Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Ben Foster har debutert for landslaget til England allerede. Lenge siden forøvrig. Var da han var på utlån i Watford og storspilte, fikk sin debut i privatlandskamp mot Spania (0-1 tap, Iniesta).

Han hadde vært fast på de fleste andre lagene i PL, og forhåpentligvis blir han også det for oss når Edwin legger hanskene på hylla.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du noe imot polakker?

Nei, så klart ikke. Er bare at vi ikke har bruk for utlendinger hvis det kommer en sånn regel om at man må ha x antall spillere fra England i laget. Da er det bedre at vi bruker en engelsk keeper, og heller bruker utlendinger i posisjonene der vi trenger dem (eks. Berba, Ronaldo, Vidic, Evra, osv). :)

Lenke til kommentar

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5091029,00.html

Ååååå takk FA, fy faen så storsinnet dere er. Gir dere ikke Rooney straff for å ha slått cornerflagget! Dæven søkki dere viser dere virkelig fra deres mest gavmilde side. Fy faen for en klovnesamling, at de i det hele tatt diskuterte å straffe Rooney for noe så latterlig! Hvor mange spillere har ikke sparket i reklameskilt o.l etter at de har blitt byttet ut eller utvist. Du snakker om tomsinger.

Lenke til kommentar
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5091029,00.html

Ååååå takk FA, fy faen så storsinnet dere er. Gir dere ikke Rooney straff for å ha slått cornerflagget! Dæven søkki dere viser dere virkelig fra deres mest gavmilde side. Fy faen for en klovnesamling, at de i det hele tatt diskuterte å straffe Rooney for noe så latterlig! Hvor mange spillere har ikke sparket i reklameskilt o.l etter at de har blitt byttet ut eller utvist. Du snakker om tomsinger.

Skulle bare mangle! Boss som sparker jøder i ryggen er jo ingenting i forhold!

Lenke til kommentar

Nei, det er nok derfor jeg ikke får ødelagt hele helgen min av en dårlig kamp. Har litt lenger perspektiv enn som så, og tror vi vinner. Ser uansett ikke relevansen til det jeg skrev.

Manchester United er et lag med god disiplin, og takk for det. Sjelden du ser United-spillere oppføre seg som Arsenal-spillere, heldigvis. Men, som sagt, oppførselen til Rooney i helgen bør han holde seg for god til, spesielt med slik lønn.

Lenke til kommentar

Herregud, skjønner jo at han blir irritert når det dømmes sånn.

Var jo ikke sånn at han fløy på noen eller noe, viste bare tydelig misnøye over situasjonen. Syns han har vokst av seg det groveste siden han kom til klubben, og jeg håper han fortsetter å spille med hjertet utenpå drakta som alltid.

Lenke til kommentar

Ingen banning til dommeren.

Bare sint. Og det har han pinadø lov til etter å ha blitt misforstått så grovt.

Tror heller ikke han oppførte seg truende mot noen. Bortsett fra cornerflagget da :)

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...