Latias Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Det må være frustrerende når man dømmer etter reglene som er fastsatt, for så å få omgjort dommen din av de som har laget reglene du jobber etter. Eg hadde ikke likt det hvertfall. Jepp, det får dommeren til å lure på hva han har gjort galt. Neste gang kan det hende han ikke blåser for en slik situasjon, fordi han mener det er feil. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Det må være frustrerende når man dømmer etter reglene som er fastsatt, for så å få omgjort dommen din av de som har laget reglene du jobber etter. Eg hadde ikke likt det hvertfall. Jepp, det får dommeren til å lure på hva han har gjort galt. Neste gang kan det hende han ikke blåser for en slik situasjon, fordi han mener det er feil. Nei det tror jeg faktisk ikke. En slik episode vil ikke forandre på hva dommerene mener er rødt kort og ikke. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Det er jo tydelig at FA er uenige med sine egne regler da... Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Ja, men tror du dommerene endrer "grensene" sine av den grunn? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Det må være frustrerende når man dømmer etter reglene som er fastsatt, for så å få omgjort dommen din av de som har laget reglene du jobber etter. Eg hadde ikke likt det hvertfall. Jepp, det får dommeren til å lure på hva han har gjort galt. Neste gang kan det hende han ikke blåser for en slik situasjon, fordi han mener det er feil. Nei det tror jeg faktisk ikke. En slik episode vil ikke forandre på hva dommerene mener er rødt kort og ikke. Uenig. Om den samme dommeren får en lik situasjon igjen, gir han nok ikke rødt kort. Han er nok redd for at FA mener det er feil, siden det samme har skjedd før. Dette gjelder ikke alle dommere, men flertallet ville nok ikke utvist spilleren. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg klandrer ham ikke for å utvise Friedel. Det står jo tydelig i reglemanget at hvis en spiller tar ødelegger en helt åpenbar målsjanse for motstanderen på ulovlig vis inne i straffefeltet skal det resultere i straffe og rødt kort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Om mannen er så usikker på seg selv har han ingenting i svartskjorta og gjøre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Ja, det er jo rødt kort. Problemet er at klovnene i FA tar bort suspensjonen... Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Ja, og du sier at det gjør at dommeren blir usikker på seg selv. Det kommer han ikke til å gjøre. Dommeren skal bare følge reglemanget, han. Så får FA skjerpe seg. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 De i FA er ikke dumme, de er faktisk smarte. Hvem vil ikke tjene grusomt mye penger i 2009? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Men dommerne blir usikre når FA plutselig tar bort en suspensjon uten å komme med en grunn... Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 De tjener sikkert ikke noe på det og har dessuten retten på sin side. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Jaja det er jo sant det du sier, Latias.. Men tror ikke dette kommer til å bli noe problem. Det eneste er at FA kommer til å få mye pepper og så skjer ikke dette igjen. Endret 25. mars 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Nye drakter? Synes hjemmedrakten er kul. Kan ikke si det samme om den hvite. Den trenger hjelp. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Ajaj, håper ikke dere får de draktene der, de var serriøst stygge! :o Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Men dommerne blir usikre når FA plutselig tar bort en suspensjon uten å komme med en grunn... fact. http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/7963752.stm Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Omg, bortedrakta var det mest jålete og kvalmeste drakta jeg ever har sett!!! ÆSJ! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hva er greia med de knappene? =o Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hva er greia med de knappene? =o http://www.toffs.com/invt/1147 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Omg, bortedrakta var det mest jålete og kvalmeste drakta jeg ever har sett!!! ÆSJ! Kom fra riktig supporter du *mimre tilbake da dere hadde den gyselige gule drakta dere hadde for noen sesonger siden* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå