Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har akkurat bestemt meg for å ikke dra på Lerkendal får jeg vil se united kampen og når de mottar pokalen! Har forøvrig sesongkort på kjernen tribunen.

8601268[/snapback]

Har også sesongkort, men må nesten prioritere Rosenborg. Jeg regner med at jeg får se mottagelsen av pokalen på tv og youtube så mange ganger jeg vil senere..

8601325[/snapback]

Smart valg det :!:

Lenke til kommentar
Den gamle 32" skal ut og det skal inn en litt større 46" om en litt over en måndes tid, så da er jeg mer en klar nok til neste sesong :)

8612381[/snapback]

Du har helt sikkert kontroll, men pass deg litt for store lcd skjermer og fotball. Fotball er skikkelig grøt å se på en treg skjerm.

Lenke til kommentar
Den gamle 32" skal ut og det skal inn en litt større 46" om en litt over en måndes tid, så da er jeg mer en klar nok til neste sesong :)

8612381[/snapback]

Du har helt sikkert kontroll, men pass deg litt for store lcd skjermer og fotball. Fotball er skikkelig grøt å se på en treg skjerm.

8614844[/snapback]

Har full kontroll på det punktet :)

Lenke til kommentar
wow C.Ronaldo med hele 7 priser i år. Jeg sier bare Takk for du valgte United!!

8617992[/snapback]

Enig, vi kan takke han for mye av årets suksess.

Jeg drister meg faktisk til å si at vi ikke ville vært ligamestere uten han.

8618737[/snapback]

det tror jeg nok mange her kan vere enige om. Sjølv om heile laget har prestert veldig bra denne sesongen har han utgjort forskjellen mellom laga i ein god del kamper. Så uten han hadde det garantert vert 1 poeng som hadde skilt united-chelsea om ikkje chelsea hadde vunnet(?!)

Lenke til kommentar
Er det sant at Michael Owen er blitt linket til klubben vår?

8623510[/snapback]

det er nok sant ja...

8624591[/snapback]

Skal vel også sies at stort sett alle spisser som scorer litt mål i europa de siste sesongene også er i den kategorien, så hvorfor ikke Owen også. Men det er vel som alt annet et rykte, men han er jo en god spiller så er jo det sagt også...

Lenke til kommentar
Er det sant at Michael Owen er blitt linket til klubben vår?

8623510[/snapback]

det er nok sant ja...

8624591[/snapback]

Skal vel også sies at stort sett alle spisser som scorer litt mål i europa de siste sesongene også er i den kategorien, så hvorfor ikke Owen også. Men det er vel som alt annet et rykte, men han er jo en god spiller så er jo det sagt også...

8624729[/snapback]

joda :) spillere som david villa, torres og gamsten er jo linket og. Men Hargreaves er vel omtrent klar til å skrive under da overgangsmarkedet åpner?

EDIT: skal visst vere interisert i dette vidunderbarnet og:

Sjå på den teknikken og farten :dribble:

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...