PelsJakob Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg har fra Carrick ble kjøpt ment at han på sikt er en erstatter for Scholes heller enn for Keane, og sett i det lyset er kjøpet av Hargreaves svært velkomment. Roy Keane har hittil ikke blitt erstattet, og selv om Carrick og Scholes gjorde en god jobb i Premier League denne sesongen, tror jeg det er nødvendig med en skikkelig midtbaneterrier for å gjøre det bedre i Mesterligaen. Hargreaves kan jo også vikariere på backen om det skulle bli nødvendig, noe som uten tvil hadde vært praktisk denne sesongen. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Hørt om rotasjon, banan? 8654359[/snapback] Jeg har hørt om rotasjon ja, og det har vi delvis nå, men det er fortsatt Scholes/Carrick som er førstevalg. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg har hørt om rotasjon ja, og det har vi delvis nå, men det er fortsatt Scholes/Carrick som er førstevalg.8654727[/snapback] Det vil nok avhenge av hvor offensiv tilnærming Ferguson har til en gitt kamp. Hargreaves vil være et langt bedre valg i en kamp der det defensive har hovedfokus. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Med Hargreaves på lagt så vil vi nok ende opp med mer eller mindre 4-3-3 løsning med Scholes - Hargreaves - Carrick på midten og Giggs - Rooney - Ronaldo på topp... Noe som da kan ende opp som 4-5-1 når vi trenger det på borte bane i PL eller CL. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Ahh, endelig fikk vi solgt Hargreaves. 200 mill for den spilleren er ikke så verst, men håper han blir en flopp i United. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Ahh, endelig fikk vi solgt Hargreaves. 200 mill for den spilleren er ikke så verst, men håper han blir en flopp i United. 8655116[/snapback] Noe flopp kommer han ikke til å bli, men han er ikke god nok. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Hargreaves er ikke god nok for united. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Tror Hargreaves er et godt kjøp. Han er ikke en av disse "WOW! sjekk det supertalenet der på 19 år som kommer til å bli verdens beste spiller med en gang"-spillerne, men han er en spiller med masse erfaring, mange år igjen på banen, og en spillertype som passer United. Det jeg har sett av han har vært veldig bra, selv om jeg ikke skal skryte på meg å ha sett for mye tysk fotball i år. Hvis Fergie også er flink og handler en god Giggs-erstatter (Nani?) + en god spiss til (Berbatov?), har vi et nytt og spennende lag med god dekning på alle plasser. Og angående Hargreaves - det var ikke mange som trodde at Carrick skulle være verdt pengene som ble brukt på han heller. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Hargreaves er ikke god nok for united. 8655209[/snapback] Tiden vil vise. Edit: Puttet inn en quote. Endret 20. mai 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Det vil den så absolutt, og jeg har tro på at Fergie og Querioz vet hva de driver med. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Jepp, det gjør de nok. Bare bra at det blir litt mer konkurranse om plassene. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Og angående Hargreaves - det var ikke mange som trodde at Carrick skulle være verdt pengene som ble brukt på han heller. 8655253[/snapback] Noen spektakulære mål i CL gjør han ikke verdt pengene, han har enda MYE å bevise. Jeg er fortsatt av den oppfatning at han var altfor dyr. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Hargreaves er ikke god nok for united. 8655209[/snapback] Forno tullprat. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Og angående Hargreaves - det var ikke mange som trodde at Carrick skulle være verdt pengene som ble brukt på han heller. 8655253[/snapback] Noen spektakulære mål i CL gjør han ikke verdt pengene, han har enda MYE å bevise. Jeg er fortsatt av den oppfatning at han var altfor dyr. 8655353[/snapback] Han har vel gjort mer enn noen spektakulære mål i CL? Han har stabilistert midtbaneleddet, både offensivt og defensivt, og han slår ikke minst gode pasninger. Han skaper balanse i et United lag med litt "ville" spillere som Scholes, Ronaldo, Giggs, osv. Jeg mener han har vært pengene, spesielt til alderen å være. Han blir god i mange år til. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Børsen taler for seg selv. Syns du smører vel tjukt på. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Spillerbørser rundt om viser bare ren statistikk, eller journalisters mer eller mindre subjektive mening. Jeg mener at Carrick har vært utrolig viktig for United i år. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Enig med Kiman. Carrick har vært god og viktig i år. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Bare jeg som venter på Banans lille veddemål? Er du ikke mann nok? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Bare jeg som venter på Banans lille veddemål? Er du ikke mann nok? 8655943[/snapback] Hvilket veddemål? Liverpool-Milan? Liverpool vinner, fordi noen der oppe hater meg Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Nei, Banansplitt skulle ha en "I Love Chelsea"-avatar i en måned (eller noe) om Man Utd ikke vant FA-Cupen, fordi han var så sikker på seier. Men virker ikke som han er mann nok, for det er redigert bort nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå