Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser du har sett mangen kamper med motgang for United sin del. Tulling!

Siden jeg har vært United fan i snart 20 år så vil jeg nesten gjette at jeg har fått med meg noen kamper med motgang ja.

Sikkert en god del mer enn det du har...

Edit:

Hva gikk Wohoo kommentaren din ut på Raste :)

Mulig du har det, men då må du ha sett mange. For Unitedtrøya mi ble trødd over hodet på slutten av 80tallet. siden så har det vært Unitedkamp kvar helg eg har hatt mulighet. Kom her og fortell meg at United spiller meir fornuftig i motgang nå enn for 10 år si. Meg midt i ræva. Såg du Roy Keane ligge å møse på bakken kvar gang han fekk seg ei lårhøne?

Lenke til kommentar

Som en "nøytral" tilskuer (gooner) må jeg si at det andre gule til Rooney virker merkelig.

Ikke bare Rooney som er "hothead" her, dommeren kunne gjerne brukt noen ekstra sekunder til å få ned pulsen og tenke litt før han dro opp kortet.

Forøvrig greit å observere at Fergus opptrer rolig og fattet, i likhet med Scholes da han ble utvist. Har gamlekara fått noe blodtrykksdempende, kanskje?

Lenke til kommentar
Ikke for å lage kvalme, men jeg skjønner ikke helt påstandene om at dommeren ødelegger kampen?

Når Rooney får sitt andre gule, som er litt strengt idømt, er kampen allerede avgjort.

Tenker mest på at Fulham kunne fint fått rødt kort i starten av andre omgang. Også noen som mener at mål nr 2 skulle værrt avblåst for høy fot i forkant, men den er jeg heller usikker på :)

Da har Tottenham vunnet! :D

Lenke til kommentar

Det er forsåvidt ikkje noko å si på scholes sitt røde. dommeren har ikkje noko valg. Det er berre uflaks med hands, men uansett så er hindring av scoring med hendene rødt kort og straffe. Rooney sitt røde kan kem som helst argumentere med at var korrekt. For min del så var det en heilt ut av helvete tåpelig sak av dommeren å gjere. Latterlig er vel ordet.

Lenke til kommentar

Det blir feil å seie at dommaren ødelegger kampen, det klarte vi veldig fint på eiga hand i første omgang. Dommaren gjer enkelte feil, og Pantsil er kanskje litt heldig som ikkje får sitt andre gule for å stemple ankelen til Ronaldo tidlig i andre omgang, men det var ein situasjon som sannsynligvis ikkje var så lett å sjå for dommaren.

Eg reagerte på at vi ikkje fikk frispark for farlig spel i eit av trekka før Fulham-scoringa, men det blir uansett berre spekulasjonar om vi kunne fått noko utav kampen om det ikkje hadde blitt mål nr 2.

Den einaste grove feilen dommaren gjer er utvisninga av Rooney, der han rett og slett berre bestemmer seg for å vise ut, i staden for å tenke seg om i to sekund, for å sjå an situasjonen.

Lenke til kommentar

Ditta va tragiske greier....

Utvisningen til Scholes ødelegger veldig mye. Greit det er en refleks, men bedre å bare la den gå i mål. Blir jo bare dobbel straff med det der tullet. Ikke var united gode før den situasjonen, men de ble hvertfall latterlige etterpå.

Hadde nok vært en annen kamp hadde gutta klart å sette monstersjangsene sine. Ronaldo sin heading og trippelsjangsen til Park/Rooney SKAL det bli mål av.

Ellers spilte ver Fletcher en av sine dårligste omganger i første. Veldig alene på midten, men blir jo ikke akkurat bedre av å sose bort hver eneste fordømte ball han har.

Giggs presterte vel kanskje karriere verste i deler av første.

Rooney skulle komt inn mye før. Berbatov var dårlig, og ble jo i tillegg småskadet i siste del av 1 omgang. Var en helt annen sus over det fra Rooney kom inn til Tevez kom inn (?). Ikke ofte at et så offensivt bytte (Tevez inn for O'shea) får det utfallet. For det skjedde neimen ikke mye positivt etter det byttet. Tror egentlig ikke det har noe med Tevez å gjør.

Utvisningen til Rooney er en skam. Ikke mer å si om den sak.

By the way: Begynner å bli så drittlei av sutringa til Ronaldo. Ja, du blir urettferdig behandlet, men det blir ikke bedre av å hakke og sutre på dommeren for HVER ENESTE FORDØMTE LILLE DRITTING. Lov å ta noe som mann.

Edit: TAKK TOTTENHAM! Da ble det ikke superkrise allikevel. 1poeng pluss hengekamp er i minste laget eg vil ha tilgode til Chelsea.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...