Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Petrucci-Tevez på topp neste kamp!

Petrucci er ikke fast på reservelaget en gang, så det blir nok enda en stund til vi får se ham i PL. Macheda derimot er i strålende form og kan faktisk havne på benken på søndag.

Tror jeg vil se Ronaldo på topp sammen med Tevez. Park og Fletcher på hver sin kant grunnet Nani sin dårlige form. Hvem som blir makkeren til Carrick sentralt er egentlig et fett for min del. Forsvaret blir O'Shea - Rio - Evans - Evra. Hvis Rio er skadet går O'Shea inn i midten og Neville tar høyrebacken.

Lenke til kommentar

Petrucci er på mange måtar ein betre spelar enn Macheda, men Petrucci spelar meir offansiv midtbane, bindeledd mellom midtbane-spiss, mens Macheda er ein reinare angripar. Trur nok ikkje nokon av dei er klare for å spele frå start i PL, men i ein kamp vi styrer så kunne det nok gått an å sette innpå ein av dei.

Reknar med at vi startar med Tevez-Ronaldo på topp dersom ikkje Berba vert klar.

Håpar Rio blir klar, for ellers kan det bli tynt der bak. Er strengt tatt ganske spent på kva lag vi stiller på søndag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Om de vil betale 75mill så må jeg først si:hahahahahahhaha deretter si:La de få'n.

Og tilslutt si:hahahahahah en gang til.

Større overhype skal du lete lenge etter.(norsk film i media er det nærmeste jeg kommer)

(Ronaldo er god da,det skal han ha)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Ribery er ikke i nærheten. Det må bli Messi

Tror ikke du har sett mye av han denne sesongen!

Likevel er Ronaldo mye bedre. Vil heller beholde han enn å få Ribery. Men Ribery kan gjerne komme som backup. :)

Selvfølgelig er Ronaldo bedre, men om han nå forsvinner så er det kun Messi eller Ribery som kan greie å erstatte han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...