Bruker-161582 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Crappy resultat. Og jævlig kjipt med både Scholes og Rooney ute. Var selv på Craven Cottage, og fikk oppleve stemningen. Utrolig morsomt, første gang jeg er på kamp i England. Det er helt noe annet en i Norge. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Er spent på dagens oppgjør, tror vi kommer til å knuse Fulham siden vi hadde litt av et tap forrige helg. Om vi taper, da går jeg seriøst å henger meg, ikke faen om jeg skal ha et tap idag. R.I.P. Trist det skulle ende sånn for deg. Dere leder jo serien fortsatt, og dere har fortsatt det beste utgangspunktet for å dra dette i land. I morra har vi sannsynligvis nærmet oss dere med kun ett fattig poeng... Ingen har overlevd så mange hengninger som Raste Ellers må jeg si at det var unormalt pessimistisk fra en scouser Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Han tester bare litt omvendt psykologi. Typisk da man vinner. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 United har vist dårlig form en god stund nå, men total kollaps to helger på rad var overraskende. Laget virker slitent og umotivert. Formsvikt til tusen og den kom på et fryktelig dårlig tidspunkt... Litt søtt at Liverpool fansen tror at det var deres kamp som har skylda for gårsdagen, for det har den vitterlig ikke. United har sugd siden Blackburn kampen, med et usselt unntak i FAC. Bittert å møte Liverpool x2 i dårlig form. Ikke at det er en unnskyldning, men enhver ser at United har slitt i periodene vi møtte scouserne. Vedder en høvding på at Liverpool får dommerhjelp og flakser inn en seier i dag, i kjent stil. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 United har vist dårlig form en god stund nå, men total kollaps to helger på rad var overraskende. Laget virker slitent og umotivert. Formsvikt til tusen og den kom på et fryktelig dårlig tidspunkt... Litt søtt at Liverpool fansen tror at det var deres kamp som har skylda for gårsdagen, for det har den vitterlig ikke. United har sugd siden Blackburn kampen, med et usselt unntak i FAC. Bittert å møte Liverpool x2 i dårlig form. Ikke at det er en unnskyldning, men enhver ser at United har slitt i periodene vi møtte scouserne. Vedder en høvding på at Liverpool får dommerhjelp og flakser inn en seier i dag, i kjent stil. Den skal jeg huske, håper på Liverpool smell idag. En høvding holder for meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 United har vist dårlig form en god stund nå, men total kollaps to helger på rad var overraskende. Laget virker slitent og umotivert. Formsvikt til tusen og den kom på et fryktelig dårlig tidspunkt... Litt søtt at Liverpool fansen tror at det var deres kamp som har skylda for gårsdagen, for det har den vitterlig ikke. United har sugd siden Blackburn kampen, med et usselt unntak i FAC. Bittert å møte Liverpool x2 i dårlig form. Ikke at det er en unnskyldning, men enhver ser at United har slitt i periodene vi møtte scouserne. Vedder en høvding på at Liverpool får dommerhjelp og flakser inn en seier i dag, i kjent stil. Du er så søt. Vuderer å kjøpe deg som kjæledyr. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Du er så søt. Vuderer å kjøpe deg som kjæledyr. Hahaha, beste jeg har hørt på en god stund! Herlig daniel! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 United har vist dårlig form en god stund nå, men total kollaps to helger på rad var overraskende. Laget virker slitent og umotivert. Formsvikt til tusen og den kom på et fryktelig dårlig tidspunkt... Litt søtt at Liverpool fansen tror at det var deres kamp som har skylda for gårsdagen, for det har den vitterlig ikke. United har sugd siden Blackburn kampen, med et usselt unntak i FAC. Bittert å møte Liverpool x2 i dårlig form. Ikke at det er en unnskyldning, men enhver ser at United har slitt i periodene vi møtte scouserne. Vedder en høvding på at Liverpool får dommerhjelp og flakser inn en seier i dag, i kjent stil. Du er så søt. Vuderer å kjøpe deg som kjæledyr. Han koster 350 mill. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hvis vi taper mot Fulham skal jeg bruke Liverpool-avatar helt til neste kamp vi vinner (i alle turneringer), siden dere LFC-fans er så glad i å se oss United-supportere spise i oss ordene igjen. Make my day punk! Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Angående det röde kortet til Rooney: Youtube klipp: Se filmen hos Youtube Det er jo helt klart at Rooney er ganske amper og ivrig i det han kaster ballen tilbake og det kan se ut som han vil kaste den på noen. Men dette er feil og Rooney vil bare ha ballen tilbake i spill ASAP. Han vet at hvert sekund teller og dermed ta föringen på laget og si til alle sammen at "dette er ikke over". Dommeren gjör en grov tabbe her og Rooney burde ikke bli utvist. Desverre har nok dommeren faktisk grunnlag for å gi et gult kort da alt koker ned til oppfatningen og tolkningen av kastet til Rooney. Derfor blir det nok ikke mulig å annulere dette kortet og Rooney må stå over 1-2 kamper. Synd for Man U fans, men bra for oss Pool fans. Med Vidic ute i en kamp til, Scholes ute i 1-2 kamper, Rooney ute i 1 kamp samt en eventuell 3-poenger mot Villa senere idag så tror jeg vi får en meget spennende Premier League avslutning. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Synd for Man U fans, men bra for oss Pool fans. Med Vidic ute i en kamp til, Scholes ute i 1-2 kamper, Rooney ute i 1 kamp samt en eventuell 3-poenger mot Villa senere idag så tror jeg vi får en meget spennende Premier League avslutning. Word Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Synd for Man U fans, men bra for oss Pool fans. Hjelper oss nada om vi ikke vinner ikveld. (vi=liverpool) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hvis vi taper mot Fulham skal jeg bruke Liverpool-avatar helt til neste kamp vi vinner (i alle turneringer), siden dere LFC-fans er så glad i å se oss United-supportere spise i oss ordene igjen. Make my day punk! Haha, Amico. Gjelder å ikke si sånt på et så stort forum. Er alltid noen som legger merke til det og da får man svi. Synd for deg. :!: Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Dommeren gjör en grov tabbe her og Rooney burde ikke bli utvist. Desverre har nok dommeren faktisk grunnlag for å gi et gult kort da alt koker ned til oppfatningen og tolkningen av kastet til Rooney. Derfor blir det nok ikke mulig å annulere dette kortet og Rooney må stå over 1-2 kamper. Vist er det mulig, å vil mest sannsynlig bli gjort slik at han unngår suspensjon. Er jo et helt LATTERLIG billig rødt kort. Rooney får spesialbehandling påstår noen? Fuck off. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Har ingen som helst tro på at det blir annulert. Den suspensjonen må han nok bare ta. Dowd er en løk. Litt gangsyn er det lov å ha. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Tror det kun er mulig å klage på et direkte rødt kort. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Tror det kun er mulig å klage på et direkte rødt kort. Nei, det er full klagerett. Faen så bitter jeg er, er i full depresjon. Å det har jeg vært i over en uke nå. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Tror det kun er mulig å klage på et direkte rødt kort. Nei, det er full klagerett. Faen så bitter jeg er, er i full depresjon. Å det har jeg vært i over en uke nå. Du er ikke alene om det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hvilke engelske nettsteder/aviser anbefaler dere for å lese united nytt? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hvilke engelske nettsteder/aviser anbefaler dere for å lese united nytt? Skysports, BBC og Manutd.com... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå