Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Det er jo også ei muligheit. Reknar med at SAF har litt triksing og miksing som skal til før kampen. Dessverre så bomma han litt mot Fulham, noko som sjølvsagt ikkje blei bedre når Scholes vart utvist, så satsar på at vi er litt meir heldige i morgon.

Treer på midten, ville det blitt Park, Carrick, Fletcher og Ronaldo, Tevez, Giggs då eller noko sånt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, var slik jeg tenkte. En annen mulighet er Fletcher-Carrick-Giggs og Ronaldo-Park-Tevez. Park ville nok da hatt en litt mer defensiv rolle enn Giggs ville hatt, da Giggs ville spilt litt foran Fletcher-Carrick. Dette blir veldig spekulativt, og jeg skal ikke skryte på meg at jeg vet hva som foregår i hodet til Sir Alex.

Lenke til kommentar

Nei akkurat der er det nok få som har tilgang. han overraskar stadig med valga han tek, men i veldig mange tilfelle så fungerer det til det beste for klubben. Eg håpar berre vi er aggresive nok i morgon. Det er noko eg syns har mangla i dei tre siste kampane egentlig. Mot Fulham kom det seg litt når Roon vart introdusert i andre, men det kan vi ikkje stole på i morgon, så då må dei andre ta litt tak.

Lenke til kommentar

Troppen

Preliminær: Van der Sar, Foster, Kuszczak, O'Shea, Neville, Ferdinand, Evans, Evra, Fabio, Ronaldo, Fletcher, Carrick, Giggs, Gibson, Nani, Park, Tevez, Welbeck, Macheda

Tror vi bruker et slikt lag:

VDS

O'Shea - Ferdinand - Evans - Evra

Fletcher - Carrick - Giggs - Park

Ronaldo - Tevez

Er jo en ganske solid midtbane defensivt, men kanskje litt for svekket offensivt. :p

Eller så kan vi jo bruke denne:

VDS

O'Shea - Ferdinand - Evans - Evra

Ronaldo - Carrick - Giggs - Park

Welbeck - Tevez

Kan jo også prøve med Macheda på topp da. Det spørs om Tevez orker 90 minutter i morgen. Han spilte for Argentina langt unna England i 3000 moh. Tror ikke han er 100% klar.

Lenke til kommentar
Melder meg ut herfra en gooood stund pga. bussjobbing og russetid. Vil bare (for pessimismens skyld) si at vi tapte seriegullet for 3 uker siden. Kos dere i 2 mnd til med United-fotball så snakkes vi da.

Hvilken buss er du på? Kanskje jeg kommer og ser kåringen. :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde en diskusjon men min far igår kveld, da diskuterte vi Tevez, Nani, Tosic, Ljajic å Ronaldo

Nani: ble vi totalt enige om at var en flopp, han har ikke prestert det som var ventet, å har heller ikke forbedret seg noe merkbart

Tevez: mente jeg ville forlate OT til sommeren, det var ikke pappa helt enig i.

Tosic: fortalte jeg at jeg bare har lest at ikke var fysisk sterk nok for PL (enda)

Ljajic: ble jeg fortalt at kanskje ikke kom før om et par år, å når han først kommer, ville han muligens trenge år på å bli sterk nok, pluss at han måtte spille seg inn i tempoet i engelsk fotball.

Og så til det store spørsmålet:

Ronaldo: pappa sa at forrige sommer da SAF var i (krisemøte) med han, ble Ronaldo å SAF enige om at han skulle bli 1.år til, etter dette skulle han få lov til å gå til Real. da sa jeg hvorfor i hælvette skal vi selge Verdens beste fotballspiller? han sa det er ikke noe vits å ha en spiller som i utgangspunktet vil spille for en annen klubb, selv om han skremmende god, ja det vil bli en STOR svekkelse for United, men da har vi en fet sum penger vi kan kjøpe inn en eller fler som kan erstatte Ronaldo, selv om han ikke kan erstattes.

jeg ramset opp Ribery, Robben, Messi, å noen andre navn som jeg ikke husker i farta.

Messi ble vi enige om at aldri ville komme til å forlate Barca. resten sa jeg at sikkert ville glippe til Looserpool eller noe sånt dritt, Men at Ronaldo forsvinner til sommeren var han 100% sikker på. jeg nektet så klart pronte på at han ville svikte United, å det gjør jeg fortsatt, grunnen er helt enkel, Det siste intervjuet med Ronaldo sier han jo selv, "i want to stay, i am happy here... and so on". så hvorfor i svarte skulle han si noe sånt å kanskje om noen mnd når transfervinduet åpner, takke for seg ?

Jeg får ikke det helt til å stemme.

Jada mulig at han har fått beskjed fra SAF at si dette så slipper sjefen masse PR MAS når han har nok med å finne en erstatter. el.

BTW: sikkert mye skriveleif, men dropp rettelse

Endret av LuckyNr7
Lenke til kommentar

Og Ljajic er ein mykje meir fysisk robust spelar enn Tosic. Trur nok han vil ta det fysiske nivået i PL mykje lettare. Han er mykje større og kraftigare enn Tosic som faktisk er spinklare enn Ronaldo var når han kom. At han muligens må spele seg inn i tempoet i PL er nok meir sannsynlig, men han er vel fortsatt 18 når han kjem til United, så eg trur ikkje nødvendigvis ein skal forvente at han er PL's beste frå dag én. Det er ein grunn til at han fekk eit år ekstra i Serbia før han tek turen over. Han skal jo også vere ein bedre fotballspelar med fleire strengar å spele på enn det Tosic har, så eg har trua på at Ljajic kan bli ein temmelig god spelar, sjølv om at han mest trulig vil bli matcha litt forsiktig. Eg trur han har bedre forutsetningar for å lykkast enn det Tosic har.

Lenke til kommentar
Jeg hadde en diskusjon men min far igår kveld, da diskuterte vi Tevez, Nani, Tosic, Ljajic å Ronaldo

Nani: ble vi totalt enige om at var en flopp, han har ikke prestert det som var ventet, å har heller ikke forbedret seg noe merkbart

Tevez: mente jeg ville forlate OT til sommeren, det var ikke pappa helt enig i.

Tosic: fortalte jeg at jeg bare har lest at ikke var fysisk sterk nok for PL (enda)

Ljajic: ble jeg fortalt at kanskje ikke kom før om et par år, å når han først kommer, ville han muligens trenge år på å bli sterk nok, pluss at han måtte spille seg inn i tempoet i engelsk fotball.

Og så til det store spørsmålet:

Ronaldo: pappa sa at forrige sommer da SAF var i (krisemøte) med han, ble Ronaldo å SAF enige om at han skulle bli 1.år til, etter dette skulle han få lov til å gå til Real. da sa jeg hvorfor i hælvette skal vi selge Verdens beste fotballspiller? han sa det er ikke noe vits å ha en spiller som i utgangspunktet vil spille for en annen klubb, selv om han skremmende god, ja det vil bli en STOR svekkelse for United, men da har vi en fet sum penger vi kan kjøpe inn en eller fler som kan erstatte Ronaldo, selv om han ikke kan erstattes.

jeg ramset opp Ribery, Robben, Messi, å noen andre navn som jeg ikke husker i farta.

Messi ble vi enige om at aldri ville komme til å forlate Barca. resten sa jeg at sikkert ville glippe til Looserpool eller noe sånt dritt, Men at Ronaldo forsvinner til sommeren var han 100% sikker på. jeg nektet så klart pronte på at han ville svikte United, å det gjør jeg fortsatt, grunnen er helt enkel, Det siste intervjuet med Ronaldo sier han jo selv, "i want to stay, i am happy here... and so on". så hvorfor i svarte skulle han si noe sånt å kanskje om noen mnd når transfervinduet åpner, takke for seg ?

Jeg får ikke det helt til å stemme.

Jada mulig at han har fått beskjed fra SAF at si dette så slipper sjefen masse PR MAS når han har nok med å finne en erstatter. el.

BTW: sikkert mye skriveleif, men dropp rettelse

Denne diskusjonen har vi hatt på tråden uendelig mange ganger, og det eneste vi vet er at Ronaldo sier han er glad i United, men " Only god knows ". At han sier det hver forbanna intervju får meg til å tro at han egentligt har en litt lyst å gå til Real Madrid.

Jeg har vært sikker på at han skulle forlater United denne sesongen helt siden han avslørte at han ble minst 1 år til i United. Jeg håper jeg tar feil, men jeg er ganske sikker på at han forlater oss i sommer..

Lenke til kommentar

Jeg tar ikke disse uttalelsene til Ronaldo så nøye. Det kan godt hende at han har fått beskjed av klubben om å si det. Det er så mange av dem og de er litt vage alle sammen så jeg synes det er umulig å dra noen slutning.

Jeg har heller ingen peiling på om han drar eller ikke. Det er så vanskelig å si. Men om det er en avtale mellom Ronaldo og Fergie så ser jeg på det som bra, samme hva den avtalen er. Da vet Fergie og klubben hva som kommer til å skje og det er tross alt det viktigste.

Om han drar så ønsker jeg han lykke til videre, så lenge det ikke går utover han. Spansk fotball tror jeg passer han bedre enn engelsk og det er lov å ha Real som favourittklubb.

Dette er ikke en Heinze sak der han saksøker klubben for å få dra.

Lenke til kommentar

Jeg blir fryktelig overrasket hvis han fremdeles er United spiller når neste sesong starter!

Jeg handlet noen skjerf i fra Manutd.com her for et par uker siden, noen som har en normal leveringstid, første gangen jeg har handlet der i fra.

Må få fylt ut hele vinduet mitt :whistle:

dsc00063.jpg

Kan jo snart brukes som gardiner hvis jeg bruker hele lengden :)

Lenke til kommentar
Jeg handlet noen skjerf i fra Manutd.com her for et par uker siden, noen som har en normal leveringstid, første gangen jeg har handlet der i fra.

Jeg bestilte drakt med trykk derfra rett før jul og det tok nøyaktig 13 dager, så et par uker virket litt lenge for bare noen skjerf.

Lenke til kommentar

Jeg har vært fysisk uvel de siste tre ukene. Helt forjævlig. Bare jeg leser ordet "Liver****" så vekker det avsky inni meg. Ikke overrasket over at de vant to min på overtid i går. Dømt til å skje. Regner med at vi går på et poengtap idag. Jeg sa tidligere i sesongen at Liverpool kom til å vinne seriegull (Dette sa jeg i høst), og det kommer til å skje. Vi har choket så jævlig.

Lenke til kommentar

Jeg sa før sesongen at vi er doble seriemestere og har ingenting å bevise denne sesongen. Jeg blir ikke på noen måte skuffet om vi ikke tar flere titler, men det hadde vert strålende om vi hadde tatt noen titler til.

Vi ligger best an til ligatittelen selv om vi taper i dag. Vi er med i FA cup og CL. Er strålende fornøyd. Synes ikke vi har noe å klage på.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Jeg sa før sesongen at vi er doble seriemestere og har ingenting å bevise denne sesongen. Jeg blir ikke på noen måte skuffet om vi ikke tar flere titler, men det hadde vert strålende om vi hadde tatt noen titler til.

Vi ligger best an til ligatittelen selv om vi taper i dag. Vi er med i FA cup og CL. Er strålende fornøyd. Synes ikke vi har noe å klage på.

Jeg greier bare ikke å se for meg at Divard løfter PL trofee.

Som du sier så burde vi ikke klage, men noe av grunnen til det er nok at vi er bortskjemte. 2 trofeer til, da er jeg fornøyd.

PL ser dårlig ut i mine øyne, så får vi håpe jeg tar grundig feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...