Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er nesten flaut når folk innpå Liverpool tråden satser penger på at Liverpool vinner 3-0 på brua eller mer... Det er ikke mulig!

La dem drømme i vei. Selv hadde jeg aldri satt penger på et resultat som f.eks. 2-5, siden det nesten aldri skjer. Er jo som å kaste penger rett i dass. :p

Lenke til kommentar
Det er nesten flaut når folk innpå Liverpool tråden satser penger på at Liverpool vinner 3-0 på brua eller mer... Det er ikke mulig!

La dem drømme i vei. Selv hadde jeg aldri satt penger på et resultat som f.eks. 2-5, siden det nesten aldri skjer. Er jo som å kaste penger rett i dass. :p

10 kr synes jeg var verdt å satse. Alt kan skje, min venn og 10 kr er ingenting.

Lenke til kommentar
Aldri utelukk Liverpool, om en dommer dømmer kampen.

 

Vi får sånne kommentarer mot oss selv så vi skal være forsiktige me de.

Dommerene dømmer Uniteds favør ofte også, bare at i våre suporter lyne vil vi alltid best for vårt lag ! :D

 

QUOTE(Sameboe @ 13/04-2009 : 15:50)

Det er nesten flaut når folk innpå Liverpool tråden satser penger på at Liverpool vinner 3-0 på brua eller mer... Det er ikke mulig!

 

 

Jo, det er fullt mulig. Skråsikker på at Liverpool tar seg videre i morgen, og enda mer sikker på at vi ryker ut på onsdag.

 

Det er da større sansynlighet at vi kommer videre enn Liverpool ?

De trenger 3-0 seier og vi trenger 1-0 ? Rio er sansynlivis back til onsdag også, det kan jo bare bli bedre :p ?

Lenke til kommentar

Troppen til morgendagen:

 

Van der Sar, Foster, Kuszczak; Neville, Evra, Ferdinand, Vidic, Rafael, Fabio, O'Shea, J. Evans; Ronaldo, Anderson, Scholes, Gibson, Carrick, Park, Nani, Giggs; Rooney, Tevez, Berbatov, Macheda.

 

Da var ser det heldigvis ut som om et par man i backfireren er tilbake :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...