Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Wazza er bare elsk. Han er fra Liverpool, hater Liverpool og spiller for United. Bedre blir det ikke.

Fordi han spilte og digger Everton som barn(mulig nå også).

Edit:Var litt krass,trakk det tilbake.(selv om det var et godt råd)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Wazza er bare elsk. Han er fra Liverpool, hater Liverpool og spiller for United. Bedre blir det ikke.

Han er fra Liverpool by, hater Liverpool FC og spiller for Manchester United (klubben i Manchester by i England vettu), fornøyd? Kapish?

Lenke til kommentar

Han er fra Liverpool by, hater Liverpool FC og spiller for Manchester United (klubben i Manchester by i England vettu), fornøyd? Kapish?

naaaj..... :whistle: ikke helt :rofl:

Lenke til kommentar
post-160409-1238415382_thumb.jpg

post-160409-1238415372_thumb.jpg

Sett disse her da folkens? Vedder en 10er på at disse blir våre nye drakter.

Ryktes at tredjedrakten skal være svart med blå(!) V.

Nå skal vel ikke AIG være hovedsponsor neste sesong?

Var vel snakk om at United skulle ha dem som sponsor ut neste sesong.

Lenke til kommentar

Denne tråden er feil sted å ta en konkret diskusjon rundt trådens kvalitet på, det vil ikke føre noe godt med seg. Derfor:

Jeg har splittet ut en del innlegg som diskuterte denne trådens fremtid hit:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1093389

Anbefaler dere alle å ta turen dit for å si deres saklige og gode mening, og ikke diskutere person, eller komme med sleivspark.

Lenke til kommentar

Personlig har jeg ikke så stor tro på Foster som fremtidig målvakt i United selv. Det eneste som får meg til å ville gi han sjansen er det faktum at han har ventet på sjansen sin, og det faktum at han er engelsk, men jeg mener det helt klart finnes bedre alternativer enn han. Han er ingen local som vi har fostret opp. For all del bør han få en sjanse, og den sjansen er antagelig neste sesong da jeg regner med Foster får en god del fler kamper og Van Der Sar spiller endel færre, og overbeviser han ikke den sesongen så er jeg ganske sikker på at vi får inn en ny. Van Der Sar endte en keeperkrise, og jeg er redd for at vi kan få en ny krise etter han. Det skal sies at jeg håper på noen andre enn Lopez som Edwins erstatter, men det er ikke vits å bare drømme når vi sannsynligvis ikke får en av de jeg har i tankene.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Jeg syns vi skal handle "engelsk". Jeg regner VDS som "engelsk" fordi nederlendere generelt snakker veldig godt engelsk og han hadde fire år i Fulham bak seg før han kom til oss. Kommunikasjon og utenlandske keepere har ikke vært allverden tidligere i klubben vår, tenker da gjerne på Barthez og Taibi, men man merker også dette på Kuszczak.

Jeg er altså skeptisk til hva en spansk keeper bidrar med i våre bakre rekker.

Lenke til kommentar
Jeg er altså skeptisk til hva en spansk keeper bidrar med i våre bakre rekker.

Bacalao?

Ikke en gang morsomt :no:

Jeg har trua på Foster, men flere kamper i sekken sånn at selvtilitten hans bra og med det forsvaret som vi har foran keeperplassen om dagen så tror jeg han er mannen for jobben etter VDS. Er også skeptisk til en keeper som ikke kan mer enn noen få ord engelsk, kommunikasjon er ikke så veldig dumt når man skal stå bak der.

Lenke til kommentar

Enig i den engelsktalende biten. Den tror eg er svært viktig. Keeperen skal tross alt styre forsvaret.

Utenom at de snakker engelsk så tar eg det ikke så tungt om de er "utlendinger".

Har ikke sett Foster så mye før, og trodde PIG var andrekeeperen vår og den som skulle satses på. Men etter denne sesongen har eg nesten gitt opp han, og skal det satses på noen så må det bli Foster.

Han gjorde det ganske bra i noen av ligacup kampene.

Såg nå at han er 83 modell... Det ble eg litt overrasket over. Nå er ikke 25 år noen alder for en keeper, men han burde vel faktisk være mer settled allerede nå.

Lenke til kommentar

United.no kjører nok en gang på med en åpenlys aprilspøk:

"Men, langt mer kontroversiell enn beslutningen om å åpne for slike salg, er nyheten om at West Stand - på folkemunne kun omtalt som Stretford End - selve symbolet på "the Red Army", skal døpes om til Malcolm Glazer West Stand. Navneendringen skal skje etter modell av tidligere lignende påfunn, som Prestons Tom Finney Stand og West Hams Bobby Moore Stand, og vil etter planen være en realitet allerede fra sesongstarten 2009/10."

http://www.united.no/united/nyheter/nyhete...fford_er_reddet

Lenke til kommentar
Enig i den engelsktalende biten. Den tror eg er svært viktig. Keeperen skal tross alt styre forsvaret.

Utenom at de snakker engelsk så tar eg det ikke så tungt om de er "utlendinger".

Har ikke sett Foster så mye før, og trodde PIG var andrekeeperen vår og den som skulle satses på. Men etter denne sesongen har eg nesten gitt opp han, og skal det satses på noen så må det bli Foster.

Han gjorde det ganske bra i noen av ligacup kampene.

Såg nå at han er 83 modell... Det ble eg litt overrasket over. Nå er ikke 25 år noen alder for en keeper, men han burde vel faktisk være mer settled allerede nå.

Han ville nok vore meir satt i rolla om han ikkje hadde hatt så mykje skadeproblemer. Potensialet til Foster meinar eg er temmelig stort, det har han vist tidligare år, men med alle skadene så blir det svært vanskelig å spele seg til godfølelsen mellom stengene. Om han klarar å holde seg skadefri så kan han nok godt bli ein veldig god og solid keeper etterkvart. Merkar jo f.eks at han har sett litt på Edwin når det gjeld å få spelet raskt igang, og han er mykje bedre på den biten og forsåvidt også med beina enn PIG.

Samtidig så er det viktigaste at vi får ein veldig god keeper. At vi har eit par keeperar i stallen bør egentlig ikkje bety så mykje, er dei ikkje gode nok til å vere den førstekeeperen vi trenger, så må vi ha inn ein som er bedre. Når det gjeld kommunikasjon, så er det heilt klart ein fordel, men når vi no frammover muligens har ein på høgreback som snakkar mest portugisisk, Evra som ikkje er den stødigaste i engelsk saman med Vidic og Rio, så er der nok sikkert litt forskjellig der frå før. Kommunikasjon kan ein alltids lære seg..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Leste noe slikt på sky igår. Så tviler.

Scholes,Vidic,ROoney,Berba og Anderson ute mot Villa(med Friedel) da. Yiiks!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...