Stonemeister Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Hargreaves er 26 år gammel. Egentlig fornøyd med at vi endelig har fått han inn i stallen, men det hadde ikke gjort noe å trekke fra 50 millioner fra den overgangssummen. Lønna var kanskje litt i drøyeste laget. Endret 20. mai 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Lønna er hårreisende, om det stemmer. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Mye penger ute å går her, ja! Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Syntes vi heller skal bruke penger på en sikkelig god spiss jeg, ikke at roony ikke er god, men det blir litt stusselig til tider. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Syntes vi heller skal bruke penger på en sikkelig god spiss jeg, ikke at roony ikke er god, men det blir litt stusselig til tider. 8653969[/snapback] Ronaldo og Rooney bidrar med mål nok, synes jeg. Jeg vil ha Nani! Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Med tanke på at vi vel har scoret mest av samtlige lag i år, så er vel ikke det et virkelig problem? Men hadde ikke gjort meg heller noe med en spiss ala Torres eller Villa. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Dette er fullstendig latterlig. (Hvis overgangssummen som er oppgitt stemmer) 8653864[/snapback] Gode engelske midtbanespillere er alltid overpriset. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Dette er fullstendig latterlig. (Hvis overgangssummen som er oppgitt stemmer) 8653864[/snapback] Veldig dårlig kunskaper om den spilleren. Mener du positivt eller negativt? 8653881[/snapback] Han er vel 27-28 år nå (?), og han kommer ikke til å gå inn i elleveren fast på 1-2 år, avhenger av når Scholes gir seg. Da er han hvertfall 29 år. 8653907[/snapback] Tull, kommer nok se mye til Hargreaves neste sesong om vi får han det kan jeg love deg. Nani signerte nettopp nye kontrakt, han drar neppe til Man United. Endret 20. mai 2007 av brutti Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Nani signerte nettopp nye kontrakt, han drar neppe til Man United. 8654036[/snapback] Nettopp er vel ikke helt rett, leste det jo for noen dager siden.. Uansett, så har han jo en klausul som gjør det mulig å hente ham. 17 millioner pund, var det ikke det? Vil vi, så får vi ham. Hadde heller sett at vi hadde fått ham enn Owen, da Nani er mye bedre for framtiden, som en overtaker til Giggs. Takker ikke nei til Owen heller, blir fint å ha en backup til scholes og carrick, i tillegg til fletcher, men håper vi får se Nani i United-trøya om ikke så altfor lenge. Endret 20. mai 2007 av TeggY Lenke til kommentar
GBD Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Må si at jeg er storfornøyd med at vi endelig har hentet inn Hargreaves. Vi trenger litt mer rotasjon på midten, spesielt i Champions League, hvor det går mye kortere tid mellom karantenene. Hargreaves er en glimrende spiller, som alltid gir 100% i alle dueller. Vi trenger slike. Selvsagt kan det hende at han vil slite litt med å komme inn på laget, så bra som det er nå. Men vi har ingen garanti for at Scholes er like god neste år, eller at han ikke blir skadet igjen. Tror i hvert fall ikke noe på banansplitt sin spådom om at det tar 1-2 år før han er inne i førstelaget. Viktigst av alt, for min del, er at vi nok en gang bruker penger på å kjøpe BRITISK, framfor å la oss bli en del av Arsenal, Chelsea, og delvis Liverpool sin nye trend. Om han er verdt 150-200 millioner gjenstår å se, men å forhåndsdømme ham er idioti. Merker også at den sterkeste kritikken kommer fra de samme som mente at SAF burde gå, etter at han hadde hentet Vidic og Evra sist vinter. Alle disse 3 har vel bevist at dere ikke akkurat hadde rett den gangen. Gi Hargreaves og SAF litt tid. Vi vet alle hva begge er kapable til... Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Nani signerte nettopp nye kontrakt, han drar neppe til Man United. 8654036[/snapback] Nettopp er vel ikke helt rett, leste det jo for noen dager siden.. Uansett, så har han jo en klausul som gjør det mulig å hente ham. 17 millioner pund, var det ikke det? 8654090[/snapback] Gidd, med nettopp så mener man ganske nylig du fatter hva jeg mente. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Når det gjelder Nani, så tror jeg Sporting regner med å selge ham om ikke alt for lenge. En ny kontrakt sørger bare for at de kan tjene mer penger på salget. Også her har vi gode forutsetninger for å skaffe oss spilleren. Nevner blant annet: - Samarbeidsavtale med Sporting - Nani vil til en storklubb, har nevnt United - Carlos Queiroz - Cristiano Ronaldo, og hvordan han har blitt behandlet Endret 20. mai 2007 av GBD Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 ehm, er det noko eg ikkje har fått med meg? Hargreaves er vel ikje klar? Lenke til kommentar
GBD Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 ehm, er det noko eg ikkje har fått med meg? Hargreaves er vel ikje klar? 8654135[/snapback] Jo, Franz Beckenbauer bekrefter Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 ehm, er det noko eg ikkje har fått med meg? Hargreaves er vel ikje klar? 8654135[/snapback] Han er vel det... Og Bayern er i gang med jakten på Robben... Dere har villet ha ham i en stund nå, så jeg må gratulere dere. En fin midtbanespiller/back har dere fått... Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Noterer også følgende på VG: "Den engelske avisen Observer skriver at Bayern München vil gå i forhandlinger om kjøp av Chelsea-vingen Arjen Robben så snart Hargreaves er solgt. " haha as if. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Tror i hvert fall ikke noe på banansplitt sin spådom om at det tar 1-2 år før han er inne i førstelaget. 8654099[/snapback] Hæh? Jeg sa fast i 1. elleveren. Dvs at han tar over som førstevalg for Scholes og Carrick. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Tror i hvert fall ikke noe på banansplitt sin spådom om at det tar 1-2 år før han er inne i førstelaget. 8654099[/snapback] Hæh? Jeg sa fast i 1. elleveren. Dvs at han tar over som førstevalg for Scholes og Carrick. 8654222[/snapback] Førstelaget er laget som er førstevalg. Altså de elleve de ville valgt først, dersom vi skulle satt opp et lag i en finale. Det var det jeg mente med ordet, men ser at du kan tolke det på din måte også. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Tror i hvert fall ikke noe på banansplitt sin spådom om at det tar 1-2 år før han er inne i førstelaget. 8654099[/snapback] Hæh? Jeg sa fast i 1. elleveren. Dvs at han tar over som førstevalg for Scholes og Carrick. 8654222[/snapback] Førstelaget er laget som er førstevalg. Altså de elleve de ville valgt først, dersom vi skulle satt opp et lag i en finale. Det var det jeg mente med ordet, men ser at du kan tolke det på din måte også. 8654288[/snapback] Og du mener han kommer til å ta over for Scholes eller Carrick allerede nå? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Hørt om rotasjon, banan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå