Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Blir ikke beruset av benk-varmere. (kuyt-drikkeleken startet to år tilbake.) Jeg hoster hver gang Points skriver verdens beste. Folk tror jeg har kols. Endret 25. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg og en kompis hadde engang en drikkelek som gikk ut på å shotte hver gang man utd supportere her i tråden whina om FA. Enda på same måte som med points. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Diskusjon på høyt nivå. http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5098931,00.html Faen som jeg egentlig savner Keane. En mann som kunne være der, å virkelig løfte laget. Han skulle vi hatt mot Fulham. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) http://www.dagbladet.no/2009/03/25/magasin...league/5457409/ Veldig interessant artikkel skrevet av Magasinet. Anbefales Det er jo dette som har blitt sagt hele tiden med Glazer. Det er en grunn til at vi hater han. Og hva den smilyen gjør der fatter ikke jeg Endret 25. mars 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hehe, bra noen som scorer på Frispark for United Ronaldo pleier da også å gjøre det noen ganger? Vet da det Men er så lei nå av Ronaldo skal skyte uansett om det er frispark fra corner flagget, 45m, 35m spiss vinkel og til og med fra midtbanen. Er vi virkelig så elendige på hodet? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 http://www.dagbladet.no/2009/03/25/magasin...league/5457409/ Veldig interessant artikkel skrevet av Magasinet. Anbefales Det er jo dette som har blitt sagt hele tiden med Glazer. Det er en grunn til at vi hater han. Og hva den smilyen gjør der fatter ikke jeg Herregud. Jeg bare poengterte at artikkelen var bra skrevet, og at denne her er absolutt obligatorisk lesning for enhver United-supporter. Det er ikke hver dag Magasinet skriver en så forseggjort artikkel heller om United, og siden dette er en av få kvalitetspublikasjoner er dette absolutt verdt en nærmere kikk. Dessuten er det nyheter i teksten som ikke "har blitt sagt hele tiden" som du hadde oppdaget hvis du hadde orket å lese igjennom den. Håper flere leser den nå som du greide å skape litt blest og kvalm . Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Har lest artikkelen jeg, og beklager om jeg sa noe galt Har vert veldig amper i det siste. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Artikkelen maler fanden på veggen og spekulerer i om og hvis. Å ikke er det en skikelig kilde på dette heller. Å så har de gjort et intervju vi får et utdrag av om maler enda mer fanden på veggen. Kvalitetspublikasjon? Ikke fra Dagbladet denne gangen heller. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Dagbladet er kanskje ikke New York Times, men hvis du hadde tatt deg tid til å lese Magasinets produksjoner hadde du sannsynligvis blitt imponert av den journalistiske kvaliteten. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Spekulasjoner rundt lånet til Glazer har det vert siden han tok opp lånet. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Dagbladet er kanskje ikke New York Times, men hvis du hadde tatt deg tid til å lese Magasinets produksjoner hadde du sannsynligvis blitt imponert av den journalistiske kvaliteten. Hvordan vet du hva jeg leser i helgene? Å jeg bryr meg vel ikke om magasinet generelt, denne artikkelen er elendig. "Frykter at Old Trafford må selges" Etterfulgt av hvis, om, når kanskje, hvis. Typisk DB å spille på frykt og skadefryd når det kommer til fotball. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Bra dere ikke hadde drikkelek om Keane da. Haha, bra de ikke hadde en drikkelek om hver gang Keane bommet på ballen. Eller var det virkelig så bra..? hehe ¨ Points; HAHA Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) En interressant artikkel i Dagbladet Endret 25. mars 2009 av Jotun Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 En interressant artikkel i Dagbladet Endelig litt fler enn bare oss som reagerer! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Det er jo latterlig at Friedel ble frikjent.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Det må være frustrerende når man dømmer etter reglene som er fastsatt, for så å få omgjort dommen din av de som har laget reglene du jobber etter. Eg hadde ikke likt det hvertfall. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Herlig at dommerforbundet også lurer på dette. Blir kult å se hva FA svarer til det. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Nå har ikke jeg så mye peiling på lån osv, men er det ikke idiotisk å låne penger for å kjøpe en ting, for så å la "selgeren" betale? " Hey, jeg skal kjøpe bil hos deg, jeg låner 200 000 i banken, så betaler du lånet, greit? " Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 hele saken er latterlig, Rødt er Rødt. ferdi med det, å trekke dette tilbake er FEIL. å alle vet at dette ble (frikjent) pga. di skal spille mot United neste kamp. Godt at dommerne tar affære. Nå har ikke jeg så mye peiling på lån osv, men er det ikke idiotisk å låne penger for å kjøpe en ting, for så å la "selgeren" betale? " Hey, jeg skal kjøpe bil hos deg, jeg låner 200 000 i banken, så betaler du lånet, greit? " Jævli godt poeng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå