Ol'H Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 United's svar på Kuyt. Helligbrøde! Få det navnet ut av tråden. Sammenligne Tevez med den klompfoten! Helligbrøde! Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 http://united.no/united/nyheter/nyheter/ro...for_real_madrid All over again.. Dette visste jeg kom på forhånd, å er like sannsynlig som at jeg er GUD Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Vil ikke kalle det usansynlig at Ronaldo går til Real Madrid, er vel bare ett tidsspørsmål.. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Vil ikke kalle det usansynlig at Ronaldo går til Real Madrid, er vel bare ett tidsspørsmål.. Det er usannsynlig denne sommeren fra mitt synspunkt. har sagt det tidligere, å det står jeg ved Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hadde vært et fantastisk salg. Kvitte oss med en forbanna sutreunge og få inn et par klassespillere som kan løfte laget. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Messi er helt urealistisk som erstatter. Han kommer nok til å tilbringe hele karrieren i Barcelona. Ribery er vel stort sett den beste erstatteren vi kan få, men han. er ingen målgarantist som Ronaldo. Ronaldo er toppscoreren vår denne sesongen også til tross for at han har vært en god del "dårligere" enn forrige sesong. Jeg vil helst se Ronaldo her neste sesong også uavhengig av hvor mye vi får for han. Den eneste spilleren som kan erstatte han er en spiller vi ikke kan få. Jeg tror Ronaldo blir et stort tap for oss, men jeg kan selvsagt ta feil. Hvis vi f.eks hadde fått inn Robben/Silva + Ribery hadde jeg ikke hatt noe imot å se han gå til Madrid. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hadde likt det slik: Ronaldo-Carrick-Anderson-Robben Rooney-Berbatov Hadde vært herlig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Sommerønsker: Ut: Tevez Nani 15m Inn: Silva 22,5m Villa 22,5m Ronaldo bør ikke selges for mindre enn 70m, og da har vi råd til litt av hvert. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Valencia selger nok ikke Villa så "billig" Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Ronaldo-Carrick-Anderson-Robben Men da måtte de ha montert gelender på kantene på Old Trafford sånn at de hadde noe å støtte seg til så de ikke hadde falt så lett... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg håper Ronaldo går. Er drit lei av han. Det finnes bare en annen spiller i verden på hans nivå (Messi), men med den instillingen han har så er det greit å selge han dersom vi får £70 millioner for han. Han sutrer på banen og er kanskje den værste klysen i fotballens historie. Faen for en idiot den fyren er. Sportslig sett vil det være en nedtur for han å dra til Real, men han er vel ikke så opptatt av slike ting. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Sommerønsker: Ut: Tevez Nani 15m Inn: Silva 22,5m Villa 22,5m Ronaldo bør ikke selges for mindre enn 70m, og da har vi råd til litt av hvert. Silva? Nei takk. Villa kommer uansett til å koste mer enn Silva. Ribery hadde vært noe. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 ....Det har blitt spekulert i en pris på 15 Millioner Euro på Silva Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Ut: Nani Ronaldo Inn: Ribery Silva Resultat: me får heve kvaliteten, kvitte oss med egoistisk surpromp og me går i stoor + om Ronaldo reiser for 75mill£ Endret 4. april 2009 av Zaltatov Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Isåfall bur nok Liverpool på han for samme pris. Og, jeg tipper Silva velger Liverpool foran United, kun pga Benitez(gammel manager) og en hel haug med spanjoler. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Rooney/Tevez - Berbatov Silva - Carrick - Anderson - Ribery Evra - Vidic - Rio - Rafael Mah drim Forresten: Silva er offansiv, så sånn egentlig burde evra og rafael bytte plass, men rafael er jo offansiv han og :S Endret 4. april 2009 av Zaltatov Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Eller bare United som er verdens beste lag atm, om du ser på resultatene. Hvorfor så negativ til Silva, Night? Endret 4. april 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg synes ikke homofobi bør være en grunn til å selge en spiller ihvertfall Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Zalt: Det gjør vondt verre, siden Rafael sliter defensivt, imotsetning til Evra. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg vurderte å begynne å følge denne tråden, ettersom diskusjon.no er et rimelig saklig sted, og dette burde derfor være et fint sted å få diskutert United. Nå er jeg derimot i tvil. Riktignok har jeg bare lest siste siden, så det kan være at jeg bare var uheldig. Er det virkelig slik Ronaldo blir oppfattet her? Jeg gremmes. Dette er spilleren som har vært verdens beste spiller de to siste årene, og har vært en veldig viktig del av United-laget som har utrettet store ting. I år har han ikke vært i samme kanonform, men likevel er han vår toppscorer. Jeg kan forstå at Ronaldos holdninger på banen kan provosere, jeg blir oppgitt selv til tider, men det får være grenser. Han faller fortsatt lett, men filmingen blir det mindre og mindre av. Det må også være litt rom for forståelse når Ronaldo er den personen som blir sparket ned soleklart flest ganger, og i tillegg får svært lite beskyttelse fra dommerene (bare se på oppførselen til den idioten av et menneske som var dommer mot Fulham). Klart man kan bli litt grinete da. Er det tilfeldig at Ronaldo har prestert bedre i CL, der han får mer beskyttelse fra dommeren? Det går selvfølgelig an å ha spillere en liker mer eller mindre enn andre, men Ronaldo spiller for Manchester United. Han er vår spiller. Jeg krever ikke at alle skal hylle Ronaldo som en Gud, men i alle fall så lenge han spiller for United bør dere klare å stå bak han. Jeg vemmes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå