Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oi, skummelt! Jeg er meget keen på at dere slår Villa til helga. Noen gooners begynner å drømme om 2. plassen og lignende, men jeg tror det er viktigst å sikre 4. plassen først. Villa er snart ferdige med sine "vanskelige" kamper, mens vi går i en periode hvor vi risikerer å spille mot Man Utd og Chelsea flere ganger, med andre ord en meget stressfull periode.

Lenke til kommentar

Fabio er vel ikke ute?

Jeg tenker først og fremst at vi kan komme til å stille noe sånt som dette:

Neville - O'shea - Evans - Evra

en annen mulighet vil være og kjøre Neville som stopper:

O'shea - Neville - Evans - Evra

Noen andre snasne (herlig ord, haha) kombinasjoner:

O'shea - Evans - Evra - Fabio

Fletcher - O'shea - Evans - Evra

Fletcher - Neville - Evans - Evra

Jeg vet heller ikke om Eckersley er skadet så jeg vil heller ikke utelukke muligheten for at han spiller ettersom jeg hørte at Neville hadde en mildt sagt dårlig kamp for reservene.

Lenke til kommentar

Er det kun United.no som melder om denne saken? Finner ikke noe på forsiden til .com siden, og synest det er snodig (ikke snasent) at de ikke melder om dette hvis det er hold i saken.

Og tror uansett Ferdinand spiller søndag. Sikkert ikke noe alvorlig.

Lenke til kommentar

Jeg vil nok også tro at Rio er klar til søndagen. Jeg er også relativt sikker på at Berbatov er tilbake til kampen også, og at denne skaden ikke var så alvorlig som det spekuleres i. Mest av alt tror jeg Berbatov plukket opp en liten skade som overdramatiseres.

Lenke til kommentar
Berba ute i 2 uker? Hvem skal vi ha som spiss da? Bare Tevez alene? Som akkurat har kommet hjem fra 16 timers flyreise.

Kan ikke grue meg mer til morgendagen.

Blir vel no alà dette

Ronaldo-Tevez

Wellbeck-Tevez

Macheda-Tevez

Anderson-Tevez

Petrucci-Tevez

Altså en av ung gutta

Lenke til kommentar
Berba ute i 2 uker? Hvem skal vi ha som spiss da? Bare Tevez alene? Som akkurat har kommet hjem fra 16 timers flyreise.

Kan ikke grue meg mer til morgendagen.

Blir ikke overrasket om vi går på vårt tredje tap på rad til søndagen.

Når nighty er pessimist går det rette veien skal dere se. Et sikkert vårtegn.

Lenke til kommentar

Hvis det ikke blir STORE forbedringer til søndag frykter jeg at denne kampen kan få stygge resultater...

Blir vel Ronaldo å Tevez på topp, Park å Nani på kantene, Carrick å Anderson midt, backrekka Neville/Rafael - Rio - Evans - Evra/Fabio, hvis ikke det er noe jeg har glemt.

Det er et bra lag det der, men har absolutt i trua etter Fulham kampen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nå må man også huske at Aston Villa ikke har vunnet på meget mange kamper.

(flere enn dere) De har tapt med toppet lag flere ganger,så selv om United ''sliter'' med skader så blir det nok rød seier på lørdag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Nå skal vi ikke glemme at Fulham kampen var en typisk kamp der alt gikk galt. Ballen falt hos Fulham uansett. Spilte skjorta av dem i deler av andre omgang. Vi er tross alt United.

Fulham spilte skjorta av United i 1.omgang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...