Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det eg frykta med ein veldig tent Rooney i dag, men måten han får raudt på er og blir latterlig. Der driter Dowd seg loddrett ut. Fulham har spelt veldig bra, men dette er vår egen feil frå ende til anna. Først toskete av Scholes å bruke henda, reaksjon eller ikkje, han har spelt PL-fotball i mange mange år og skal ikkje bruke henda.

Aggresiviteten i første omgang var for dårlig frå eine enden til den andre, og at vi spelar bedre i andre omgang er ikkje noko trøst når kampen får ein slik fantastisk slutt. Vi er jo faktisk klart best i andre omgang, med ein mann mindre, men det hjelper så jævlig lite. var vel 13-1 i forsøk i første og 17-14 etter andre.

Lenke til kommentar
Det eg frykta med ein veldig tent Rooney i dag, men måten han får raudt på er og blir latterlig. Der driter Dowd seg loddrett ut.

Han driter seg ut og spiser dritten etterpå. En utrolig avgjørelse. Noe av det værste jeg har sett.

Lenke til kommentar

Som nevnt flere ganger før, skal man le, mobbe, provosere og være skadefro kan man gjøre det i sitt eget lags tråd. Ikke gå inn i andre lags tråder for å skape kvalme, det eneste du risikerer med det er å få forumtilgangen fjernet.

3 innlegg + kommentarer slettet.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, send meg en pm om det er kommentarer eller spørsmål.

Lenke til kommentar
Jeg har et spørsmål, iom at jeg ikke ser kampen. Dowd dømte altså feil på Rooney, pga han kastet ballen mot riktig punkt?

Vel, vel noen ganger er karma en slem lastebil...

Vanskelig situasjon. Rooney kaster ballen hardt mot en annen unitedspiller der frisparket skal tas.

Rooney for nok denne i mot seg pga sitt tidligere rykte, hadde det vaert en annen spiller kan jeg se for meg at det ikke hadde blitt noe.

Strengt idoemt spoer du meg.

Lenke til kommentar

Vi leder serien enda Night. Relax, take it easyyy.

Laget idag var tullete, hvorfor starte med Berbatov? Suger som faeen fortiden. Vi betalte faen over 300 millioner for han tullingen. Vi sliter pga midtbanen ikke fungerer, noe som var Scholes sin feil etter sitt røde kort.

Uansett, gutta viser jo at dem ikke tåler tap. Er jo svake som faen psykisk, blir jo så frustrert for ting.

Lenke til kommentar

Hadde ikke Rooney kasta den ballen så forbanna hardt så hadde han slippi unna. Men man ser tydelig at det er rein frustrasjon i det han gjør, så det gule kortet er etter boka ganske så riktig.

Allikevel kan jeg gå med på at dommeren kan ha litt skjønn i slike situasjoner.. Det koker i hodene mot slutten av kampen, that's it.

Endret av NiRaM
Lenke til kommentar
Hahaha.. Hver eneste kamp! Han ødela kanskje de 2 siste minuttene!

Nei? Det er FØRSTE gang jeg sier det i år. Fulham skulle hatt en mann utvist i begynnelsen av andre. Hadde blitt en helt annen kamp. Og utvisningen av Rooney var jo helt retardert. Viste jo total mangel på forståelse i det tilfellet der... En FORFERDELIG avgjørelse. Helt horribel.

Enig i Rooney, det var ikke rødt. Er ikke sikker på Pantsil. Men jeg skrev tidligere at jeg ikke hadde blitt overrasket om det hadde blitt rødt, men å skrive at dommern ødela kampen er feil.

Lenke til kommentar

Latterlig av dommer mot rooney, men ellers ein fortjent fulham seier.

Måtte "dolly"holdningen i United brenne i helvette. Faen dei trur de er.?

Gi meg styre. Må no for faen tåle motgang. etter det første røde så var det slutt på fotballen for united sin del. Overbetalte idoter så ikkje gidd gjer ein skit. Gi kvar å ein tullig bot for så dårlige prestasjoner som er vist de siste 2 kampene. Kan for faen ikkje tru at det bare er til å møte så vinner dei. Skuffa øve et kollektivt lamt United, samt ein dommer som burde vær skuddpremie på. Fy faen asso. Køleskapet inneholder alt for masse øl og barskapet ein heil mengde brennevin. Ha ein for jævlig lørdagskveld. ATTER EI HELG!!!

Lenke til kommentar
Hadde ikke Rooney kasta den ballen så forbanna hardt så hadde han slippi unna. Men man ser tydelig at det er rein frustrasjon i det han gjør, så det gule kortet er etter boka ganske så riktig.

Han er ivrig på å få igang spillet. Han kaster ballen dit den skal. Hva faen har det å si at han kaster litt hardt? Enten så skriver du bare for å provosere, eller så har du null forståelse for fotball. Avgjørelsen er riv ruskende gal. Stort værre er det faktisk ikke mulig å dømme enn den avgjørelsen der.

Lenke til kommentar

Hadde håpt å gå inn i landslagspausa med eit godt resultat. Det fikk vi dessverre ikkje, og må vel klare oss med både Rooney og Scholes ute mot Villa? Det kan godt hende vi har godt av ei pause til neste PL-kamp, men vi må skjerpe oss mange, mange hakk om vi skal ha sjans på tre poeng mot Villa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...