Sir LuckyNr7 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 kampen idag er svaret på TOTAL mangel på vilje, ikke gidder dem å ikke prøver dem. Scholes burde skamme seg. Rooney må roe seg ned mange hakk, Giggs helt ubrukelig, Fletcher.... hva gjør han på banen, Ronaldo veldi sutrete men ganske forståelig oxo, Berbatov (han var visst på banen, men så han ikke). SAF: ------- VÅKN OPP!!!!! Kan ramse opp forferdelig mye mer, håper jeg slipper... Dagens beste , KLAR NR 1 Park Jeg tipper tap mot Villa å Porto. Dette er det dårligste spillet jeg noen gangs har sett Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Herregud nå får du roe deg ned litt. Skal være enige at vi var for dårlige i 1.omgang, men utover i 2. kom vi oss veldig og viste Fulham signaturspillet våres. Da var de heldige at de ikke ble straffet! Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Herregud nå får du roe deg ned litt. Skal være enige at vi var for dårlige i 1.omgang, men utover i 2. kom vi oss veldig og viste Fulham signaturspillet våres. Da var de heldige at de ikke ble straffet! Jeg er rolig, bare sier NØYAKTIG sannheten. Det lille vi fikk til i 2.omg er ikke i nærheten av godt nok når vi blir totalt utspillt i nærmere 70 min. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Visst ikke dette blir suksess så veit ikke jeg noe som helst altså http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...hp?artid=541965 Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Visst ikke dette blir suksess så veit ikke jeg noe som helst altså http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...hp?artid=541965 Old news my friend Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 "- Vi må takke Mark Schwarzer. Han holdt oss inne i kampen med tre kvalifiserte redninger. Hvem vet hva som hadde skjedd hvis United hadde utlignet der?, resonnerer Roy Hodgson." Må si meg enig med Hodgson der. Schwarzer spilte en av sine beste kamper på leeeenge. Crap at ingen av de tre sjangsene i trippelsjangsen gikk inn. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 "- Vi må takke Mark Schwarzer. Han holdt oss inne i kampen med tre kvalifiserte redninger. Hvem vet hva som hadde skjedd hvis United hadde utlignet der?, resonnerer Roy Hodgson." Må si meg enig med Hodgson der. Schwarzer spilte en av sine beste kamper på leeeenge. Crap at ingen av de tre sjangsene i trippelsjangsen gikk inn. jepp, mye kreditt til FFC`s keeper. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jaja. Så kommer det da. Dette var vår 50 kamp i sesongen til nå. Tror vi er slitne jeg. Resultatene kan ikke fortsette sånn lenge. Vi fikk en gavepakke av Spurs i dag men forspranget spises fort opp. Nå har vi også tre utvisninger på to kamper. Det er også noe vi må snu. Vi må lære oss å takle motgang og ikke bli så frustrerte. "Thats it, I´m sending in the kids" Brukte Busby å si. Kanskje hadde det ikke vert så dumt? Nani, Anderson, Han andre tvillingen, Welbeck. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hvem møter dere i hengekampen? Villa slipper: Rooney,Scholes og Vidic. Skummelt-. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hvem møter dere i hengekampen? Villa slipper: Rooney,Scholes og Vidic. Skummelt-. Men vi har jo Tevez, Anderson og Evans! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hvem møter dere i hengekampen? Villa slipper: Rooney,Scholes og Vidic. Skummelt-. Men vi har jo Tevez, Anderson og Evans! Å ja, trodde Ferguson tenkte å spille med 8 spillere jeg Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Tevez ja.. Mye å frykte han, han gjør det ikke så bra i PL at det gjør noe. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Synes du det? Tevez har da vert god nok de gangene han har fått spilt og han er vldig lik Rooney Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Tevez ja.. Mye å frykte han, han gjør det ikke så bra i PL at det gjør noe. Tevez mangler å få ballen mellom stengene bak keeper i PL oftere Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Synes du det? Tevez har da vert god nok de gangene han har fått spilt og han er vldig lik Rooney Luckynr7 summerer opp ganske greit Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Synes du det? Tevez har da vert god nok de gangene han har fått spilt og han er vldig lik Rooney Luckynr7 summerer opp ganske greit takk å det er jo sant Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Det at han ikke scorer like ofte som i fjor kommer nok av at han ikke spiller fast på laget lenger. Hadde han og Rooney spilt sammen på topp hver helg hadde han nok puttet mange flere mål enn han gjør nå. Jeg savner en Solskjær-type som kommer fra benken og scorer uansett hvem han spiller sammen med. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Det at han ikke scorer like ofte som i fjor kommer nok av at han ikke spiller fast på laget lenger. Hadde han og Rooney spilt sammen på topp hver helg hadde han nok puttet mange flere mål enn han gjør nå. Jeg savner en Solskjær-type som kommer fra benken og scorer uansett hvem han spiller sammen med. jeg ser hva du mener, men jeg er ikke helt enig, berba føler jeg er en mer Solskjær spiller type Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Hvem møter dere i hengekampen? Hjemmekamp mot Portsmouth den 22. april. Hvem syns dere var vår beste i dag da? For meg er det soleklart Rooney og van der Sar det står mellom, men jeg går for førstnevnte grunnet måten han hevet laget på i andreomgang. Endret 21. mars 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå