Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen for en dritkamp. Ingenting går Uniteds vei, Ronaldo blir sparket og tråkket på. Å han får kjeft av dommeren. Rooney, vel hva faen Dowd? Ikke at det var dommerens skyld at vi tapte idag, det var Scholes sin. Men faen for en møkkadommer Dowd er, han får ingenting med seg. Å om Rooney får suspensjon for den der skal jeg sykle til Soho å banke Fa's disiplinær komitè. Andre ting jeg er frustrert over? jo den sentrale midtbanen, Fletcher spilte kanskje sin dårligste kamp på lange tider. Han var ikke tilstedeværende. Berba hadde null sjanse når kampen ble som den ble. Nei en møkkakamp, men bare glad for at Chelsea driter seg ut. Å Villa - Liverpool mest sannsynlig er en sikker U med tanke på tidligere oppgjør, det i 2007 sitter enda i minnet mitt som tidenes største dritkamp i Premier League.

Heia Carew.

Lenke til kommentar
Fy faen for en dritkamp. Ingenting går Uniteds vei, Ronaldo blir sparket og tråkket på. Å han får kjeft av dommeren. Rooney, vel hva faen Dowd? Ikke at det var dommerens skyld at vi tapte idag, det var Scholes sin. Men faen for en møkkadommer Dowd er, han får ingenting med seg. Å om Rooney får suspensjon for den der skal jeg sykle til Soho å banke Fa's disiplinær komitè. Andre ting jeg er frustrert over? jo den sentrale midtbanen, Fletcher spilte kanskje sin dårligste kamp på lange tider. Han var ikke tilstedeværende. Berba hadde null sjanse når kampen ble som den ble. Nei en møkkakamp, men bare glad for at Chelsea driter seg ut. Å Villa - Liverpool mest sannsynlig er en sikker U med tanke på tidligere oppgjør, det i 2007 sitter enda i minnet mitt som tidenes største dritkamp i Premier League.

Heia Carew.

Det der med Rooney er jo bare tragisk, han kan jo faen ikke få suspensjon for det der..

Er så sykt deppa nå, to helger på rad med nedtur er ingen spøk. Litt bortskjemt kanskje, men samma det. Nå må vi faen meg reise oss..

Lenke til kommentar

En straffe er jo 90% mål. Og dobbel straff med både mål og kamp uten scholes.

Ville valgt målet på den. Men tror nok det er såpass refleks at han "gjør det ikke med vilje". Hadde nok valgt om igjen. Å ligge under 1-0 for et united med 11 mann mot fulham er ingen krise.

Med 10 høns igjen på banen er det derimot ikke så bra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Det at han ikke scorer like ofte som i fjor kommer nok av at han ikke spiller fast på laget lenger. Hadde han og Rooney spilt sammen på topp hver helg hadde han nok puttet mange flere mål enn han gjør nå.

Jeg savner en Solskjær-type som kommer fra benken og scorer uansett hvem han spiller sammen med.

Danny Welbeck er og kommer til å bli vår nye supersub, men han trenger nok litt mer kamptrening. Han har vel puttet et par mål totalt for United i år.

Lenke til kommentar

Det hadde gjort seg med Villa-poeng i morgon, men eg skal heldigvis konsentrere meg om skulearbeid og interaksjonsdesign i staden for fotball, så på ein måte er det ikkje så farlig. Er veldig spent på korleis troppen taklar denne situasjonen med to kampar på rad, om dei kjem seg over det og kan bruke tida fram til neste kamp positivt, med landskampar og liknande, eller om dette vil tynge laget også fram mot Villa-kampen. Vi vil komme til å trenge både vilje, aggresivitet og ganske mykje kvalitet dersom vi skal få gode resultat i to kampar på tre dagar.

God natt..

Lenke til kommentar
Er spent på dagens oppgjør, tror vi kommer til å knuse Fulham siden vi hadde litt av et tap forrige helg.

Om vi taper, da går jeg seriøst å henger meg, ikke faen om jeg skal ha et tap idag.

R.I.P.

Trist det skulle ende sånn for deg. Dere leder jo serien fortsatt, og dere har fortsatt det beste utgangspunktet for å dra dette i land. I morra har vi sannsynligvis nærmet oss dere med kun ett fattig poeng...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...