Windows8 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hjemmedrakta var stilig, men trengs litt modernisering. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 http://www.united.no/united/nyheter/nyhete...aldo_leggskadet Håper dette ikke er alvorlig. Jeg velger å tro at han og SAF har planlagt dette, slik at han ikke blir risikert i landskampene. :!: Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Den bortedrakta er så utrolig fake. Det sier seg selv at vi ikke kommer til å spille med noe som er en kopi av Storbritania sine polo-drakter under kolonitiden. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Mulige draktsponsorer etter AIG? Prudential (forsikringsselskap/finans) og Tata Group (India-basert multinasjonalt konglomerat). Den øverste logoen er Prudential i U.K, mens andre er USA. I tillegg til Saudi Telecom of course.. Man Utd approach another Indian sponsor Endret 26. mars 2009 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg holder fortsatt en knapp på denne her: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Skjønner ikke vitsen med å bruke indiske eller arabiske sponsorer... Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Skjønner ikke vitsen med å bruke indiske eller arabiske sponsorer... Mener du det helt seriøst? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Skjønner ikke vitsen med å bruke indiske eller arabiske sponsorer... De er som regel stinn av gryn? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Skjønner ikke vitsen med å bruke indiske eller arabiske sponsorer... Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Skjønner ikke vitsen med å bruke indiske eller arabiske sponsorer... Fordi de er stinn av penger. Må si du kommer med mye "rare" innlegg for postcount ;b Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Er det noe klubben ihvertfall trenger å er avhengig av er det Sponsor med masse penger. AIG har jo ikke akkurat veldi lenge igjen i klubben. jeg bekjymrer meg ikke så veldi over det med hovedsponsor, slike ting ordner seg på et eller annet vis. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg vet det er pga. penger, men ingen av de tre logoene på forrige side passer inn i drakten. Er jo viktig at logoen også passer i drakten, selv om det er penger som er viktigst. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg vet det er pga. penger, men ingen av de tre logoene på forrige side passer inn i drakten. Er jo viktig at logoen også passer i drakten, selv om det er penger som er viktigst. Penger er viktigst, men og det einaste som er viktig. Uten peng hadde me aldri hatt sponsor, så om den ser bånn i bøtta ut, bryr ikkje united seg veldig mykje om det. Så lenge pengane er som avtalt. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 jeg husker ikke om jeg har kommentert di draktene på forrige side, Di var JÆVLI stygge, om disse skulle bli en realitet skal ihvertfall ikke jeg kjøpe ny drakt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Alle drakter blir fine, man blir vandt til det. Husker når 06/07-drakta kom med AIG. Alle synes den var stygg. Men så gikk det litt tid og den ble enormt tøff fordi man ble vandt til det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Bare vi ikke bruker den polo-bortedrakta, er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 jeg, som er arsenal fan og liker ikke Man.Utd. særlig, vil kjøpe denne bortedrakta hvis det blir en realitet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg hadde kjøpt en av de draktene, bare for å ha noe å le av. Lurer også litt på tøyet, det virker litt rart. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 For at en fotball drakt skal bli pen må Nike bort, og for de som bruker Adidas, likeså. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Nike har jo noen av de kuleste draktene. Nevner Brazil, United, Barcelona, blant mange flere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå