Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Sier meg enig i at fotballen som spilles på Nou Camp er den mest lekne og vakreste fotballen i verden. Men at Barca er verdens fotballag får vi avvente å se. Vi ser jo med en gang forskjellen på ligaene når vi kommer oss til kvart og semi i CL. England har hatt 3 lag i semi de siste 2 årene, et lag i finale de siste 4 årene. I år vil antageligvis bedriften gjentas, med 3 lag i semi og minst 1 i finalen.

Jeg sier ikke at Barca ikke er verdens beste lag, men jeg sier heller ikke at de er.

Endret av Points
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På papiret har Barcelona verdens beste lag, sett bort i fra keeperplassen. Er ikke mye som slår en midtbane bestående av Xavi, Iniesta og Yaya Toure. Og det offensive trenger jeg vel ikke nevne? Og hva med høyrebacken? Dani Alves er så god at man ikke trenger noen høyreving. Han hadde opp i mot 20 assists to sesonger på rad i Sevilla. Sier vel sitt.

Lenke til kommentar

Barca har vært skummelt god denne sesongen, men når de spiller mot lag som de spiller mot i La Liga, så er det vel ikke så rart? Mye høyere nivå i Premier League, og i år er det høyeste nivået på flere år da nesten alle klubber har vært i høyt nivå, dessverre er det noen lag som ikke hevder seg helt. Det sier sitt når Tottenham ligger på bunnen med Blackburn, begge har vært i toppen de siste årene... Jeg mener at Premier League er den beste ligaen i verden! Helt klart!

Lenke til kommentar

Der rettet han opp bittelitt av det dårlige inntrykket jeg har av ham, men bare litt.

Ville ikke du også valgt Toyota framfor Ta.. var det Tata?

Ikke for å dra opp en diskusjon som egentlig var lagt død, men siden han stilte meg et spørsmål må jeg nesten svare.

Nei, jeg ville ikke valgt Toyota framfor Tata. Det er fordi Toyota er så sinnsykt stort fra før. Da kan det lett bli slik at folk tenker: "Å ja, det er jo de som blir sponset av Toyota" når noen nevner Manchester United. Det kan jeg nesten garantere at ikke skjer hvis det blir Tata, rett og slett fordi veldig få her i Norge har hørt om dem. Hvor stabile de er føler jeg er litt irrelevant da Tata tydeligvis også har økonomien under kontroll.

Ellers er jeg enig i det Sameboe sier om at bør være fornøyde med nesten hvilken som helst sponsor vi får (bortsett fra f.eks. McDonalds), bare det blir penger i kassa :)

NOEN som har fått med seg denne artikkelen på FCB Norge? Jeg tror det vil være interessant lesing for mange av de som er fans av L'pool & Man. Utd...

Veldig enig i det som sto i den artikkelen, bortsett fra det Points er inne på. Barcelona spiller udiskutabelt den fineste fotballen i Europa, men om de er det beste laget gjenstår å se.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe imot en artikkel som sier at vi spiller den peneste fotballen i verden sammen med Barcelona, men skal jeg være helt ærlig så mener jeg at Arsenal spiller en penere fotball enn oss (iallefall det vi har vist denne sesongen).

Lenke til kommentar

Photoshoppa litt på årets drakt og det som kanskje blir neste års hjemmedrakt for å se hvor bra de passet med Tata-logen:

post-140965-1238166856_thumb.pngpost-140965-1238166872_thumb.png

PS-arbeidet er ikke det beste, men det burde gi et ganske bra bilde av hvordan vi blir seende ut om dette blir vår nye hovedsponsor. Hva synes dere?

Lenke til kommentar
NOEN som har fått med seg denne artikkelen på FCB Norge? Jeg tror det vil være interessant lesing for mange av de som er fans av L'pool & Man. Utd...

Veldig enig i det som sto i den artikkelen, bortsett fra det Points er inne på. Barcelona spiller udiskutabelt den fineste fotballen i Europa, men om de er det beste laget gjenstår å se.

Det dumme er at han faller i fella alle Serie-A og Primera elskere gjør. De bruker mer energi på å kritisere Engelsk fotball enn å faktisk fremme sin favoritt. At Premier League er populært i Norge kommer av historien vår med England, og Nrk's dekning av tippekampen. I Svergie har de ingen forbindelse med England, de er og vil alltid være knehøner i Utenrikspolitikk. Å fotballen i Italia ligger mer latent for dem. Men der har de sikkert promblemet med elskere av Premier League som infiserer forum med galle om Serie-A.

Uansett, Premier League er den beste ligaen udiskutabelt. Så klager han over at det kun skyldes penger, vel hva skyldtes dominansen til Primera tro?

Lenke til kommentar

Krangler dere om utvisningen fortsatt? :huh:

Etter min mening, burde ikke dommeren ha gitt gult kort, men reaksjonen etterpå var kanskje verd ett gult kort. Men den hadde jo ikke kommet om han ikke hadde fått gult kort, så; dommerns feil.

edit: Mente å svare på ett innlegg lenger oppe ;)

edit2: Ikke lenger oppe, noen sider før :p

Endret av Perfecta
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...