Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Klarer virkelig ikke å se hvorfor det røde kortet ikke skal bli stående?

Det er da like klart som Scholes sitt? Hindrer en scoring vha. ulovlige midler.

Jepp, Aston Villa har FA by the balls.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neppe, men det er mistenkelig hvor mye som går mot United med tanke på FA, og hvor lite som går til vår fordel.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Neppe, men det er mistenkelig hvor mye som går mot United med tanke på FA, og hvor lite som går til vår fordel.

Er der virkelig det eller FØLES det bare slikt?

Lenke til kommentar

Er der virkelig det eller FØLES det bare slikt?

Det er jo sånn, vi får teite røde kort mens kort som Friedel sine og uttalige Chelseakort blir slettet, og slikt er bare bullshit!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det kan jeg. I denne sesongen faktisk. I dag faktisk. Rooney fikk ikke lengre straff for flagg-angrep.

Ellers har vi Rooney's albueslag for noen månder tilbake, og Ronaldo's mange (mange) spark etter spillere som tar fra han ballen. Samt han spyttet vel på en vis Newcastle(tror jeg) spiller.

Ikke noe av dette ble straffet.

Edit: er ikke en forkjemper for FA, de gjør mye rart, mot alle lag.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Det kan jeg. I denne sesongen faktisk. I dag faktisk. Rooney fikk ikke lengre straff for flagg-angrep.

Hvorfor skulle han få mer straff? Fikk Bosingwa straff for å ta karatespark på jøden? Skjønner ikke hvordan de hjelper oss i denne situasjonen. De har jo ingen annen valg...

Hvorfor skal Ronaldo få straff for å "sparke" noen? Han blir mishandlet på banen som er mye verre, og det er mye verre enn å sparke etter spillere.

Spyttet på en spiller? Taylor sa selv at Ronaldo ikke spyttet på han, så hvorfor skal han få straff for det?

Lenke til kommentar

Ellers har vi Rooney's albueslag for noen månder tilbake, og Ronaldo's mange (mange) spark etter spillere som tar fra han ballen. Samt han spyttet vel på en vis Newcastle(tror jeg) spiller.

Ikke noe av dette ble straffet.

Edit: er ikke en forkjemper for FA, de gjør mye rart, mot alle lag.

HAHAHAHAHAHAH! Du feiler.

Hvis Ronaldo ville ha truffet en spiller ville han truffet. Mener du virkelig at Rooney skulle hatt mer straff for det slaget på cornerflagget? Rooney's albueslag? Du mener det som var nevnt i dommerrapporten å dermed ikke kunne etterdømmes?

Har X antall episoder der FA har drevet med forskjellsbehandling av United, å det er nevnt så mange ganger at jeg ikke gidder. Fy faen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Så Ronaldo har ikke etterslengere nei..

Jeg mener ikke at United skulle få straff for dette,jeg bare nevner episoder der de kunne fått det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Tror du f.eks. Chelsea hadde fått straff for å slå til et cornerflagg? FA hadde til og med tatt bort suspensjonen...

:whistle:

Hadde Sar fått det samme røde kortet hadde det vært 3 kamper. Glatt!

:innocent:

Bare jeg som finner slike kommentarer teite?

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Tror du f.eks. Chelsea hadde fått straff for å slå til et cornerflagg? FA hadde til og med tatt bort suspensjonen...

:whistle:

Hadde Sar fått det samme røde kortet hadde det vært 3 kamper. Glatt!

:innocent:

Bare jeg som finner slike kommentarer teite?

Nope, jeg også. Dette oser av bitterhet, som jeg håper vi holder oss for gode til.

Lenke til kommentar
Så Ronaldo har ikke etterslengere nei..

Jeg mener ikke at United skulle få straff for dette,jeg bare nevner episoder der de kunne fått det.

Etterslengere o.l er noe Dommere skal oppfatte om det ikke er snakk om rene voldelige hendelser der hensikten har vært annet enn utløp for frustrasjon.

Så du mener siden vi ikke blir straffet for slike småting er ikke FA ute etter oss? At Rio fikk 6 måneders utestengelse mens en City spiller bare fikk bot for samme brudd på regelverket skyver du bare under teppet? Det er så mye som taler imot FA, de elsker å ta de store. Å ingen er større enn United.

Å nei kommentaren til DJ_Dark er ikke teit siden det er hold i virkeligheten.

@String-emil. Vel enten er du supporter eller så er du ikke, slike kommentarer får man til å lure. Så du er ikke bitter over behandlingen FA har drevet med mot oss de siste 10 årene?

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Eller at Rooney/Scholes fikk røde kort i Amsterdam-turneringen (treningskamper) i 2006 og måtte stå over 3 kamper hver i PL. Året før fikk vel Gerrard rødt kort i samme turnering, men fikk ingen videre straff for dette.

Videre kan vi jo nevne at hvertfall Rooney sitt røde kort i denne turneringen var feilaktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...