Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er greia med de knappene? =o

Det var seriøst ekkelt...

Det er da ikke knapper?

Synes det er snodig hvis vi har så ulikt design på hjemme- og bortedrakten. Kan gjerne ta designet på bortedrakten avbildet og ha som hjemme- og bortedrakt i ulike fargeløsninger, synes jeg.

Lenke til kommentar

Den bortedrakt wannabe saken som er bilde av her oppe er jo uansett 10x finere enn både den gule og den ekle "grå" liverpool har.

Så ser ikke helt hvordan de kan uttale seg...

Edit: Når eg tenker meg om så er det jo helt klart at de kan uttale seg. Siden de jo vet bedre enn noen hva en stygg drakt er.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Den bortedrakt wannabe saken som er bilde av her oppe er jo uansett 10x finere enn både den gule og den ekle "grå" liverpool har.

Edit: Når eg tenker meg om så er det jo helt klart at de kan uttale seg. Siden de jo vet bedre enn noen hva en stygg drakt er.

Du kan vel ikke mene at de knappene var fine?

Lenke til kommentar

Du kan vel ikke mene at de knappene var fine?

Er ingen knapper på den skjorta. Og nei, eg har aldri sagt at noe her er fint. Kun at det er finere enn de to nevnte bortedraktene til liverpool.

Teskje versjonen: Den fakede united bortdrakten er stygg, MEN 10x finere enn Liverpool sin gule og den grå drakten. Evt kan man si: Liverpool sine nevnte drakter er 10x styggere enn den fakede drakten.

Nå tror eg det glei inn :)

Lenke til kommentar
Teskje versjonen: Den fakede united bortdrakten er stygg, MEN 10x finere enn Liverpool sin gule og den grå drakten. Evt kan man si: Liverpool sine nevnte drakter er 10x styggere enn den fakede drakten.

Jeg hører (leser) hva du sier men forstår det ikke... :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg hører (leser) hva du sier men forstår det ikke... :whistle:

Og ingen er overrasket :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...