DJ_Dark Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hørte jeg riktig nå???Sa kommentatoren noe sånt som "rart at FA ikke endret det slik at United spilte på lørdag, siden de har så kort pause"? Ordnet ikke Fergie det slik da? Jo, men kommentatorene er ikke helt stabile. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hørte jeg riktig nå???Sa kommentatoren noe sånt som "rart at FA ikke endret det slik at United spilte på lørdag, siden de har så kort pause"? Ordnet ikke Fergie det slik da? Det var min forståelse også. Men nå forventer jeg sjelden mer enn noenlunde mennesklige lyder fra teamet på Viasat 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Mitt tips: Mute, og sett på litt godmusikk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Giggs kommer inn for Park. Ville heller ha sett Tevez/Macheda, men... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Fjørtoft har tidnes tørreste vitser. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Fjørtoft har tidnes tørreste vitser. Hva har han sagt nå da? Gadd ikke se på i pausen. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Fjørtoft har tidnes tørreste vitser. Haha, hva da? Fikk ikke med meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ja,han har jo det, men sitter han vedsiden av deg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 "SAF ser ut på banen, men ser ikke John Carew, og tenker at det er greit å bytte innpå Neville" elns. Den var farlig Evra. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Så ut som en farlig takling av oksen Tevez. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Latterlig! Min mor har alltid fortalt meg at to mot en er feigt. Er fotball et unntak nå plutselig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ja,han har jo det, men sitter han vedsiden av deg? Hva mener du med vedsiden av meg? Lenke til kommentar
GBD Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 "SAF ser ut på banen, men ser ikke John Carew, og tenker at det er greit å bytte innpå Neville" elns. Den var farlig Evra. Du mener altså Roar Stokke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 "SAF ser ut på banen, men ser ikke John Carew, og tenker at det er greit å bytte innpå Neville" elns. Den var farlig Evra. Når sa Fjøra det? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 "SAF ser ut på banen, men ser ikke John Carew, og tenker at det er greit å bytte innpå Neville" elns. What? Fjørtoft er programlederen. Han snakker bare før og etter kampen, samt. i pausen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ja,han har jo det, men sitter han vedsiden av deg? Hva mener du med vedsiden av meg? Vel jeg ser kampen og hakke hørt noe fra Fjøra, men kanskje han snakker til deg under kampen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 "SAF ser ut på banen, men ser ikke John Carew, og tenker at det er greit å bytte innpå Neville" elns. Den var farlig Evra. Du mener altså Roar Stokke Ja, mente Stokke. Hver gang jeg hører noe dumt, så tenker jeg på Fjørtoft. Ja,han har jo det, men sitter han vedsiden av deg? Hva mener du med vedsiden av meg? Vel jeg ser kampen og hakke hørt noe fra Fjøra, men kanskje han snakker til deg under kampen. Har han på direktelinje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå