Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fant dette på Wikipedia:

In the case of a red card that was shown after two yellow cards, the player is dismissed and receives a one-match ban without the right to appeal, excluding mistaken identity.

Vel jeg kan da minnes flere som har sluppet suspensjon. Ikke at det er avgjørende uansett at vi mister Rooney i en kamp.

Lenke til kommentar
Fant dette på Wikipedia:

In the case of a red card that was shown after two yellow cards, the player is dismissed and receives a one-match ban without the right to appeal, excluding mistaken identity.

Vel jeg kan da minnes flere som har sluppet suspensjon. Ikke at det er avgjørende uansett at vi mister Rooney i en kamp.

Så vidt jeg vet stemmer det at det ikke kan klages på gule kort. Også om de blir til ett rødt.

Lenke til kommentar
Hvis vi taper mot Fulham skal jeg bruke Liverpool-avatar helt til neste kamp vi vinner (i alle turneringer), siden dere LFC-fans er så glad i å se oss United-supportere spise i oss ordene igjen.

Make my day punk! :D

Åja, faen det stemmer. Noen som har en snasen Liverpool-avatar til meg? PM?

Lenke til kommentar

FA statement i mårra: Rooney får 5 kampers karantene og £200000 i bot for å ha krenket fulhams logo på cornerflagget.

Vds

Neville - Evans - Rio (dessverre) - Fabio

Nani - Anderson - Carrick - Park

Tevez - Welbeck

Laget som fotjenter å starte mot A. Villa. Ronaldo, Berbatov, Giggs, Evra, Oshea og co kan få sitte på tribunen med Vidic, Rooney og Scholes å skamme seg. Spesiellt Ronaldo, den forpulte grineungen. Spark heller motstanderen tilbake enn å ligg i grasset å sipp. oppfører seg som en forbanna homse noen ganger.

Savner super Roy Keane nå. Kom tilbake Keano :cry: Han hadde vært bedre enn midtbanen vår i går, selv om han hadde amputert begge beina.

Lenke til kommentar
Hvis vi taper mot Fulham skal jeg bruke Liverpool-avatar helt til neste kamp vi vinner (i alle turneringer), siden dere LFC-fans er så glad i å se oss United-supportere spise i oss ordene igjen.

post-114266-1237724531.jpg

Lenke til kommentar
FA statement i mårra: Rooney får 5 kampers karantene og £200000 i bot for å ha krenket fulhams logo på cornerflagget.

Vds

Neville - Evans - Rio (dessverre) - Fabio

Nani - Anderson - Carrick - Park

Tevez - Welbeck

Laget som fotjenter å starte mot A. Villa. Ronaldo, Berbatov, Giggs, Evra, Oshea og co kan få sitte på tribunen med Vidic, Rooney og Scholes å skamme seg. Spesiellt Ronaldo, den forpulte grineungen. Spark heller motstanderen tilbake enn å ligg i grasset å sipp. oppfører seg som en forbanna homse noen ganger.

Savner super Roy Keane nå. Kom tilbake Keano :cry: Han hadde vært bedre enn midtbanen vår i går, selv om han hadde amputert begge beina.

Det var da makan til oppblåsning da. Okei gutta var veldig dårlige i går, men alle er da mennesker og feiler en gang i blant. De er ikke maskiner som står i Perfect modus i hver enkelt kamp. Jeg er sikker på at SAF kjører en skikkelig hårføner på gutta slik at de skjerper seg til neste kamp.

Endret av Movieheart
Lenke til kommentar

hehe, ganske passende egentligt, da den kan tolkes på to måter..

Lenke til kommentar

Det sa man etter den begredelige kampen mot Liverpool også. Førsteomgangen i går var kanskje den dårligste jeg har sett fra United på flere år. Det var direkte flaut å se på. En ting å ha en dårlig dag på jobben eller to, det er helt ok. Men å spille med 0 innsats, 0 glød, 0 vilje og masse sutring er IKKE okey. Ikke uansett hva. 3 røde kort og mange gule på to kamper er også utilgivelig.

Spillet i går var balle, men innsatsen og viljen var værst. Greit at Fulham er et ålright lag, som er i stand til å yte god motstand, men med så store kvalitetsforskjeller skal man i det minste ikke bli utklasset som vi ble i første omg. En mann mindre eller ei, faktisk! Midtbanen vår hadde Arsenals jenter U12 ledd av. Ubegripelig hvor ræva PL's beste midtbanespiller i år (Giggs) feks var. Så ut som han var matforgiftet og skulle dø når han var i nærheten av ballen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...