Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje ikke, men han hadde i hvertfall gått ut og sagt jeg skal ingen steder. Han bidro bare til det ble mer tull i media enn det som strengt tatt var nødvendig.

Og hva så?

Hvorfor ikke?

Fordi han kunne tenke seg å spille for Real, fordi han liker å være i media, fordi det har ingen betydning om han gjør det.

Ikke noe galt med noe av dette.

Lenke til kommentar

Svarte. Ettersom eg har lest så var det fortjent, men håpte Fulham skulle holde helt ut.

Skjønner hvordan det var å ikke være united supporter i den perioden de avgjorde kamp etter kamp på overtid.

Men det positive er iallfall at målorgiene til Liverpool er slutt.

Likte mindre at Chelsea vant klart i dag :(

Men vi har fremdeles dette helt i våre egne hender.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Hvorfor må vi vinne?

Dumt spørsmål

Egentlig ikkje. Med tre poeng i hengekampen så vil vi fortsatt lede serien. Har heller ikkje trua på at Liverpool vinner alle sine sju siste. Vi bør derimot vinne for å ha litt margin ned til Liverpool og Chelsea, samtidig som at det kan vere greit psykologisk å vere laget på topp.

Er spent på morgendagen. Det kan bli ein veldig spennande kamp, sjølv om at eg egentlig håper det ikkje blir det. Villa har slitt litt i det siste, men har eindel veldig farlige offensive spelarar, som vi må vere veldig forsiktige med. I følge Manutd.com, så ser det ut til at Rio skal bli klar, og det er mest truleg veldig viktig mot Agbonlahor, young, barry og Carew/Heskey.

Synd at vi mest truleg ikkje har nokon på benken som kan komme inn å forandre det offensive spelet vårt spesielt mykje. Det blir nok Ronaldo-Tevez på topp, evt Tevez med eit par offensive midtbanespelarar som bindeledd. Offensivt har vi muligens berre Macheda, Welbeck pluss muligens Nani om han ikkje startar, som vi kan sette innpå, og eg er redd for at dei blir nokre nr for små til å gå inn å endre kampen..

Lenke til kommentar

Det er sjølvsagt ei muligheit å bruke Giggs som spiss, sjølv om at eg syns han har spelt bedre når han har fått operere litt fritt offensivt sentralt på midten, som han gjorde mot f.eks Chelsea. Scholes må stå over denne kampen, så han blir nok temmelig frisk og rask til Porto på tirsdag. Giggs kan nok fungere godt framme, men det spørs om han blir rein spiss blir liggande mellom midtbana og spiss.

Håper vel egentlig på eit lag som liknar på dette:

VDS

Shea, Rio, Evans, Evra

Park, Carrick, Giggs, Nani

Ronaldo, Tevez

Er usikker på om Gary er i godt nok slag for tida, sjølv om at kommentarane til SAF kan tyde på at han vil starte. Nani har ikkje spelt på lenge, og det kan det vere gode grunnar til, men reknar med han i det minste er spelesugen som få. Dersom vi startar med Giggs-Tevez på topp så blir muligens midtbana Ronaldo-Carrick-Fletcher-Park.

Lenke til kommentar

Glemte helt Scholes sitt røde, ja, og med Anderson ute i tillegg er det ikke så mange alternativ sentralt. Fletcher-Carrick tror jeg ikke er aktuelt på hjemmebane mot Aston Villa, så det er nok veldig sannsynlig at det blir Carrick-Giggs. Hvis ikke Ferguson velger å overraske med en treer på midtbanen da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...