Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Blir ikke beruset av benk-varmere.

(kuyt-drikkeleken startet to år tilbake.)

Jeg hoster hver gang Points skriver verdens beste.

Folk tror jeg har kols.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, bra noen som scorer på Frispark for United :tease:

Ronaldo pleier da også å gjøre det noen ganger? :p

Vet da det ;) Men er så lei nå av Ronaldo skal skyte uansett om det er frispark fra corner flagget, 45m, 35m spiss vinkel og til og med fra midtbanen. Er vi virkelig så elendige på hodet?

Lenke til kommentar
http://www.dagbladet.no/2009/03/25/magasin...league/5457409/

Veldig interessant artikkel skrevet av Magasinet. Anbefales :)

Det er jo dette som har blitt sagt hele tiden med Glazer. Det er en grunn til at vi hater han.

Og hva den smilyen gjør der fatter ikke jeg

Herregud. Jeg bare poengterte at artikkelen var bra skrevet, og at denne her er absolutt obligatorisk lesning for enhver United-supporter. Det er ikke hver dag Magasinet skriver en så forseggjort artikkel heller om United, og siden dette er en av få kvalitetspublikasjoner er dette absolutt verdt en nærmere kikk. Dessuten er det nyheter i teksten som ikke "har blitt sagt hele tiden" som du hadde oppdaget hvis du hadde orket å lese igjennom den. Håper flere leser den nå som du greide å skape litt blest og kvalm :).

Lenke til kommentar

Artikkelen maler fanden på veggen og spekulerer i om og hvis. Å ikke er det en skikelig kilde på dette heller. Å så har de gjort et intervju vi får et utdrag av om maler enda mer fanden på veggen. Kvalitetspublikasjon? Ikke fra Dagbladet denne gangen heller.

Lenke til kommentar
Dagbladet er kanskje ikke New York Times, men hvis du hadde tatt deg tid til å lese Magasinets produksjoner hadde du sannsynligvis blitt imponert av den journalistiske kvaliteten.

Hvordan vet du hva jeg leser i helgene? Å jeg bryr meg vel ikke om magasinet generelt, denne artikkelen er elendig. "Frykter at Old Trafford må selges" Etterfulgt av hvis, om, når kanskje, hvis. Typisk DB å spille på frykt og skadefryd når det kommer til fotball.

Lenke til kommentar

hele saken er latterlig, Rødt er Rødt. ferdi med det, å trekke dette tilbake er FEIL. å alle vet at dette ble (frikjent) pga. di skal spille mot United neste kamp.

Godt at dommerne tar affære.

Nå har ikke jeg så mye peiling på lån osv, men er det ikke idiotisk å låne penger for å kjøpe en ting, for så å la "selgeren" betale?

" Hey, jeg skal kjøpe bil hos deg, jeg låner 200 000 i banken, så betaler du lånet, greit? "

Jævli godt poeng

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...