Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Du jobber i helgene, og ellers sju dager i uka. Du kan ikke akkurat dra på fylla i helgene, sånn som vanlige ungdommer. Passe på formen, spise riktig osv. Finner du en norsk 17-åring i vanlig jobb, som tjener 107kr i timen?

Lenke til kommentar
Macheda tjener for øyeblikket rundt 4000 kroner i uken

Ved vanlig norsk fulltidsjobb gir det en timeslønn på 107 kr, før skatt. Overraskende lite.

Han fikk ca. en million for å signere, og får jo også 20 000 kr for hver PL-kamp. I tillegg får han sikkert flere bonuser ved å score mål/ha assists.

 

Når vi er inne på Macheda, hvordan utaler man det? :p Matsjeda, eller Makeda?

Makeda.

Lenke til kommentar
Du jobber i helgene, og ellers sju dager i uka. Du kan ikke akkurat dra på fylla i helgene, sånn som vanlige ungdommer. Passe på formen, spise riktig osv. Finner du en norsk 17-åring i vanlig jobb, som tjener 107kr i timen?

De fleste tjener nok langt mer. Det som var poenget mitt.

 

Men som Latias påpeker, 1 mill sign-on bonus gjør det meste greit :) Om han får noen småkroner for reservelagsmål er jo det bra og.

Endret av genser
Lenke til kommentar
Selvfølgelig er ikke du den eneste, men det er viktig å ha troen. Selv om United har spilt like bra som LuckyNr7 på Fifa.

Den fortjente jeg faktisk, utenom selvmålene er det ikke langt fra sannheten

 

Kiko med ukelønn på 100 000 kroner, det er så utrolig mye. Tre-fire veker så har han en normal årslønn i Norge. Det verste er at han er på samme alder som meg, og tjener 100 000 i uka! Greit nok at vi er vant med så store summer innen fotball, men det er så forbanna mye penger! :p

100 000 er jo bare lommerusk i forhold til mange andre spillere :whistle: ja det er uansett utenkelig mye

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...