Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Da har jeg prestert å klare å tape et veddemål med meg selv, så i minst to uker fremover (hvorfor må det være landslagspause akkurat nå?) vil jeg ikle meg avataren til høyre. Wish me luck.

Takler ikke rosa, men ellers var den fin.

Det sa man etter den begredelige kampen mot Liverpool også. Førsteomgangen i går var kanskje den dårligste jeg har sett fra United på flere år. Det var direkte flaut å se på. En ting å ha en dårlig dag på jobben eller to, det er helt ok. Men å spille med 0 innsats, 0 glød, 0 vilje og masse sutring er IKKE okey. Ikke uansett hva. 3 røde kort og mange gule på to kamper er også utilgivelig.

Spillet i går var balle, men innsatsen og viljen var værst. Greit at Fulham er et ålright lag, som er i stand til å yte god motstand, men med så store kvalitetsforskjeller skal man i det minste ikke bli utklasset som vi ble i første omg. En mann mindre eller ei, faktisk! Midtbanen vår hadde Arsenals jenter U12 ledd av. Ubegripelig hvor ræva PL's beste midtbanespiller i år (Giggs) feks var. Så ut som han var matforgiftet og skulle dø når han var i nærheten av ballen.

Takk Gud for at det er landslagspause sier nå jeg. Viste jo i går at det dessverre ikke hjelp å få kampen så fort som mulig slik at vi kunne rette opp inntrykket.

Når det er sagt, andreomgangen vår i går var strålende. Rundtspilte jo Fulham til tider, og det på en bane Chelsea bare har klart uavgjort, og det med elleve mann. Liverpool klarte faktisk å bare knipe ett poeng på Anfield mot dem, så Fulham er absolutt ikke noe dårlig lag. Faktisk er det ligaens tredje beste hjemmelag, og det laget som etter oss, Chelsea og Liverpool har sluppet inn færrest mål. All respekt til måten laget hevet seg på i andreomgang, noe jeg tror vi skal takke Rooney mye for.

Edit: Ræva formulering, men sånn går det når man egentlig ikke har stått opp enda.

Edit 2: Gratulerer til Superparanoid som hadde vinnerbidraget i hvilken avatar jeg skulle bruke.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fy faen, Tottenham er rå mot topplaga!

31. august: Chelsea 1-1 Tottenham (PL)

29. oktober: Arsenal 4-4 Tottenham (PL)

1. november: Tottenham 2-1 Liverpool (PL)

12. november: Tottenham 4-2 Liverpool (LC)

13. desember: Tottenham 0-0 Manchester United (PL)

24. januar: Manchester United 2-1 Tottenham (FAC)

8. februar: Tottenham 0-0 Arsenal (PL)

1. mars: Manchester United 0-0 Tottenham (LC, United vant på straffer)

21. mars: Tottenham 1-0 Chelsea (PL)

PL: 6 kamper; 2 seiere, 4 uavgjort, 0 tap!

Lenke til kommentar

http://united.no/united/nyheter/nyheter/ka...a_lengre_straff

hoho, det værste er at det kommer til å skje. Jeg tror på 3 kamper og en feit bot. Enda utvisningen stregt talt burde bli opphevet.

Siden vi har hatt verdens svarteste uke vinner vel Liverpool med stygge sifre i dag for å gni det inn. Vinner gjør de, det finnes det ikke tvil om, spørsmålet er bare hvor mye. Villa har ikke vunnet på 7kamper og har vært ræv den siste tida.

tips: 5-0. 5 sjanser 5 mål

Lenke til kommentar

Måten Rooney kastet ballen på, var fortjent gult kort. Har sjølv fått gult kort flere ganger for denne samme situasjonen. Man skal ALDRI kaste ball i full kraft, det viser at man har ikke "respekt" for dommer. Det var det jeg lærte av treneren min før

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...