Limbeck Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Og dere kritiserer han der!!!!! Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg hadde faen meg mista trua! Deilig!! Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Deilig..... Endret 5. april 2009 av Magnus_L Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Og dere kritiserer han der!!!!! Ja, og kritikken har som oftest gått på at han er en dårlig fotballspiller Han er fortsatt ikke tilgitt i mine øyne. Skal gå ihvertfall 1 år til uten noe tull før jeg han er det for min del. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Bra han gjør opp for balltapet i forkant av 2-1 scoringen. Godt å ha en som kan score de avgjørende målene i slike kamper. Viva Ronaldo! Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Fletcher viser litt samba takter akkurat nå Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Må si jeg liker spissparet vårt. To egenproduserte spillere som er 18 og 17 år gamle. Lover godt for fremtiden Endret 5. april 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Må si jeg liker spissparet vårt. To egenproduserte spillere som er 18 og 17 år gamle. Lover godt for fremtiden Macheda? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) ... og Welbeck heter de ja Edit: Macheda av alle. Sinnsykt deilig Endret 5. april 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 JE G KOMMER I BUKSAA§!!!!! Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 JMAAAAAAAAAJEDASDBNIBHli!uhniou DAGEN ER REDDET Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Macheda!!!! Det finnes en Gud! Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 tipper dere vinner. får 2 sene scoringer. Du har ikke noen tips til neste lottotrekning? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) ... og Welbeck heter de ja Edit: Macheda av alle. Sinnsykt deilig Du er faen meg bra Deilig hvis du (Eller klubben ) påberoper seg den Tittelen! Blir dønn likt som det Vål'enga driver med, med disse Skeid Gutta. Men når vi snakker om sola (Dog, jeg klapper ikke). Endret 5. april 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 tipper dere vinner. får 2 sene scoringer. Du har ikke noen tips til neste lottotrekning? Nesj, United vinner alltid når supporterne her inne suttrer om at gullet ryker, og at alt er så forferdelig. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 JAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Gjorde nesten i buksa når den siste gikk inn Fy faen så godt det smaker! Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Macheda inn. Faen dette er en ren parodi. Digger de som kan dette bedre enn Ferguson. Endret 5. april 2009 av genser Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 tipper dere vinner. får 2 sene scoringer. Du har ikke noen tips til neste lottotrekning? Nesj, United vinner alltid når supporterne her inne suttrer om at gullet ryker, og at alt er så forferdelig. Skal huske på den ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå