Lionel_Luthor Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Forferdelige etter min mening, men god sjanse for at de kler spillerne. Jeg synes man nesten må se draktene på spillerne. Når jeg ser den drakten så tenker jeg på uniformen til ledere i gamle star trek episoder eller star wars(eller er det power rangers de hadde lignede V på uniformen, hehe), noe i den duren.. klarer ikke helt plasserer den drakten helt, men den ser gammel ut.. Til nå liker jeg ikke drakten, men enig med wisbatov om at man må se spillerene med draktene.. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Tror ikke Ronaldo og co. gidder å spille i sånne mongodrakter. Husker jeg ikke feil er det Nike sin koleksjon neste sesong... Så blir ikke bare United isåfall, vi snakker lag som Barcelona og Arsenal også. "V'ene" er det bare vi som skal ha siden det var slik draktene våre var for 100 år siden. Edit: Men hyssingen kan være noe alle skal ha, ja. Endret 24. mars 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Synes at disse draktene er KULE jeg! Me want too in Arsenal Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Mulige bortedrakt for gunners: Og chelsea heima: Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Mulige bortedrakt for gunners: Og chelsea heima: Bortedrakta til Arsenal var fin, men Chelsea sin drakt er jo styggere enn på flere år Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ser man nøye på drakten til Chelsea, kan man se ": (". De strekene som går rundt Addidas og logoen, kan se ut som øyne, mens den streken som går tvers over drakta kan se ut som en munn. Altså en trist drakt (). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Eller ikke. Likte drakten til Arsenal, håper de bruker den. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Chelsea med body-armour, PL's galacticos? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 http://united.no/united/nyheter/nyheter/fe..._valgte_soendag Smart av Fergie. PL er viktigere enn CL, og greit at spillerne som har vært langt borte får ekstra tid til å komme seg. Hadde vært synd om Rooney hadde vært ute pga. rødt kort, Berba kan skje ute med skade og Tevez ute fordi han var for sliten. Herlig tenkt av SAF. Innlegg 8000! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Ikke akkurat overrasket: Friedel klar for United kampen Stjal den fra liverpool tråden. Endret 24. mars 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ikke akkurat overrasket: Friedel klar for United kampen Sjokk... Det er så utrolig patetisk og påfallende at FA dømmer mot Uniteds fordel hver jævla gang. Til og med fillesaker blir faen meg oppfulgt av FA og det blir gitt advarsler. Er drita lei hele opplegget! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Stinker korrupsjon lang vei, skjønner ikke hvorfor FA gidder å motsi det engang. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Wow, for en overraskelse... Da er det bare å møte den levende veggen igjen da. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Dette visste jeg lenge før det ble offisielt. Noe annet ville vært et sjokk. Er tross alt FA det er snakk om her. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 korrupt korrupt korrupt.! Got DAMN ! hadde ikke regna med noe annet. Fy FAEN Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Klarer virkelig ikke å se hvorfor det røde kortet ikke skal bli stående? Det er da like klart som Scholes sitt? Hindrer en scoring vha. ulovlige midler. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Synes Arsenal sin drakt var kul Mye fetere enn den gule de har nå, men den kuleste bortedrakten vi har hatt er denne: bortedrakt_arsenal_04_HENRY.bmp Få blått igjen Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Synes Arsenal sin drakt var kul Mye fetere enn den gule de har nå, men den kuleste bortedrakten vi har hatt hva har dette med United å gjøre? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Fy faen, at ingen har gjort noe med FA enda er så bedritent at jeg ikke vet hva jeg skal si. Det lukter så stramt av korrupsjon at man kan lukte det med rasshølet. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Det var postet før. Så kommenterte jeg det. Burde muligens tatt med en quote. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå