Alastor Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Og da har vi konstatert det . Back to football! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 http://united.no/united/nyheter/nyheter/ri...arter_mot_porto Veldig gledelig. Blir herlig å se han og Vida sammen igjen, er lenge siden sist! Blir tøft å gå videre, men er ikke verre enn å vinne 1-0. Håper vi får et tidlig mål, slik at Porto må presse. Da blir det rom for kontringer, noe som kan føre til 2-0. Men dette kan selvsagt gå begge veier, så blir fortsatt tøft å gå til semien. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Tror ikke det er noen fordel at vi har fem av seks nominerte. De som sympatiserer mest med Liverpool vil stemme på Gerrard, mens United-stemmene blir delt. Tror Gerrard vinner dette. I følge denne nomineringen har ikke Rooney vært blant de fem beste på United i år, er det latterlig eller hva? I tillegg er han yngre enn Young, altså kunne han blitt nominert for årets unge spiller. Det betyr at Evans og Rafael også er rangert foran Rooney. Hva skjer med verden? Angående kampen er det veldig surt å lese at Fletcher ikke er med i troppen, tror virkelig vi kunne ha trengt han. Dette blir spennende, litt for spennende for min del. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Cech vil visst ha Liverpool videre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Dommeren vil visst ha Liverpool videre. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Den straffen var soleklar. Elendig chelseaspill. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Gleder meg til Messi skal leike i Pool forsvaret. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Gi meg 4 røde kort! Tror dette blir en underholdende kamp. Skjer med Chel$ki! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Det der så også ut som straffe! Dommeren vil vel ha Liverpool videre likevel... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Som vanlig, dommeren hjelper Pool videre! Dette er vi kjent med før! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Seriøst, ro dere ned nå. Straffen var soleklar, du holder ikke så synlig og så lenge. Og den andre der var ikke straffe. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Haha, aldri sett det i en United kamp f0r, huh? hahah. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hahaha! Pool får dommerhjelp igjen! Er det mulig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Yes, inn med Anelka. Har ikke lagt merke til Ballack enda. Håper han går ut. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg tror noen må få tatt et røngenbilde av hue på Cech, den titan plata han har der oppe må ha løsna Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Kan noen kaste ut de kommentatorene? Verste jeg har hørt på lenge. Liverpool favoriserende, snakker i mot seg selv. (Drogba skal få det tøft mot hodesterke forsvarere sa de tidlig i kampen. - senere " Ingen slår Drogba på hodet") Og Pool har ikke sjans, tipper det blir 2-2 jeg:) villig til å sette noen hundringser på den. Vil ikke engang starte med dommeren... Dere vet nok hva jeg tenker på. Endret 14. april 2009 av *@lex* Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 klar straffe til Liverpool, bare jævlig sjeldent det blir dømt for slikt. Sjokkerende at det skjedde nå. Men Chelsea spiller som hodeløse høns. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 JAAAA! Der har vi verdens beste keeper! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå