Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Soleklart gult kort. Han går jo med hensikt inn for å få Pantsil utvist. Glimrende dømt av Dowd.

Han skal heilt klart ha gult kort, men å prøve å få Pantsil utvist`? Det hadde aldri blitt gitt gult kort uansett om det hadde blitt frispark. Han prøvar å filme seg til eit frispark, det er gale nok det.

Lenke til kommentar

Fy faen. Faen til helvettes drittspill, hva gjør Berbatov, Ronaldo & co utpå banen? Berbatov gjør ingenting, han suger fortiden. Få innpå Rooney, Carrick og en annen. Dette går ikke.l

Utilgivelig er dette her, spillerne bør få 4 ukers trekk fra sin lønn.

Men hvem faen skal ut? Blir jo hull.

Ronaldo.

Hva faen med Berbatov? Han suger minst like mye, ikke løper han heller. Daffer som faen.

Hvis United skulle rote bort ligaen nå håper jeg selvfølgelig de tapte inntektene betales fra spillernes egen lomme.

Jepp.

Lenke til kommentar

Dette er fuckings bullshit!

Jeg fatter og begriper ikke hvilket lag SAF har satt opp.Det er rett og slett utenfor min evne til og forstå!Jeg tror samtlige av oss visste at dette ville bli en knokkelkamp,som det som regel blir på craven cottage,allikevel så stiller han med det laget.Hvor er Tevez eller Rooney?

Og slik som Ronaldo har spilt di siste kampene,så håper jeg han blir solgt.Makan til kuk av en spiller.

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Sørgeligste jeg har sett på evigheter. Mange utpå der som rett og slett ikke makter å gjøre noe + en haug av feilpasninger florerer. Til dere som legger skylda på scholes bla bla bla. SKAM DERE. Det er klart at dette dere er ikke noe scholes ville gjort om han fikk velge i forkant, men det er rett og slett en instinktiv reaksjon som han "ikke kan gjøre noe med". Laget må forbedres til 2 omgang, og alle 3 bytter må brukes raskest mulig

Lenke til kommentar

Vi må ha inn einelleranna som faktisk vil noko. Når ikkje eingonig Park ser ut som om han ønsker å vere med, så er eg ikkje veldig positiv, men ein kan ikkje gje opp enda. Vi har opplevd under med denne klubben tidligare, men det er langt dit akkurat no.

Lenke til kommentar
Idiotisk av Scholes. Han kan gjerne legge fotballskoene på hylla, og begynne med håndball. Er lei handsene hans nå.

Praktsupporter du, sånne vil vi ha....

Idiotisk lagoppstilling i starten av. Giggs og Berbatov? Vi trenger litt mer muskler her, hvorfor i helvete starter ikke Rooney?

Lenke til kommentar
Idiotisk av Scholes. Han kan gjerne legge fotballskoene på hylla, og begynne med håndball. Er lei handsene hans nå.

Idiotisk lagoppstilling i starten av. Giggs og Berbatov? Vi trenger litt mer muskler her, hvorfor i helvete starter ikke Rooney?

Nå må du faen meg gi deg, forstår du ikke at vi blir frustrerte, noe som fører til at vi sier ting vi ikke mener?!

Lenke til kommentar

Jeg mener det ikke da. Er bare forbanna på han...

Herlig skudd av Park. Tror han spiller rugby elns.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...