Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SAF hadde skyld i tapet i går, og det å starte med en dødfødt Berbatov. Den formsvikten hans er ille, han gidder ingenting, går rundt å daffer og løper noen meter. Det er vel noen Berbatov kåte folk her som kommer til å si meg imot, men han har forsatt tilgode å vise at han har verdt over 300 mill.

Berbatov sikret oss vel alene 12 av 15 poeng i romjula og tidlig i januar.

Har du lært deg et nytt ord forresten? Du bruker jo "dødfødt" i hvert eneste innlegg.

Håper forresten dagens Liverpool-kamp er et klart svar til de som mener at Chelsea er vår hardeste motstander.

Lenke til kommentar

Du hadde da tapt penger uansett, du tror vel ikke Liverpool vinner serien?

For all del, dem er med i gullkampen, men jeg tviler sterkt.

SAF hadde skyld i tapet i går, og det å starte med en dødfødt Berbatov. Den formsvikten hans er ille, han gidder ingenting, går rundt å daffer og løper noen meter. Det er vel noen Berbatov kåte folk her som kommer til å si meg imot, men han har forsatt tilgode å vise at han har verdt over 300 mill.

Har du lært deg et nytt ord forresten? Du bruker jo "dødfødt" i hvert eneste innlegg.

Håper forresten dagens Liverpool-kamp er et klart svar til de som mener at Chelsea er vår hardeste motstander.

Hehe, brukt dødfødt i 2 innlegg. Kan vel ikke si at det er i hvert eneste innlegg.

Du er virkelig Berbatov kåt må jeg si, forundrer meg ikke om du har 15 plakater av han på rommet.

Lenke til kommentar

Bra at Friedel er ute. Men faen Pool spiller faktisk bra nå. Skremmende greier. Mest fordi det er en surrealistisk opplevelse å se Pool spille så bra, men de kan faktisk bli farlige mtp. PL. Har gjennom hele sesongen sagt at de ikke er en trussel. Mest fordi jeg liker å snakke dritt om Pool, men også litt fordi jeg anså Chelsea som den største trusselen. Etter denne kampen frykter jeg faktisk Pool mest. Men er vel 90% sikker på at vi tar det fortsatt.

Lenke til kommentar

De er da ikke så skumle som de ser ut som i øyeblikket. De spiller med en enorm selvtillit etter å ha slått RM og United. Ét poengtap og de er back on the ground.

Lenke til kommentar
Bra at Friedel er ute. Men faen Pool spiller faktisk bra nå. Skremmende greier. Mest fordi det er en surrealistisk opplevelse å se Pool spille så bra, men de kan faktisk bli farlige mtp. PL. Har gjennom hele sesongen sagt at de ikke er en trussel. Mest fordi jeg liker å snakke dritt om Pool, men også litt fordi jeg anså Chelsea som den største trusselen. Etter denne kampen frykter jeg faktisk Pool mest. Men er vel 90% sikker på at vi tar det fortsatt.

Fint at det er en som faktisk tørr å skrive det de fleste av dere tenker ;)

Tror likevel det blir vanskelig å ta dere, mest pga. hengkampen, men dere har ikke råd til å tape noe særlig mer nå :)

Lenke til kommentar

Skumle greier dette her. Pool har 13 mål på sine siste tre kamper. :ph34r:

Bra at det ikke er kamper på to uker nå. Fergie har muligheten til å skjerpe laget. Vet at de fleste skal på landslagsoppdrag, men han får likevel tid til å fikse spillerne.

Lenke til kommentar

Til vanlig ville jeg argumentert for at dere ikke har rutinen til å vinne. Men i øyeblikket er ikke det et tema da dere ikke har press på dere i det hele tatt og har alt å vinne, noe som gjør dere farlige. Men hvis United kommer seg på beina igjen nå mot Villa med en storseier, slik at vi tar tilbake målforskjellen og kommer oss 4 poeng foran så tror jeg det kan gå helt inn. Dessuten så begynner Real å hente innpå Barca nå, så alt er som det skal være.

:)

Lenke til kommentar

Jeg er jævlig bekymra. Pool er i toppform og vi skraper bunnen av formkassa. Spiller vi ræva mot Villa når den tid kommer tror ikke vi tar det. Klarer vi å stable oss på beina og spille god fotball igjen tror jeg vi tar PL.

Har en ubehagelig ekkel følelse nå, som jeg ikke har kjent på veldig lenge, mest fordi at det er Liverpool og ikke Chelsea som snuser oss i analen, og det er ekstra skummelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...