banansplitt™ Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Sier meg enig i at fotballen som spilles på Nou Camp er den mest lekne og vakreste fotballen i verden. Men at Barca er verdens fotballag får vi avvente å se. Vi ser jo med en gang forskjellen på ligaene når vi kommer oss til kvart og semi i CL. England har hatt 3 lag i semi de siste 2 årene, et lag i finale de siste 4 årene. I år vil antageligvis bedriften gjentas, med 3 lag i semi og minst 1 i finalen. Jeg sier ikke at Barca ikke er verdens beste lag, men jeg sier heller ikke at de er. Endret 27. mars 2009 av Points Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 På papiret har Barcelona verdens beste lag, sett bort i fra keeperplassen. Er ikke mye som slår en midtbane bestående av Xavi, Iniesta og Yaya Toure. Og det offensive trenger jeg vel ikke nevne? Og hva med høyrebacken? Dani Alves er så god at man ikke trenger noen høyreving. Han hadde opp i mot 20 assists to sesonger på rad i Sevilla. Sier vel sitt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Barca har vært skummelt god denne sesongen, men når de spiller mot lag som de spiller mot i La Liga, så er det vel ikke så rart? Mye høyere nivå i Premier League, og i år er det høyeste nivået på flere år da nesten alle klubber har vært i høyt nivå, dessverre er det noen lag som ikke hevder seg helt. Det sier sitt når Tottenham ligger på bunnen med Blackburn, begge har vært i toppen de siste årene... Jeg mener at Premier League er den beste ligaen i verden! Helt klart! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hadde man tatt de beste fra United og Barca hadde man fått et farlig bra lag: Van der Sar Dani Alves-Ferdinand-Vidic-Evra Messi-Xavi-Carrick-Ronaldo Etto'o-Rooney Det hadde vært verdens beste lag helt klart! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Er ikke Iniesta bedre enn Carrick? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Er ikke Iniesta bedre enn Carrick? De kan vel egentlig ikke sammenlignes da Carrick er en defensiv ballfordeler og Iniesta er en mer Scholes type som serverer spisser, tar returer, dribbleraid og lignende? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Gamst stemte Giggs som årets spiller i Premier League Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Der rettet han opp bittelitt av det dårlige inntrykket jeg har av ham, men bare litt. Ville ikke du også valgt Toyota framfor Ta.. var det Tata? Ikke for å dra opp en diskusjon som egentlig var lagt død, men siden han stilte meg et spørsmål må jeg nesten svare. Nei, jeg ville ikke valgt Toyota framfor Tata. Det er fordi Toyota er så sinnsykt stort fra før. Da kan det lett bli slik at folk tenker: "Å ja, det er jo de som blir sponset av Toyota" når noen nevner Manchester United. Det kan jeg nesten garantere at ikke skjer hvis det blir Tata, rett og slett fordi veldig få her i Norge har hørt om dem. Hvor stabile de er føler jeg er litt irrelevant da Tata tydeligvis også har økonomien under kontroll. Ellers er jeg enig i det Sameboe sier om at bør være fornøyde med nesten hvilken som helst sponsor vi får (bortsett fra f.eks. McDonalds), bare det blir penger i kassa NOEN som har fått med seg denne artikkelen på FCB Norge? Jeg tror det vil være interessant lesing for mange av de som er fans av L'pool & Man. Utd... Veldig enig i det som sto i den artikkelen, bortsett fra det Points er inne på. Barcelona spiller udiskutabelt den fineste fotballen i Europa, men om de er det beste laget gjenstår å se. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg har ikke noe imot en artikkel som sier at vi spiller den peneste fotballen i verden sammen med Barcelona, men skal jeg være helt ærlig så mener jeg at Arsenal spiller en penere fotball enn oss (iallefall det vi har vist denne sesongen). Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) ,...-..... Endret 27. mars 2009 av *@lex* Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Er ikke Iniesta bedre enn Carrick? Joda, mye bedre. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Photoshoppa litt på årets drakt og det som kanskje blir neste års hjemmedrakt for å se hvor bra de passet med Tata-logen: PS-arbeidet er ikke det beste, men det burde gi et ganske bra bilde av hvordan vi blir seende ut om dette blir vår nye hovedsponsor. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 NOEN som har fått med seg denne artikkelen på FCB Norge? Jeg tror det vil være interessant lesing for mange av de som er fans av L'pool & Man. Utd... Veldig enig i det som sto i den artikkelen, bortsett fra det Points er inne på. Barcelona spiller udiskutabelt den fineste fotballen i Europa, men om de er det beste laget gjenstår å se. Det dumme er at han faller i fella alle Serie-A og Primera elskere gjør. De bruker mer energi på å kritisere Engelsk fotball enn å faktisk fremme sin favoritt. At Premier League er populært i Norge kommer av historien vår med England, og Nrk's dekning av tippekampen. I Svergie har de ingen forbindelse med England, de er og vil alltid være knehøner i Utenrikspolitikk. Å fotballen i Italia ligger mer latent for dem. Men der har de sikkert promblemet med elskere av Premier League som infiserer forum med galle om Serie-A. Uansett, Premier League er den beste ligaen udiskutabelt. Så klager han over at det kun skyldes penger, vel hva skyldtes dominansen til Primera tro? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg liker ikke den nye drakten Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg liker ikke den nye drakten Det er vell bare spekulasjoner om hva som blir vår nye drakt? Tror ikke den har blitt publisert noen plass enda ? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Disse bildene pleier jo og vise seg og stemme. Jeg synes drakten så fin ut med TATA logoen. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Er vel uansett ikkje før 2010/2011 sesongen vi får ny draktsponsor? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg trodde det var snakk om at AIG kanskje ikke hadde pengene til å betale den gjenværende summen av sponsoravtalen, og at vi dermed skulle få ny sponsor allerede fra neste sesong. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Har lest at produksjon av treningstøy osv er igang, og at det ikkje har vært snakk om å fjerne AIG logoen... Nye drakta skal vel bli lansert til sommeren når United er i Asia. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Krangler dere om utvisningen fortsatt? Etter min mening, burde ikke dommeren ha gitt gult kort, men reaksjonen etterpå var kanskje verd ett gult kort. Men den hadde jo ikke kommet om han ikke hadde fått gult kort, så; dommerns feil. edit: Mente å svare på ett innlegg lenger oppe edit2: Ikke lenger oppe, noen sider før Endret 27. mars 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå