Nutjob Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Er dette noe nytt? Eg refererte ikkje berre til United folk .... *plz ta hintet* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Når jeg poster her inne så følger jeg bare strømmen. er nivået lavt,så holder jeg meg useriøs, er det nivået høyt(eller vanlig),poster jeg seriøst. Endret 28. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Når jeg poster her inne så følger jeg bare strømmen. er nivået lavt,så holder jeg meg useriøs, er det nivået høyt(eller vanlig),poster jeg seriøst. Er virkelig aldri nivået her inne seriøst? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 "Jeg spiller nemlig rent og har alltid gjort det," hevder han videre. Enten er han løgnhals, eller så er han bare veldig, veldig dum. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 "Jeg spiller nemlig rent og har alltid gjort det," hevder han videre. Enten er han løgnhals, eller så er han bare veldig, veldig dum. Samme gjelder vel Gerrard Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 "Jeg spiller nemlig rent og har alltid gjort det," hevder han videre. Enten er han løgnhals, eller så er han bare veldig, veldig dum. Samme gjelder vel Gerrard Typisk United-supportere. Om noen i deres klubb driter seg ut, er det bare å nevne negative ting med våre Meg bekjent har Gerrard aldri sagt at han aldri har filmet, bare tatt avstand fra det. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 "Jeg spiller nemlig rent og har alltid gjort det," hevder han videre. Enten er han løgnhals, eller så er han bare veldig, veldig dum. Samme gjelder vel Gerrard Typisk United-supportere. Om noen i deres klubb driter seg ut, er det bare å nevne negative ting med våre Ja dere er faen mye bedre. Spar meg for generalisering, å sammenligning er helt naturlig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Typisk United-supportere. Om noen i deres klubb driter seg ut, er det bare å nevne negative ting med våre Meg bekjent har Gerrard aldri sagt at han aldri har filmet, bare tatt avstand fra det. Typisk deg og mange andre liverpool supportere. Om noen nevner noe negativt om hypocrite golden boyen deres så bare vrenger dere og vrir på sannheten og nekter for at han har sagt noenting av de idiotiske uttalelsene han har kommet med. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jotun, hva med å komme med link til de uttalelsene? Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jotun, hva med å komme med link til de uttalelsene? hva med å stoppe denne krangelen Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jotun, hva med å komme med link til de uttalelsene? /search hewitt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Ryktene sier at han har fått dame. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Var aktiv i fotballdelen senest i går. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Ryktene sier at han har fått dame. Jeg har da dame, men henger mer på forumet enn før Men hun aksepterer jo at jeg er nerd, eller som hun sier "min lille nerd" x) Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Dame er ingen unnskyldning for å slacke på fotball delen av forumet. Uansett, noen av de dumme utsagnene til Divard er vell i biografien? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Dame er ingen unnskyldning for å slacke på fotball delen av forumet. Uansett, noen av de dumme utsagnene til Divard er vell i biografien? Bla. ja Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Aldri skjønt at man ikke har tid til diskusjon. Altså, man sier man har dame, jobber, går skole osv. Vel, på skolen kan man sitte på diskusjon, på jobb kan man i enkelte tilfeller sitte på diskusjon og når dama kommer over er det bare å sette henne i gang med en film, la meg anbefale The Holiday, si at man snart er tilbake også stikke å skrive på diskusjon. I stedet for å sove kan man sitte på diskusjon ooosv. Når jeg tenker meg om er jeg online på diskusjon minst 12 timer pr døgn. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) nekter for at han har sagt noenting av de idiotiske uttalelsene han har kommet med. Jotun, hva med å komme med link til de uttalelsene? Hvorfor skal eg det. Du sier jo selv at han har uttalt: Meg bekjent har Gerrard aldri sagt at han aldri har filmet, bare tatt avstand fra det. Å si dette samtidig som du filmer selv er jo bare patetisk. Eg sa ikke at Gerrard har sagt at han aldri filmer, eg tenkte på de andre uttalelsene. Og han har da helt klart uttalt at spillere som Ronaldo og xxxxx (husker ikke hvem han andre var) ødelegger fotballen ved at de filmer. Vel, da ødelegger jo Gerrard også sporten. Endret 28. mars 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Var han andre en Italiener eller noe? Var jaffal ikke en fra Premier League..(tror jeg) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 "Players like Ronaldo and Carvalho are damaging football." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå