Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://united.no/united/nyheter/nyheter/ri...arter_mot_porto

 

Veldig gledelig. :) Blir herlig å se han og Vida sammen igjen, er lenge siden sist!

 

Blir tøft å gå videre, men er ikke verre enn å vinne 1-0. Håper vi får et tidlig mål, slik at Porto må presse. Da blir det rom for kontringer, noe som kan føre til 2-0. Men dette kan selvsagt gå begge veier, så blir fortsatt tøft å gå til semien. :p

Lenke til kommentar

Tror ikke det er noen fordel at vi har fem av seks nominerte. De som sympatiserer mest med Liverpool vil stemme på Gerrard, mens United-stemmene blir delt. Tror Gerrard vinner dette. I følge denne nomineringen har ikke Rooney vært blant de fem beste på United i år, er det latterlig eller hva? I tillegg er han yngre enn Young, altså kunne han blitt nominert for årets unge spiller. Det betyr at Evans og Rafael også er rangert foran Rooney. Hva skjer med verden?

 

Angående kampen er det veldig surt å lese at Fletcher ikke er med i troppen, tror virkelig vi kunne ha trengt han. Dette blir spennende, litt for spennende for min del.

Lenke til kommentar

Kan noen kaste ut de kommentatorene? Verste jeg har hørt på lenge. Liverpool favoriserende, snakker i mot seg selv. (Drogba skal få det tøft mot hodesterke forsvarere sa de tidlig i kampen. - senere " Ingen slår Drogba på hodet")

 

Og Pool har ikke sjans, tipper det blir 2-2 jeg:) villig til å sette noen hundringser på den.

 

 

Vil ikke engang starte med dommeren... Dere vet nok hva jeg tenker på.

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...