Manx Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg tar også PL får CL, men å kalle det for en ubetydelig kamp er å ta litt i Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Tror neppe Rafael starter kampen mot Porto. Ferguson velger nok rutinen til O'Shea eller Neville. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 En backlinje med evra, vidic og rio klarer alle varianter på høyrebacken . Håper virkelig Rio er klar, trygghet bakover = Lang mindre risiko for mål. Score tror jeg vi gjør uansett, problemet vårt har vært bakover siste ukene hvor det har bøtta inn må... Liker troppen . Ikke vondt ment, men er glad for at vi har såpass mange tilbake nå at Eckersley og Wellbeck ikke står på den lista. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) VDS O'Shea - Ferdinand - Vidic - Evra Ronaldo - Scholes - Carrick - Park Rooney - Tevez - Evans inn hvis Rio ikke blir klar. - Kanskje Giggs i stedet for Scholes. - Tror ikke Andy er klar for 90 minutter enda. - Tok Tevez i stedet for Berbatov, fordi vi trenger folk som jobber mye hele tiden. Greit at Berba har de herlige touchene, og at han kan snu kamper, men han er ikke 100% etter ankelskaden. - Hvis Berbatov absolutt skal starte, kan vi droppe Park, og ta Rooney ned til venstreving slik at Tevez og Berba spiller på topp. - Håper ikke Macheda starter. Han kan gjerne få 20-25 minutter på slutten. Håper vi får se han fra start mot Everton. Endret 14. april 2009 av Latias Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Du jobber i helgene, og ellers sju dager i uka. Du kan ikke akkurat dra på fylla i helgene, sånn som vanlige ungdommer. Passe på formen, spise riktig osv. Finner du en norsk 17-åring i vanlig jobb, som tjener 107kr i timen? Jeg er 17, og har 115 kr/t som arbeider i en isbar Som du jobber i hver eneste dag i 8 timer, inkludert helgene? Nei. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Til hans forsvar så "jobber" vel ikke Macheda 8 timer hver dag han heller Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Her er nominasjonene for årets spiller i PL: Edwin van der Sar Manchester United Nemanja Vidic Manchester United Rio Ferdinand Manchester United Ryan Giggs Manchester United Cristiano Ronaldo Manchester United Steven Gerrard Liverpool FC Nesten litt for mye av det gode Årets unge spiller: Rafael da Silva Manchester United Jonny Evans Manchester United Gabriel Agbonlahor Aston Villa Ashley Young Aston Villa Stephen Ireland Manchester City Aaron Lennon Tottenham Hotspur Endret 14. april 2009 av Manx Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 hehe. Var det alle nominasjonene? Evans hadde nok vært en av de sikre hadde det ikke vært for den siste perioden i PL. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Skeptisk til Berba/Tevez.. Ser ikkje ut som dei heilt er på samme bølgelengde. Scholes har ikkje imponert, samme med Carrick. Har med andre ord ein utfordring å få midten til å prestere skikkelig. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 hehe. Var det alle nominasjonene? Evans hadde nok vært en av de sikre hadde det ikke vært for den siste perioden i PL. Ikke noe negativt sagt om Evans, men selv uten den lille formsvikten den siste tiden er han langt unna Young og Ireland. I tillegg så hører det med til sjeldenhetene at defensive spillere vinner priser i Premier League Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Til tross for de siste kampene bør Vidic vinne Årets Spiller. Noe annet ville vært urettferdig. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg tror avstemningen er avsluttet for "lenge" siden, er vel slutten av januar starten av februar så han hadde ikke fått den alt for store nedturen, så jeg tror Vidic vinner ganske greit for å si det sånn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 1. Steven Gerrard 52.44% 2. Nemanja Vidic 21.04% 3. Edwin van der Sar 9.90% 4. Cristiano Ronaldo 7.20% 5. Ryan Giggs 6.80% 6. Rio Ferdinand 2.59 Hahaha, så latterlige VG-avstemningene er. Noen som er bitre på United? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Er jo bare dumme Pool-supportere som gidder å stemme i sånne avstemninger da. http://www.skysports.com/story/0,19528,11945_5188161,00.html Positivt for oss. Endret 14. april 2009 av ttt Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 1. Steven Gerrard 52.44% 2. Nemanja Vidic 21.04% 3. Edwin van der Sar 9.90% 4. Cristiano Ronaldo 7.20% 5. Ryan Giggs 6.80% 6. Rio Ferdinand 2.59 Hahaha, så latterlige VG-avstemningene er. Noen som er bitre på United? United-supporternes stemmer blir fordlt over 5 spillere, Pool-supporternes over 1 spiller. Det er faktisk veldig, veldig logisk. Min ville forøvrig sett slik ut: 1. Vidic 2. Gerrard 3. van der Sar 4. Ronaldo 5. Giggs 6. Rio Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) 1. Steven Gerrard 52.44% 2. Nemanja Vidic 21.04% 3. Edwin van der Sar 9.90% 4. Cristiano Ronaldo 7.20% 5. Ryan Giggs 6.80% 6. Rio Ferdinand 2.59 Hahaha, så latterlige VG-avstemningene er. Noen som er bitre på United? United-supporternes stemmer blir fordlt over 5 spillere, Pool-supporternes over 1 spiller. Det er faktisk veldig, veldig logisk. Min ville forøvrig sett slik ut: 1. Vidic 2. Gerrard 3. van der Sar 4. Ronaldo 5. Giggs 6. Rio Må si meg enig i den. Endret 14. april 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Må si meg enig i den. Enig, jeg også. Gerrard har vært god for oss, men Vidic har bare vært enorm denne sesongen. Han har var enda bedre tidligere i sesongen, før han møtte LFC Jaja, shit happens to him too... Off topic: Hva i huleste er det du har greid å gjøre menneske? Lukter tapt veddemål her, tør jeg spørre om hva? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Han tapte mot Points i Fifa elns. Må si det var fin avatar og signatur. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hahaha. Signaturen så jeg ikke før nå Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Den var faktisk helt nydelig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå