Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Det må være frustrerende når man dømmer etter reglene som er fastsatt, for så å få omgjort dommen din av de som har laget reglene du jobber etter.

Eg hadde ikke likt det hvertfall.

Jepp, det får dommeren til å lure på hva han har gjort galt. Neste gang kan det hende han ikke blåser for en slik situasjon, fordi han mener det er feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det må være frustrerende når man dømmer etter reglene som er fastsatt, for så å få omgjort dommen din av de som har laget reglene du jobber etter.

Jepp, det får dommeren til å lure på hva han har gjort galt. Neste gang kan det hende han ikke blåser for en slik situasjon, fordi han mener det er feil.

Nei det tror jeg faktisk ikke. En slik episode vil ikke forandre på hva dommerene mener er rødt kort og ikke.

Lenke til kommentar

Nei det tror jeg faktisk ikke. En slik episode vil ikke forandre på hva dommerene mener er rødt kort og ikke.

Uenig. Om den samme dommeren får en lik situasjon igjen, gir han nok ikke rødt kort. Han er nok redd for at FA mener det er feil, siden det samme har skjedd før. Dette gjelder ikke alle dommere, men flertallet ville nok ikke utvist spilleren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...