Kriss^ Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Disse bildene pleier jo og vise seg og stemme. Jeg synes drakten så fin ut med TATA logoen. Greit med det da, men den hvite stripen over logoen og Nike merket.. den var bare ekkel... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 http://www.united.no/united/nyheter/nyheter/jeg_filmer_ikke Filmer aldri? Dette var kanskje litt dumt sagt av Ron. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hvis det stemmer at han har uttalt dette så skuffer han... Nesten like tragisk uttalelse som Gerrard. Det neste er vel at han skal angripe andre spillere for filming han også. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 http://www.united.no/united/nyheter/nyheter/jeg_filmer_ikke Filmer aldri? Dette var kanskje litt dumt sagt av Ron. Hehe, artig den. Men kva skulle han sagt då? Eg filmer av og til?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 http://www.united.no/united/nyheter/nyheter/jeg_filmer_ikke Filmer aldri? Dette var kanskje litt dumt sagt av Ron. Hehe, artig den. Men kva skulle han sagt då? Eg filmer av og til?? Drogba gjorde det, på en måte. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Han kunne gjort det. Og han burde hatt såpass innsikt at han gjorde også. For filme gjør han. Det gjør alle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Vinne Jones filmer mest. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 http://www.united.no/united/nyheter/nyheter/jeg_filmer_ikke Filmer aldri? Dette var kanskje litt dumt sagt av Ron. Hehe, artig den. Men kva skulle han sagt då? Eg filmer av og til?? Ja, ellers kunne han ha holdt kjeft. Jeg håper for hans del at dette ikke er noe han har sagt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Der gikk Rio Ferdinand i gulvet gitt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Tilogmed Rio Filmer. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Rio filmer ikke! Endret 27. mars 2009 av Latias Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Det var mildt sagt en dum påstand av Ronaldo... Rio filmer ikke! Så du på Golden Goal i kveld? Endret 27. mars 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Så du på Golden Goal i kveld? Neppe. Voksen-Tv det vet du... Endret 27. mars 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Rio filmer ikke! Så du på Golden Goal i kveld? Nope, fikk ikke tid. Så du på Golden Goal i kveld? Neppe. Voksen-Tv det vet du... Hvorfor så du det da? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Rio er den beste midstopperen, så STFU! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Vil sei at det er ganske mange dumme postar frå ein eller fleire personar her i tråden; stadig vekk... Kan kanskje skylde på dårleg nattehumor, men kvaliteten på postane til enkelte her burde heve seg om me kan med handa på hjerte sei at det er større kvalitet i denne tråden enn til dømes anfield-tråden. Berre eitt lite tips til nokre av forumbrukarane her Forøvrig synes eg den såkalla nye drakta(uoffisielt vel og merke) er direkte stygg med den v-hals liknande tingen på drakta. Fysj! Kan me ikkje berre fortsette med noverande drakt? Er jo ei fantastisk fin drakt, bortimot den finaste nokon sinne vil eg velge å påstå, men det er vel delte meiningar muligens på det området. og btw; er det ikkje PL-runde denne helga???! :O Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Vil sei at det er ganske mange dumme postar frå ein eller fleire personar her i tråden; stadig vekk... Enig med du. Kvaliteten på innleggene i denne tråden er latterlig lavt. Har mye med alder og gjøre, tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Er dette noe nytt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå