El Pistolero Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hva er greia med de knappene? =o Det var seriøst ekkelt... Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hva er greia med de knappene? =o Det var seriøst ekkelt... Det er da ikke knapper? Synes det er snodig hvis vi har så ulikt design på hjemme- og bortedrakten. Kan gjerne ta designet på bortedrakten avbildet og ha som hjemme- og bortedrakt i ulike fargeløsninger, synes jeg. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Saudi telecom? Er Man Utd sponsa av dem? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hva er greia med de knappene? =o Det var seriøst ekkelt... Det var seriøst fake. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Vi er vel alle enige i at draktene ikke er så flotte, men når Liverpool supportere sier de er stygge, da er det diskusjon igjen! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Saudi telecom? Er Man Utd sponsa av dem? De er en av mange som kan bli hovedsponsor når kontrakten med AIG går ut. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Vi er vel alle enige i at draktene ikke er så flotte, men når Liverpool supportere sier de er stygge, da er det diskusjon igjen! Ja, fordi borte draktene deres alltid har vært stygge Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Den bortedrakt wannabe saken som er bilde av her oppe er jo uansett 10x finere enn både den gule og den ekle "grå" liverpool har. Så ser ikke helt hvordan de kan uttale seg... Edit: Når eg tenker meg om så er det jo helt klart at de kan uttale seg. Siden de jo vet bedre enn noen hva en stygg drakt er. Endret 25. mars 2009 av Jotun Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Den bortedrakt wannabe saken som er bilde av her oppe er jo uansett 10x finere enn både den gule og den ekle "grå" liverpool har. Så ser ikke helt hvordan de kan uttale seg... Edit: Når eg tenker meg om så er det jo helt klart at de kan uttale seg. Siden de jo vet bedre enn noen hva en stygg drakt er. Du kan vel ikke mene at de knappene var fine? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Du kan vel ikke mene at de knappene var fine? _Ingen_ kan mene at de knappene er fine Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Den bortedrakt wannabe saken som er bilde av her oppe er jo uansett 10x finere enn både den gule og den ekle "grå" liverpool har. Så ser ikke helt hvordan de kan uttale seg... Edit: Når eg tenker meg om så er det jo helt klart at de kan uttale seg. Siden de jo vet bedre enn noen hva en stygg drakt er. Du kan vel ikke mene at de knappene var fine? Er ingen knapper på den skjorta. Og nei, eg har aldri sagt at noe her er fint. Kun at det er finere enn de to nevnte bortedraktene til liverpool. Teskje versjonen: Den fakede united bortdrakten er stygg, MEN 10x finere enn Liverpool sin gule og den grå drakten. Evt kan man si: Liverpool sine nevnte drakter er 10x styggere enn den fakede drakten. Nå tror eg det glei inn Lenke til kommentar
indahla Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Teskje versjonen: Den fakede united bortdrakten er stygg, MEN 10x finere enn Liverpool sin gule og den grå drakten. Evt kan man si: Liverpool sine nevnte drakter er 10x styggere enn den fakede drakten. Nå tror eg det glei inn Jeg hører (leser) hva du sier men forstår det ikke... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Teskje versjonen: Den fakede united bortdrakten er stygg, MEN 10x finere enn Liverpool sin gule og den grå drakten. Evt kan man si: Liverpool sine nevnte drakter er 10x styggere enn den fakede drakten. Nå tror eg det glei inn Jeg hører (leser) hva du sier men forstår det ikke... Og ingen er overrasket Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Har dere knapper på joggeskoene deres? Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 ja. Knapper som er formet som mikkemus.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Nye drakter? Synes hjemmedrakten er kul. Kan ikke si det samme om den hvite. Den trenger hjelp. Synes at det er kult!!! Ekte fotballstil i gode, gamle dager Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Draktene funker. Den hvite var stygg kun pga. knappene eller hva det er Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 For de som ikke klarer å se det; det er snøringer (som på f.eks. joggesko), ikke knapper. Jeg synes det var den kraftige V'n som var stygg, snøringen er ikke så dum spør du meg. Men det er vel fake uansett, så... Lenke til kommentar
indahla Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Ser jo ut som indiske cricket drakter fra 1920... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Smaken er som baken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå