Bonzoor Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Og da var også Rooney utvist Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 TOSK DOMMER!!! FAEN FOR EN IDIOT! HAN KASTER JO BALLEN RASKT TILBAKE!!!! IDIOT! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Har vi ingen psykologer i staben? Gutta er så svake psykisk at det er helt vilt. Takler ikke motgang. Men uansett, hvis Tottenham holder unna mot Chelsea så er vi jo like langt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 DET ER FAEN MEG DET LATTERLIGSTE JEG HAR SETT!!!! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Herregud. Mongo-dommer. Faen for en avgjørelse. Han kaster jo ballen dit frisparket skal tas.... Skulle vært 10 mann på banen for Fulham og 10 for united. Istedenfor er det 11 for Fulham og 9 for United. Dommern ødelegger kampen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Flaut. Begynner på ølen nå, to helger på rad hvor jeg må glemme det som har skjedd på lørdagen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg går og henger meg. Fy faen. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Dette er bare deprimenrende! Faen for en drittkamp! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Dette er så dårlig at jeg ikke har ord. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hadde det ikke vært for dommeren hadde det trolig blitt uavgjort. Minst. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Dommern ødelegger kampen. Hahaha.. Hver eneste kamp! Han ødela kanskje de 2 siste minuttene! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Lønnstrekk for hele gjengen nå. Burde ikke være mulig å tape to kammpr på rad. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Dommern ødelegger kampen. Hahaha.. Hver eneste kamp! Han ødela kanskje de 2 siste minuttene! Det han refferer til er at Fulham kunne fått et rødt kort i starten av 2. omgang. Med litt enkel hoderekning finner du også fort ut at det ikke er 2 minutter. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg har et spørsmål, iom at jeg ikke ser kampen. Dowd dømte altså feil på Rooney, pga han kastet ballen mot riktig punkt? Vel, vel noen ganger er karma en slem lastebil... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Vet faen ikke hva jeg skal si om gutta i dag... Det er så jævlig amatørmessig å få to røde i samme kamp, og tape sin andre kamp på rad, når man har muligheten til å dra fra i toppen. Fy faen, jeg vet at jeg er mindreårig, men i dag blir det faen meg etanolkalas. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hahaha.. Hver eneste kamp! Han ødela kanskje de 2 siste minuttene! Nei? Det er FØRSTE gang jeg sier det i år. Fulham skulle hatt en mann utvist i begynnelsen av andre. Hadde blitt en helt annen kamp. Og utvisningen av Rooney var jo helt retardert. Viste jo total mangel på forståelse i det tilfellet der... En FORFERDELIG avgjørelse. Helt horribel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå