Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Gang på gang har Friedel kommet med en rekke syke redninger når han har spilt mot oss. Blir kult å se hva AV greier uten han.

De kommer vel til å anke, og får den sikkert innvilget. Delvis fordi han ikke spiller for United, og delvis fordi at kampen han må sone er mot United. Hadde ikke vært snakk om dersom noe slikt hadde skjedd med VDS.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gang på gang har Friedel kommet med en rekke syke redninger når han har spilt mot oss. Blir kult å se hva AV greier uten han.

De kommer vel til å anke, og får den sikkert innvilget. Delvis fordi han ikke spiller for United, og delvis fordi at kampen han må sone er mot United. Hadde ikke vært snakk om dersom noe slikt hadde skjedd med VDS.

Skjer det, så klikker jeg!

Lenke til kommentar

Skjer det, så klikker jeg!

Det er såpass mye som står på spill, at anken blir garantert innvilget.

Lenke til kommentar
Vi er vel ikke mindre i tråden deres, enn de er i vår. Så er vel ikke noe å henge seg oppi. :p

EDIT: Åja, hvis de klagde over at vi var mye i tråden deres, burde de ikke være her!

å, jeg synes ikke vi er så mange der, det er deg og Raste som jeg vet om...ellers er vi andre der ytterst sjelden :ermm:

Lenke til kommentar
Vi er vel ikke mindre i tråden deres, enn de er i vår. Så er vel ikke noe å henge seg oppi. :p

EDIT: Åja, hvis de klagde over at vi var mye i tråden deres, burde de ikke være her!

å, jeg synes ikke vi er så mange der, det er deg og Raste som jeg vet om...ellers er vi andre der ytterst sjelden :ermm:

Nightkeeper, JOTUN, Raste, Latias, Limbatov, Points. Ja, de jeg kommer på i farten.

Men innholdet i innleggene i de forskjellige trådene varierer. Etter de slettede innleggene fra Man Utd fansen i TIA tråden, så vil jeg si at de er veldig gode til å være saklige.

Lenke til kommentar

nu trenger jeg litt hjelp av dere man.utd. supportere. Jeg diskuterer med en pool supporter akkurat nu, han påstår at dt var ikke flaks at liverpool vant disse kampene i de 5 siste årene i CL.

Hjelp meg å komme med kampene der Liverpool vant pga flaks.

Blant annet er Arsenal og A-M.

Lenke til kommentar

Vel, når de vant CL så fikk Juve et mål feilaktig annulert. Ballen mot Chelsea var ikke inne og Gerrard filma seg til straffe i finalen. De hadde ikke gått videre fra noen av de kampene uten dommerjelp.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...