Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Nei, det er nok derfor jeg ikke får ødelagt hele helgen min av en dårlig kamp. Har litt lenger perspektiv enn som så, og tror vi vinner. Ser uansett ikke relevansen til det jeg skrev.

Manchester United er et lag med god disiplin, og takk for det. Sjelden du ser United-spillere oppføre seg som Arsenal-spillere, heldigvis. Men, som sagt, oppførselen til Rooney i helgen bør han holde seg for god til, spesielt med slik lønn.

Det må da være lov å være helvetes forbanna når man blir utvist på elendig grunnlag. Han gjorde da ikke noe gærent. Han slo i cornerflagget, hva skader det liksom?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han ble utvist pga. "petulant throw", det er ikke elendig grunnlag. Når han kaster ballen slik som det der så er det likegyldig om han treffer noen eller ikke, dårlig oppførsel er det uansett, og et ganske korrekt gult kort etter det mine øyne oppfatter.

Når det gjelder det som skjedde etterpå, så hadde det jo vært skandaløst om han skulle ha fått ytterligere straff for det der. Det er jo klart man blir forbannet når man blir utvist for noe som i grunn er ment på godt grunnlag, og dommeren bør la slikt passere.

Lenke til kommentar
Det må da være lov å være helvetes forbanna når man blir utvist på elendig grunnlag. Han gjorde da ikke noe gærent. Han slo i cornerflagget, hva skader det liksom?

Etter hva jeg så slang han fra seg ballen og slo til cornerflagget. Ser ikke så ille ut i tekst, og er ikke sååå ille heller, jeg bare sier at han bør ha bedre selvkontroll enn dette. Han spiller tross alt på verdens beste fotballag.

edit: Men hva krangler vi egentlig om? Vi er alle glad for, og forventet, at han ikke skulle få ytterligere straff.

Endret av genser
Lenke til kommentar

Etter hva jeg så slang han fra seg ballen og slo til cornerflagget. Ser ikke så ille ut i tekst, og er ikke sååå ille heller, jeg bare sier at han bør ha bedre selvkontroll enn dette. Han spiller tross alt på verdens beste fotballag.

Så du kampen eller? Han prøver å kaste ballen raskt tilbake slik at frisparket kan bli tatt fortest mulig. United hadde tross alt dårlig tid. Han blir utvist, og å slå til cornerflagget er en mild reaksjon etter min mening. Såpass bør man kunne tåle.

Endret av Points
Lenke til kommentar
Rooneys oppførsel i helgen hører ikke hjemme på en fotballbane.

(ps, kun sett de sekundene de viste på kveldsnytt)

Nei, han så ikke kampen, det gjorde ikke jeg heller... Sett higlights på ABC-TV, og syntes det var unødvendig av både dommer og Rooney, vet ikke om Rooney hadde gjort mye tull før han kasta ball jeg, men visst det ikke var så mye hadde det vel kanskje holdt med litt tiltale?

Edit: Og visst han hadde blitt straffa for å slå til flagget tror jeg at jeg hadde starta grøvre etterforskning på inntektene til disiplinær kommiteen (eller hva det nå enn er) i FA...

Endret av Sveerbatov
Lenke til kommentar

Som sagt så han ikke kampen, og har derfor ikke grunnlag til å uttale seg om saken. Du bør helst ha sett hele episoden før du begynner å kommentere det. Rooney prøver å kaste ballen fort tilbake (Fort!) og blir utvist fordi Phil Dowd er den dårligste dommeren verden har sett. Han slår så til et corner flagg (WOW!) på veien ut. Tim Cahill hadde jo vært utestengt i bøttevis av kamper hadde det vært straffbart.

Lenke til kommentar
Som sagt så han ikke kampen, og har derfor ikke grunnlag til å uttale seg om saken. Du bør helst ha sett hele episoden før du begynner å kommentere det. Rooney prøver å kaste ballen fort tilbake (Fort!) og blir utvist fordi Phil Dowd er den dårligste dommeren verden har sett. Han slår så til et corner flagg (WOW!) på veien ut. Tim Cahill hadde jo vært utestengt i bøttevis av kamper hadde det vært straffbart.

Hmm, han viser tegn til at han er frustrert og i sinne kaster han ballen hardt for å få bort sin frustrasjon!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Er det mulig å ikke være frustrert når du ligger under mot Fulham?

Forøvrig så kan du bare holde deg vekke om du bare har usakligheter å komme med.

Lenke til kommentar

Faktisk har du ikke det når du ikke har noen anelse om hva Rooney har gjort tidligere i kampen. Du vet f.eks ikke om det tidligere gule kortet var et billig kort eller om det var nærmere et rødt. Det er lov å være frustrert når du ligger under, og det er lov og kaste ballen hardt til medspiller for at frisparket skal bli tatt fort nok uten at dommeren klikker og er ute etter å vise kortet sitt igjen. Phil Dowd hadde garantert spilt på Fulham i denne kampen. Ronaldo slaktes gang etter gang og har merker fra Fulham oppover begge lårene, men allikevel får han aldri frispark, og Phill Dowd bare koser seg der han ser Fulham tjene inn en god slant for han.

Lenke til kommentar

Latterlig at Rooney i det hele tatt må stå over. Fulham leder 2-0 og det er tre minutter igjen. Hva faen skal Rooney gjøre da? Trille ballen rolig tilbake, eller kaste den hardt? Så klart skal han kaste den, for det har mindre tid. Og hva får han rødt kort for? Det var jo ingen motspillere i nærheten, så han prøvde ikke å kaste på dem. Fy faen, for en møkkadommer. Håper vi slipper å se han dømme United-kamper på lang tid nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Disse bildene er vel blitt postet før?

Edit:fremdeles ikke pene(bortedraktene ivertfall)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...