hargreaves og Torres var jo spillere SAF kunne tenke seg til t Old Trafford allerede forrige sommer.Er Torres nestemann på handlelisten? 8657320[/snapback] Håper ikke det, håper på Nani eller Anderson. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Og her er silly season godt i gang Tviler på at Hargreaves er klar enda, men jeg tror han blir det i løpet av sommeren. Vil også nevne at Hargreaves "bare" er halvt engelsk. Han er egentlig fra Canada. Men er enig i at det er morro å se at vi satser britisk selv om han bare er skap brite. Det ble påstått at vi bør få Nani pga den avtalen vi har med Sporting. Er ikke den avtalen utgått? Tror den avtalen ble avsluttet året etter Ronaldo kom. Er litt negativ til Nani. Tror heller på Park. Arbeids innsatsen hans passer bedre inn i engelsk fotball når vi har Ronaldo. Heinze har kanskje ikke imponert på slutten av denne sesongen, men han bør vi holde godt på. Han har vist at han er en veldig god spiller. Mer enn god nok for laget. Personlig ønsker jeg meg Sidwell. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg lurer på om vi ikke burde skaffe oss en ren-dyrket spiss. Vi har jo Saha som jeg liker, men stakkaren er forfulgt av skader og det er ikke noe klubben er tjent med. Han er god når han er form, som han beviste tidlig i sesongen, men man kan ikke holde på han fordi man synes synd på ham. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Nei, Banansplitt skulle ha en "I Love Chelsea"-avatar i en måned (eller noe) om Man Utd ikke vant FA-Cupen, fordi han var så sikker på seier. Men virker ikke som han er mann nok, for det er redigert bort nå. 8656034[/snapback] Haha, ta en titt på tiden jeg redigerte posten, mao. før kamp Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Hargreaves og Torres var jo spillere SAF kunne tenke seg til t Old Trafford allerede forrige sommer.Er Torres nestemann på handlelisten? 8657320[/snapback] Ikke en sjangs! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Torres burde komme seg vekk fra møkkaklubben Atletico og til United. 0-6 mot Barca. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Torres burde komme seg vekk fra møkkaklubben Atletico og til United. 0-6 mot Barca. 8658883[/snapback] torres hører kun hjemme på OT Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2007 Men Torres blir kanskje litt dyr viss vi skal bruke så mykje penger på Hargreaves. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 21. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2007 Men Torres blir kanskje litt dyr viss vi skal bruke så mykje penger på Hargreaves. 8660973[/snapback] Har vi ikke bra med penger da? Og når Glazer øker prisen på biletter på OT enda mer så blir det jo penger av det da... Selv om jeg synes det er idiotisk av ham å gjør det... Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 21. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2007 Glazer må være noe av det værste som har skjedd United i nyere tid... fyren er jo helt på trynet. Når det gjelder innkjøp tro jeg Nani ville vært et godt kjøp, men jeg lurer på om vi kanskje ville vært bedre med en litt mer tilbakelent type med god spilleforståelse på venstrevingen. Tiden får vise hva som skjer... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Har vi ikke bra med penger da? Joda, vi har sikkert nok penger. Men det spørs kor aktuelt det vil vere å kjøpe to dyre og profilerte spelarar på så kort tid. edit: Men eg vil ikkje klage om Torres kjem til klubben. Endret 21. mai 2007 av ttt Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 21. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2007 Har vi ikke bra med penger da? Joda, vi har sikkert nok penger. Men det spørs kor aktuelt det vil vere å kjøpe to dyre og profilerte spelarar på så kort tid. edit: Men eg vil ikkje klage om Torres kjem til klubben. 8663203[/snapback] Sant det... Viktig å spare pengene i tilfelle det plutselig dukker opp noen talenter... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2007 Her blir det ikke spart penger, omtrendt alt som er til overs går jo til å betale tilbake et lån på 8-9 milliarder kroner... Det er slutt på de dagene hvor United kunne legge 300 millioner på bordet og være ferdig med det. Nå må de jo gjøre som mange andre og betale summen over et par år osv. Så Glazer familien skulle vært skutt ut av en kanon som kunn fikk dem godt ut i havet og ikke lenger, så kunne de ha svømt resten av veien hjem... Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 21. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2007 Her blir det ikke spart penger, omtrendt alt som er til overs går jo til å betale tilbake et lån på 8-9 milliarder kroner... Det er slutt på de dagene hvor United kunne legge 300 millioner på bordet og være ferdig med det. Nå må de jo gjøre som mange andre og betale summen over et par år osv. Så Glazer familien skulle vært skutt ut av en kanon som kunn fikk dem godt ut i havet og ikke lenger, så kunne de ha svømt resten av veien hjem... 8663343[/snapback] Lån på 8-9 milliarder!?! Når vi fikk så stort lån da. Kan huske det ikke var så lenge siden vi var en av de rikeste klubbene i verden. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 21. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2007 Er vel ca siden Glazer tok over, da han overførte all sin gjeld til United? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå