Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke helt om det er akseptabelt og kaste ned Mike Phelan igjen til førstelagstrener. Jeg kan ikke helt se for meg hvor bra det går hvis CQ kom tilbake igjen. Nå er Rene Meulensteen flyttet opp som 1. lagstrener og Phelan til Ass. manager. Jeg kan heller ikke se at Phelan har gjort en dårlig jobb, og det blir egentlig spekulasjoner hvis jeg skal begynne å påsta at Nani og andre portugisisk talende spillere hadde gjort det bedre denne sesongen hvis han hadde vært her.

Lenke til kommentar
"Players like Ronaldo and Carvalho are damaging football."

Dette er jo tatt helt ut av sammenheng. Settingen rundt når dette er sagt betyr kanskje noe...

For de som ikke vet det kom uttalelsen etter at Wayne Rooney ble utvist i VM -06 mot Portugal. Hele uttalelsen er som følger: "Players like Carvalho are damaging football, not Wayne Rooney. It's coached into them that when an incident like that happens, they go to work on the ref. Ronaldo was at the front. But the blame does not just rest with him. Five or six Portuguese players were at it." (http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/i...als/4787795.stm)

Endret av indahla
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kan bli en hard kamp.

¨La oss håpe for United skyld at ikke får flere skader på onsdag.

(jeg liker ikke skadefryd)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...