Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde håpt å gå inn i landslagspausa med eit godt resultat. Det fikk vi dessverre ikkje, og må vel klare oss med både Rooney og Scholes ute mot Villa? Det kan godt hende vi har godt av ei pause til neste PL-kamp, men vi må skjerpe oss mange, mange hakk om vi skal ha sjans på tre poeng mot Villa.

Forhåpentligvis tar man til vettet og fjerner karantenen for det latterlige kortet til Rooney.

Lenke til kommentar
Hadde håpt å gå inn i landslagspausa med eit godt resultat. Det fikk vi dessverre ikkje, og må vel klare oss med både Rooney og Scholes ute mot Villa? Det kan godt hende vi har godt av ei pause til neste PL-kamp, men vi må skjerpe oss mange, mange hakk om vi skal ha sjans på tre poeng mot Villa.

Forhåpentligvis tar man til vettet og fjerner karantenen for det latterlige kortet til Rooney.

Det skjer nok ikke, han spiller ikke på Chelski

Lenke til kommentar
Men dette får hvertfall jekket ned idiotene her som inkasserte seriegull allerede i Februar. Nå håper jeg virkelig dere har lært.

Ja for du hadde IKKE i tankene i det hele tatt! Er ikke sikkert du er så pessimistisk i virkeligheten som du virker her på forumet...

Ta det med ro, Night må bare hakke på noen.

Lenke til kommentar
Ser du har sett mangen kamper med motgang for United sin del. Tulling!

Siden jeg har vært United fan i snart 20 år så vil jeg nesten gjette at jeg har fått med meg noen kamper med motgang ja.

Sikkert en god del mer enn det du har...

Edit:

Hva gikk Wohoo kommentaren din ut på Raste :)

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Hvis jeg ikke tar feil, er det slik at man ikke kan klage på to gule kort.

Lenke til kommentar
Men dette får hvertfall jekket ned idiotene her som inkasserte seriegull allerede i Februar. Nå håper jeg virkelig dere har lært.

Ja for du hadde IKKE i tankene i det hele tatt! Er ikke sikkert du er så pessimistisk i virkeligheten som du virker her på forumet...

Hvorfor skulle du betvile det? Jo, jeg er pessimist, samt realist i virkeligheten også. Hvorfor skulle jeg gjøre meg til på et offentlig forum?

Som sagt tidligere, så tenker jeg ikke på seriegull før mai. Har det ikke i tankene. Tar en kamp av gangen uten å tenke på det.

Lenke til kommentar
Tottenham leder fortsatt. 9 min igjen av ordinær tid. De er fortsatt hovedkonkurrenten vår. Pool er ikke sterke nok til å vinne uansett, så det er mulig at det ikke blir en helsvart dag likevel.

Lampard putter når det står igjen 2 minutter av ordinær tid også putter Drogba på overtid så er de tre poeng nærmere.

Lenke til kommentar

Er til dels enig med Night. Det er stor forskjell på å tru at vi kan vinne seriegull og å starte feiringa i februar. Vi har fått ein vekkar no og kan ende opp eit poeng foran Liverpool med ein kamp mindre spelt. Chelsea ser ikkje ut til å vinne i dag, så vi får kanskje litt hjelp av Spurs. Det som er heilt klart no, er at vi må skjerpe oss noko voldsomt om vi skal ha sjansen på eit seriegull.

Lenke til kommentar
Ser du har sett mangen kamper med motgang for United sin del. Tulling!

Siden jeg har vært United fan i snart 20 år så vil jeg nesten gjette at jeg har fått med meg noen kamper med motgang ja.

Sikkert en god del mer enn det du har...

Edit:

Hva gikk Wohoo kommentaren din ut på Raste :)

Vet egentlig ikke Manx, vet egentlig ikke hva jeg gjør her og nå. Har planer om å drukne mine sorger, siden jeg er snart på gråten etter to tap på rad.

Lenke til kommentar

Du har det ikke i tankene faktisk? Det synes jeg høres veldig rart ut. Skjønner at det kan lønne seg med en slik instilling. Men jeg tenker likevel på ligagull. Egentlig gjør jeg det hele sesongen. Man vurderer jo automatisk sjansene for gull fortløpende gjennom sesongen. Det å ta det for gitt er en ting, men å ikke ha det i tankene virker veldig rart.

Lenke til kommentar
Du har det ikke i tankene faktisk? Det synes jeg høres veldig rart ut. Skjønner at det kan lønne seg med en slik instilling. Men jeg tenker likevel på ligagull. Egentlig gjør jeg det hele sesongen. Man vurderer jo automatisk sjansene for gull fortløpende gjennom sesongen. Det å ta det for gitt er en ting, men å ikke ha det i tankene virker veldig rart.

Man kan da ha veldig possitive tanker om gullet i tankene, og i noen tilfelle tenke " Nå har vi gullet " uten at vi VIL tenke det.. Skjer veldig ofte med meg: "JADA, nå har vi gullet! nei faen jeg kan ikke tenke slik! "

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...