Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Messi er helt urealistisk som erstatter. Han kommer nok til å tilbringe hele karrieren i Barcelona. Ribery er vel stort sett den beste erstatteren vi kan få, men han. er ingen målgarantist som Ronaldo. Ronaldo er toppscoreren vår denne sesongen også til tross for at han har vært en god del "dårligere" enn forrige sesong. Jeg vil helst se Ronaldo her neste sesong også uavhengig av hvor mye vi får for han. Den eneste spilleren som kan erstatte han er en spiller vi ikke kan få. Jeg tror Ronaldo blir et stort tap for oss, men jeg kan selvsagt ta feil. Hvis vi f.eks hadde fått inn Robben/Silva + Ribery hadde jeg ikke hatt noe imot å se han gå til Madrid.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Sommerønsker:

Ut:

Tevez

Nani 15m

Inn:

Silva 22,5m

Villa 22,5m

Ronaldo bør ikke selges for mindre enn 70m, og da har vi råd til litt av hvert.

Lenke til kommentar

Jeg håper Ronaldo går. Er drit lei av han. Det finnes bare en annen spiller i verden på hans nivå (Messi), men med den instillingen han har så er det greit å selge han dersom vi får £70 millioner for han. Han sutrer på banen og er kanskje den værste klysen i fotballens historie.

Faen for en idiot den fyren er. Sportslig sett vil det være en nedtur for han å dra til Real, men han er vel ikke så opptatt av slike ting.

Lenke til kommentar

Rooney/Tevez - Berbatov

Silva - Carrick - Anderson - Ribery

Evra - Vidic - Rio - Rafael

Mah drim :dribble:

Forresten: Silva er offansiv, så sånn egentlig burde evra og rafael bytte plass, men rafael er jo offansiv han og :S

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Eller bare United som er verdens beste lag atm, om du ser på resultatene.

Hvorfor så negativ til Silva, Night?

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Jeg vurderte å begynne å følge denne tråden, ettersom diskusjon.no er et rimelig saklig sted, og dette burde derfor være et fint sted å få diskutert United. Nå er jeg derimot i tvil.

Riktignok har jeg bare lest siste siden, så det kan være at jeg bare var uheldig. Er det virkelig slik Ronaldo blir oppfattet her? Jeg gremmes. Dette er spilleren som har vært verdens beste spiller de to siste årene, og har vært en veldig viktig del av United-laget som har utrettet store ting. I år har han ikke vært i samme kanonform, men likevel er han vår toppscorer.

Jeg kan forstå at Ronaldos holdninger på banen kan provosere, jeg blir oppgitt selv til tider, men det får være grenser. Han faller fortsatt lett, men filmingen blir det mindre og mindre av. Det må også være litt rom for forståelse når Ronaldo er den personen som blir sparket ned soleklart flest ganger, og i tillegg får svært lite beskyttelse fra dommerene (bare se på oppførselen til den idioten av et menneske som var dommer mot Fulham). Klart man kan bli litt grinete da. Er det tilfeldig at Ronaldo har prestert bedre i CL, der han får mer beskyttelse fra dommeren?

Det går selvfølgelig an å ha spillere en liker mer eller mindre enn andre, men Ronaldo spiller for Manchester United. Han er vår spiller. Jeg krever ikke at alle skal hylle Ronaldo som en Gud, men i alle fall så lenge han spiller for United bør dere klare å stå bak han. Jeg vemmes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...