D'Amico Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Da har jeg prestert å klare å tape et veddemål med meg selv, så i minst to uker fremover (hvorfor må det være landslagspause akkurat nå?) vil jeg ikle meg avataren til høyre. Wish me luck. Takler ikke rosa, men ellers var den fin. Det sa man etter den begredelige kampen mot Liverpool også. Førsteomgangen i går var kanskje den dårligste jeg har sett fra United på flere år. Det var direkte flaut å se på. En ting å ha en dårlig dag på jobben eller to, det er helt ok. Men å spille med 0 innsats, 0 glød, 0 vilje og masse sutring er IKKE okey. Ikke uansett hva. 3 røde kort og mange gule på to kamper er også utilgivelig. Spillet i går var balle, men innsatsen og viljen var værst. Greit at Fulham er et ålright lag, som er i stand til å yte god motstand, men med så store kvalitetsforskjeller skal man i det minste ikke bli utklasset som vi ble i første omg. En mann mindre eller ei, faktisk! Midtbanen vår hadde Arsenals jenter U12 ledd av. Ubegripelig hvor ræva PL's beste midtbanespiller i år (Giggs) feks var. Så ut som han var matforgiftet og skulle dø når han var i nærheten av ballen. Takk Gud for at det er landslagspause sier nå jeg. Viste jo i går at det dessverre ikke hjelp å få kampen så fort som mulig slik at vi kunne rette opp inntrykket. Når det er sagt, andreomgangen vår i går var strålende. Rundtspilte jo Fulham til tider, og det på en bane Chelsea bare har klart uavgjort, og det med elleve mann. Liverpool klarte faktisk å bare knipe ett poeng på Anfield mot dem, så Fulham er absolutt ikke noe dårlig lag. Faktisk er det ligaens tredje beste hjemmelag, og det laget som etter oss, Chelsea og Liverpool har sluppet inn færrest mål. All respekt til måten laget hevet seg på i andreomgang, noe jeg tror vi skal takke Rooney mye for. Edit: Ræva formulering, men sånn går det når man egentlig ikke har stått opp enda. Edit 2: Gratulerer til Superparanoid som hadde vinnerbidraget i hvilken avatar jeg skulle bruke. Endret 22. mars 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Fy faen, Tottenham er rå mot topplaga! 31. august: Chelsea 1-1 Tottenham (PL) 29. oktober: Arsenal 4-4 Tottenham (PL) 1. november: Tottenham 2-1 Liverpool (PL) 12. november: Tottenham 4-2 Liverpool (LC) 13. desember: Tottenham 0-0 Manchester United (PL) 24. januar: Manchester United 2-1 Tottenham (FAC) 8. februar: Tottenham 0-0 Arsenal (PL) 1. mars: Manchester United 0-0 Tottenham (LC, United vant på straffer) 21. mars: Tottenham 1-0 Chelsea (PL) PL: 6 kamper; 2 seiere, 4 uavgjort, 0 tap! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Avatarofftopic er fjernet fra tråden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Synd med den Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Håper Carew kan senke Pool. Hadde vært så herlig. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 http://united.no/united/nyheter/nyheter/ka...a_lengre_straff hoho, det værste er at det kommer til å skje. Jeg tror på 3 kamper og en feit bot. Enda utvisningen stregt talt burde bli opphevet. Siden vi har hatt verdens svarteste uke vinner vel Liverpool med stygge sifre i dag for å gni det inn. Vinner gjør de, det finnes det ikke tvil om, spørsmålet er bare hvor mye. Villa har ikke vunnet på 7kamper og har vært ræv den siste tida. tips: 5-0. 5 sjanser 5 mål Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 News of the World... Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Men det skjer likevel. NOW, The Sun eller what ever. Vi snakker FA versus United her. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hvis Dowd rapporterer det der, er han en ekte jævel. Man må da forvente sånt når man utviser noen for å kaste ballen tilbake på plass. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Herregud. Hvis folk skal få flere kampers utestengelse for å kaste ballen tilbake på banen til egen spiller blir jeg faen meg trist. Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Måten Rooney kastet ballen på, var fortjent gult kort. Har sjølv fått gult kort flere ganger for denne samme situasjonen. Man skal ALDRI kaste ball i full kraft, det viser at man har ikke "respekt" for dommer. Det var det jeg lærte av treneren min før Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Så du triller en ball sakte til en spiller som er 30m borte når du ligger under i sluttminuttene? Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Nu har jeg ikke sett kampen, kun klippet. Hvor skulle frisparken være? Trodde at det skulle være litt nær, ikke 30m som du sier. Endret 22. mars 2009 av Fox Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Frisparket var vel nesten ved midtbanen hvis vi skal overdrive litt. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Tragisk dommeravgjørelse indeed. Han kaster ballen tilbake til medspiller for å få fart på spillet. Hadde det vært at han kastet ballen på den måten tilbake til motspiller hadde jeg skjønt dommeravgjørelsen, men når det er til medspiller er det uforståelig ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå