Latias Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 hmm, må ha gått glipp av den runden..=/ Når var det? Var vel to runder på rad tror jeg? Eller de rundene kom ganske tett oppp mot hverandre. Var vel i desember om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Fikk ikke med meg kampen deres. Men var det rettferdig direkte rødt til Scholes? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Forøvrig greit å observere at Fergus opptrer rolig og fattet Apropos det, noen som vet hva han sa etter kampen? #¤%&¤#&¤#"!!!! Tja? Nå blir det spennende igjen.. Endret 21. mars 2009 av Jarmo Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Fikk ikke med meg kampen deres. Men var det rettferdig direkte rødt til Scholes? Ja. Han handset og hindret et klart mål. Endret 21. mars 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Han redda et mål med hånda, så ja. Påfølgende straffe ble satt inn, så han burde heller dukka unna... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Huff, Pool-supportervennene mine kommer allerede nå og prater om at vi har hatt flaks og dommeravgjørelser i vår favør hele sesongen og nå som ting går imot smeller vi totalt. Jeg gidder ikke engang argumentere i mot. Hvorfor er den gjennomsnittlige Pool-supporteren så sneversynt? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hvorfor er den gjennomsnittlige Pool-supporteren så sneversynt? Er vel dessverre mye det samme i united's supporterkrets. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Apropos det, noen som vet hva han sa etter kampen? #¤%&¤#&¤#"!!!! Det var det jeg fryktet Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Da var resten av helga ødelagt. Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Nå må faen meg Scholes få slutt på denne handsingen! Skjerpings! -- Forøvrig 4 poengs ledelse + målforskjell. Ikke ille det -- Morsomt også med alle tøffingene her som er så lei seg at de skriver her på forumet om hvor mye man skal drikke. Da er man ekte barsking. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Er fortsatt forbanna på Scholes. Jeg vet det er fristende å prøve og hindre scoring der, for jeg har selv gjort det før. Men likevel er det latterlig at en spiller med så mye rutine som Scholes, gjør noe sånt... Lenke til kommentar
Scalii Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Unødvendig av Scoles i dag.. Ikke mye positivt å få fram fra kampen...! Spennende i toppen nå, men dette klarer vi gutter! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Morsomt også med alle tøffingene her som er så lei seg at de skriver her på forumet om hvor mye man skal drikke. Da er man ekte barsking. Tja, jeg personlig orker ikke å sitte edru i kveld. Her skal det glemmes, og det så det holder. Fin unnskyldning for å dra på fylla, når United taper. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Helt seriøst! Vi har ca. ørtenhundre og 7 rapportering om provosering og annet rusk i mod-panelet nå. Kvaliteten av rapports begynner å bli unødvendig dårlig, på grensen til spamming av mod-panelet. Litt bør dere tåle, etter min mening. Dette gjelder alle supporter-tråder her i huset. Så vær vennlig og tenk 2 eller 10 ganger før dere trykker på knappen. ps. alvorlige dritt-poster fjernes med glede.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jarmo: Såpass mye at dere har glemt å stenge tabelltipstråden til Tippeligaen Lenke til kommentar
GLN Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Så sammendraget på Tv2 sport nå. Helt utrolig at Park og Rooney ikke satt den i målet. Fotball handler om å sette sjansene. Det har både dere og liverpool erfart @jarmo's innlegg: Har aldri rappotert et innlegg, og forstår ikke hvorfor folk plent skal gjøre det? Etter kamper, spesielt mellom Liverpool og Man utd supportere, så takler jeg at folk er sure, det er helt normalt. Endret 21. mars 2009 av Pirja Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Flere som faktisk er i tvil om det siste gule til rooney? Han dryler jo ballen i all sinne 50 meter frem. Han kaster det mot der frisparket skulle taes men bomma med 10meter, og hadde den ballen i 80km/t truffet noen hadde det nok blitt gult da også. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Jarmo: Såpass mye at dere har stengt tabelltipstråden til Tippeligaen https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...70498&st=40 Da sparker vi ontopic-ballen videre.. Endret 21. mars 2009 av Jarmo Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Tror det hadde vært ekstremt underholdene hvis vi hadde hatt alle reaksjoner under kamp her inne på video... Jeg ser føre meg folk som skriker og hyler mer enn en katt som blir torturert.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg gir litt faen egentlig. Når spillerne ikke gidder, så gidder ikke jeg heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå