Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, Pool-supportervennene mine kommer allerede nå og prater om at vi har hatt flaks og dommeravgjørelser i vår favør hele sesongen og nå som ting går imot smeller vi totalt.

Jeg gidder ikke engang argumentere i mot. Hvorfor er den gjennomsnittlige Pool-supporteren så sneversynt?

Lenke til kommentar

Nå må faen meg Scholes få slutt på denne handsingen! Skjerpings!

--

Forøvrig 4 poengs ledelse + målforskjell. Ikke ille det :)

--

Morsomt også med alle tøffingene her som er så lei seg at de skriver her på forumet om hvor mye man skal drikke. Da er man ekte barsking.

Lenke til kommentar
Morsomt også med alle tøffingene her som er så lei seg at de skriver her på forumet om hvor mye man skal drikke. Da er man ekte barsking.

Tja, jeg personlig orker ikke å sitte edru i kveld. Her skal det glemmes, og det så det holder. Fin unnskyldning for å dra på fylla, når United taper.

Lenke til kommentar

Helt seriøst! Vi har ca. ørtenhundre og 7 rapportering om provosering og annet rusk i mod-panelet nå.

Kvaliteten av rapports begynner å bli unødvendig dårlig, på grensen til spamming av mod-panelet. Litt bør dere tåle, etter min mening. Dette gjelder alle supporter-tråder her i huset. Så vær vennlig og tenk 2 eller 10 ganger før dere trykker på knappen.

ps. alvorlige dritt-poster fjernes med glede.. :)

Lenke til kommentar

Så sammendraget på Tv2 sport nå. Helt utrolig at Park og Rooney ikke satt den i målet. Fotball handler om å sette sjansene. Det har både dere og liverpool erfart ;)

@jarmo's innlegg: Har aldri rappotert et innlegg, og forstår ikke hvorfor folk plent skal gjøre det? Etter kamper, spesielt mellom Liverpool og Man utd supportere, så takler jeg at folk er sure, det er helt normalt.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Flere som faktisk er i tvil om det siste gule til rooney? Han dryler jo ballen i all sinne 50 meter frem. Han kaster det mot der frisparket skulle taes men bomma med 10meter, og hadde den ballen i 80km/t truffet noen hadde det nok blitt gult da også. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...